עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: חוות דעת - swm 500 sm או husqvarna 701 sm

  1. #16
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה



    בקצרה, "בעיות" ב701 (דגם 2018):
    1. מושב - לא נוח, אני לא מדבר על העובדה שהוא קשה, אני מדבר על המבנה.
    הוא הרגיש לי מאוד מחליק ולא אוחז, בנוסף, הקטע הזה שהמושב הוא חלק מהכנפוני צד, פשוט לא עובד טוב לדעתי.

    1. בsmc המושב עשוי מחומר שונה + לא חלק מכנפוני הצד. החומר שהוא עשוי ממנו הוא נגד החלקה.


    2. קלאץ - בדגמי 2018 (אבל לא רק) יש מחלה שמשאבה תחתונה הולכת, לי הלכו 2 משאבות, כ"א אחרי 5000 קמ.

    2. בSMC ועברו תחתיי 3 (כולל הנוכחי 2019) לא נתקלתי בבעיה שאתה מדבר עלייה. ככל הנראה משהו נקודתי אצלך\פס ייצור מסויים במודל ודגם מסויים.

    3. מתלים ואווירודינמיקה - אני שוקל 50 קילו, ה701 לא מתאים למשקל שלי ואין דרך לכוון אותו
    לכן סבלתי מחרא של התנהגות.

    3. לא יודע לענות על זה, אני 78 ק"ג והרגיש לי טיל. (אילן ברוורמן רכב על בסופ"ש בפצאל והוא במשקל שלך +-, צריך לשאול אותו איך הרגיש)

    בנוסף, באופן מאוד מפתיע, מגיני ידיים ומראות כן משפיעות על אווירודינמיקה
    ברגע שהורדתי אותם, פתאום ההתנהגות השתפרה טיפה. לא הרבה...אבל טיפה.
    מוזר ומציק.
    4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
    אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.

    4. נכון, קצת מתערב מוקדם האחורי. הדונגל לא כזה יקר.

    5. סליפר קלאץ - התערב לי מאוד מוקדם, עיצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו.

    5. לא רכבתי על ה701 שלך, אבל מניסיון שלי (שוב עם 3 smc שונים, כולל בתחרויות) לא הרגשתי את הדבר הזה. כנראה תחושה אישית שלך.

    6. אכילת שמן - באופן סטנדרטי, האופנוע הזה אוכל שמן. לטעמי זה פשוט בדיחה גרועה.
    אם עושים הרצה קפדנית אפשר לצמצם את זה למינימום, אבל עדיין

    6. מעצבן בהחלט, בדגם עם המנוע החדש זה בהחלט נפתר כמעט לחלוטין


    7. מצערת אלקטרונית - לא הצלחתי להתחבר אליה, בהתחלה היא הרגישה לי לא מדוייקת
    הלכתי לאבניר, הם כיוונו וזה עזר, אבל עדיין לא היה מושלם.

    7. שוב, תחושה אישית שלך, אצלי לא הורגש.


    8. גיר - הגיר קשה ולא מספיק מדוייק לטעמי, צריך ממש לבעוט בגיר ואי אפשר עם קליק קטן להעביר הילוכים בצורה מדוייקת
    (הרבה False Neutral אם אתה לא מספיק אלים איתו)

    8. אכן הרבה false neutral בדגם הקודם. מעצבן.
    בsmc החדש יש קוויק שיפטר דו כיווני וזה פשוט חלומי.


    דברים קטנים שהם לא בעיות, אבל עדיין מעצבנים:
    9. תא כלים - כדי להגיע לתא כלים, צריך כלים. פשוט מביך.

    9. בsmc לא צריך כלים, משיכה של הפלסטיק והוא בחוץ.

    10. חוסר דקומנטציה - יש מאחורי הפנס חזית 2 קונקטורים פנויים לשימוש, חבל שאף אחד לא מספר לנו על זה ולא רשום בספר רכב כלום.

    10. בsmc החדש יש בצמוד לפנס שקע usb מוגן מים. באורגינל.

    11. שוק אפטרמארקט - זה לא שאין, יש. פשוט המבחר יחסית קטן לטעמי. ולא רק זה, כמעט הכל שם יהיה יקר.

    11. מה כבר חיפשת שלא היה בקטלוג? אצלי יש אגזוז פילטר ורגליות. לא הייתי צריך יותר. שוב, עניין אישי.


    12. רגלית צד - במצב ישר לא ניתן לקפל את הרגלית, היא ארוכה מידי. כלומר צריך להטות את האופנוע מעט ימינה. מעצבן אם אתה בשיפוע ועוד יותר אם אתה נמוך כמוני.

    12. לא מפריע לי (אבל אני יותר גבוה ממך אז זה לא חוכמה...)

    13. מכוער וכבד - אין איך להפוך את זה, אבל לטעמי ה701 פשוט מכוער. לא היה לי כיף להסתכל איתו
    תוסף לזה את העובדה שהוא היה הרבה יותר כבד ממה שאני מוכן להתמודד.... פשוט לא.


    13. לדעתי הsmc החדש חתיך, במיוחד שסוף סוף צבעו אותו בשחור שזה לגמרי הרבה יותר מתאים לאופי שלו (מאשר לבן בדגם הקודם שהיה משדר "ילד טוב")
    כבד? יחסית למה?



    בין 690 או 701, לטעמי 690.
    למה? כי היה לי 701 ולא אהבתי.

    תשובותי באדום.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
    אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.

    4. נכון, קצת מתערב מוקדם האחורי. הדונגל לא כזה יקר.
    לא כזה יקר?!
    https://www.ktm-parts.com/27012953000.html

    115$ לפני משלוח (ומיסים)
    לא יודע כמה זה בקטמ, אבל זה יוצא בערך 500 שקל אחרי הכל....
    יקר

    בSMC החדש (אם הבנתי נכון) יש ABS, יש מבוטל, ויש מצב סופרמוטו\שטח שזה ללא האחורי שזה מבורך

    חבל לי שב701 לא השכילו לעשות ככה, אולי עוד שנה שנתיים...
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    6
    פשוט מרגיז
    המשאבה התקלקלה פעמיים בשנה וכמובן בזמן ובמקום הכי לא טוב.
    כמובן שגם בפעם השניה החליפו לי משאבה מקורית וזה רק עניין של זמן עד שנתקע שוב.
    המרגיז יותר שקראתי שהתקלה נמשכת כבר כמה שנים בכל הדגמים והשנתונים, כלים חדשים נתקעים אחרי פחות מחודש והייצרן לא עושה כלום

    פשוט בושה!
    אני מוכר את האופנוע

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    לא כזה יקר?!
    https://www.ktm-parts.com/27012953000.html

    115$ לפני משלוח (ומיסים)
    לא יודע כמה זה בקטמ, אבל זה יוצא בערך 500 שקל אחרי הכל....
    יקר

    בSMC החדש (אם הבנתי נכון) יש ABS, יש מבוטל, ויש מצב סופרמוטו\שטח שזה ללא האחורי שזה מבורך

    חבל לי שב701 לא השכילו לעשות ככה, אולי עוד שנה שנתיים...

    גם ב-701 (הדגם הנוכחי) יש.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    לא כזה יקר?!
    https://www.ktm-parts.com/27012953000.html

    115$ לפני משלוח (ומיסים)
    לא יודע כמה זה בקטמ, אבל זה יוצא בערך 500 שקל אחרי הכל....
    יקר
    היצרן ממשיך בשלו למכור כלים חדשים עם אותה משאבה דפוקה וגם הם נתקעים אחרי כמה שעות.
    היבואן לא מוכן לקחת על עצמו את האחריות להחליף את המשאבה בחילופית.
    הכלים החדשים שנתיים באחריות אז גם הלקוח לא יחליף חלק שלא במסגרת האחריות.
    בקיצור הביצה והתרנגולת כאשר הלקוח תקוע באמצע/בדרך

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי רני צפיה בהודעה
    היצרן ממשיך בשלו למכור כלים חדשים עם אותה משאבה דפוקה וגם הם נתקעים אחרי כמה שעות.
    היבואן לא מוכן לקחת על עצמו את האחריות להחליף את המשאבה בחילופית.
    הכלים החדשים שנתיים באחריות אז גם הלקוח לא יחליף חלק שלא במסגרת האחריות.
    בקיצור הביצה והתרנגולת כאשר הלקוח תקוע באמצע/בדרך
    מצחיק ועצוב בו זמנית שהבעיה הזאת הייתה גם בSMT לפני עשור.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מצחיק ועצוב בו זמנית שהבעיה הזאת הייתה גם בSMT לפני עשור.
    קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
    במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
    בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
    שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
    במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
    בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
    שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
    לי אישית זה קרה פעמיים, מכרתי את האופנוע, ואז זה קרה שוב לבעלים החדש.

    כל פעם אחרי 5 אלף קמ.

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
    במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
    בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
    שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
    לגיטימי לחלוטין לא להסכים לשים חלק מיצרן שלא עובד בשיתוף פעולה עם יצרן האופנוע אבל להחליף חלק בעייתי עם אותו חלק בדיוק זה גם קצת עקום, איפה עקומת הלמידה של היצרן?
    נכון להיום החליפי עשה עשרות אלפי קילומטרים אצל מאות אם לא אלפי רוכבים ללא בעיות מה שאי אפשר להגיד על המקורי, השקעה נבונה לפי דעתי

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגיטימי לחלוטין לא להסכים לשים חלק מיצרן שלא עובד בשיתוף פעולה עם יצרן האופנוע אבל להחליף חלק בעייתי עם אותו חלק בדיוק זה גם קצת עקום, איפה עקומת הלמידה של היצרן?
    נכון להיום החליפי עשה עשרות אלפי קילומטרים אצל מאות אם לא אלפי רוכבים ללא בעיות מה שאי אפשר להגיד על המקורי, השקעה נבונה לפי דעתי
    אגב, יש שמועות שיבואן SWM ישים סלייב של אוברון.

    אחרי שהוא ראה (והרגיש) אצלי, נראה שהצלחתי לסקרן אותו טיפה.

    Sent from my MI 6 using Tapatalk
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגיטימי לחלוטין לא להסכים לשים חלק מיצרן שלא עובד בשיתוף פעולה עם יצרן האופנוע אבל להחליף חלק בעייתי עם אותו חלק בדיוק זה גם קצת עקום, איפה עקומת הלמידה של היצרן?
    נכון להיום החליפי עשה עשרות אלפי קילומטרים אצל מאות אם לא אלפי רוכבים ללא בעיות מה שאי אפשר להגיד על המקורי, השקעה נבונה לפי דעתי
    אני מסכים איתך. אבל שוב: זו החלטה שהיא כל כולה של היצרנית. היא נותנת האחריות והיא משלמת על התיקונים במסגרתה. המתלונן למעלה כתב שהוא מצפה מהיבואן המקומי לממן על חשבונו משאבה חליפית (כי היצרנית לא תשלם על כך) ולהחליף אותה במסגרת האחריות של היצרנית.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  12. #27
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אני מסכים איתך. אבל שוב: זו החלטה שהיא כל כולה של היצרנית. היא נותנת האחריות והיא משלמת על התיקונים במסגרתה. המתלונן למעלה כתב שהוא מצפה מהיבואן המקומי לממן על חשבונו משאבה חליפית (כי היצרנית לא תשלם על כך) ולהחליף אותה במסגרת האחריות של היצרנית.
    מהפורומים באינטרנט אני למד שהבעיה קיימת עוד משנת 2016, מאז ועד היום יש מלא תלונות מכל העולם ככה שהבעיה נפוצה.
    הבעיה קיימת גם בשנתון 2020 ולא רק בדגמי 701, כולם מתלוננים.
    אני מצפה לקבל מהיבואן פיתרון מכל סוג העיקר שיחזיק מעמד כמה שנים ברציפות.
    לא מבקש מימון של חלק חילופי אבל לא מוכן לאבד את האחריות של השנתיים.
    באופנועי 701 סופרמוטו (שאין הרבה) מדובר בבעיה בטיחותית שמסכנת את חיי הרוכבים.
    רמזורים, פניות חדות, עקיפות ועוד הפתעות כשלפתע אתה מגלה שאין קלאצ
    אולי לא עלינו צריך הרוג שיהיה ריקול ב 150$

אשכולות דומים

  1. איתותים דלוקים קבוע husqvarna te125
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 21:10
  2. Husqvarna 250TE 2016 חדש (3 שעות מנוע)
    על ידי Milk-Inc בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-05-2016, 11:25
  3. למכירה 2013 husqvarna nuda 900r
    על ידי LIORWAGNER בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 13:49
  4. כיוון שרשרת Husqvarna TE125
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 17:12
  5. Husqvarna SMR 450, 511
    על ידי NXR בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 23:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO