
נכתב במקור על ידי
SM26
שוב פעם
הSWM לפי דעתי הוא האופנוע העדיף
אבל (וזה אבל גדול)
הוא לא אמין
האם אתה מוכן לקחת את הסיכון הזה?
האם הוא הכלי תחבורה היחידי שלך?
בקצרה, "בעיות" ב701 (דגם 2018):
1. מושב - לא נוח, אני לא מדבר על העובדה שהוא קשה, אני מדבר על המבנה.
הוא הרגיש לי מאוד מחליק ולא אוחז, בנוסף, הקטע הזה שהמושב הוא חלק מהכנפוני צד, פשוט לא עובד טוב לדעתי.
2. קלאץ - בדגמי 2018 (אבל לא רק) יש מחלה שמשאבה תחתונה הולכת, לי הלכו 2 משאבות, כ"א אחרי 5000 קמ.
3. מתלים ואווירודינמיקה - אני שוקל 50 קילו, ה701 לא מתאים למשקל שלי ואין דרך לכוון אותו
לכן סבלתי מחרא של התנהגות.
בנוסף, באופן מאוד מפתיע, מגיני ידיים ומראות כן משפיעות על אווירודינמיקה
ברגע שהורדתי אותם, פתאום ההתנהגות השתפרה טיפה. לא הרבה...אבל טיפה.
מוזר ומציק.
4. ABS - האחורי מתערב ממש ממש מוקדם, וזה מציק.
אם רוצים לבטל קבוע (או לבטל רק את האחורי) צריך לקנות דונגל סופר יקר.
5. סליפר קלאץ - התערב לי מאוד מוקדם, עיצבן אותי, לא הצלחתי להתחבר אליו.
6. אכילת שמן - באופן סטנדרטי, האופנוע הזה אוכל שמן. לטעמי זה פשוט בדיחה גרועה.
אם עושים הרצה קפדנית אפשר לצמצם את זה למינימום, אבל עדיין
7. מצערת אלקטרונית - לא הצלחתי להתחבר אליה, בהתחלה היא הרגישה לי לא מדוייקת
הלכתי לאבניר, הם כיוונו וזה עזר, אבל עדיין לא היה מושלם.
8. גיר - הגיר קשה ולא מספיק מדוייק לטעמי, צריך ממש לבעוט בגיר ואי אפשר עם קליק קטן להעביר הילוכים בצורה מדוייקת
(הרבה False Neutral אם אתה לא מספיק אלים איתו)
דברים קטנים שהם לא בעיות, אבל עדיין מעצבנים:
9. תא כלים - כדי להגיע לתא כלים, צריך כלים. פשוט מביך.
10. חוסר דקומנטציה - יש מאחורי הפנס חזית 2 קונקטורים פנויים לשימוש, חבל שאף אחד לא מספר לנו על זה ולא רשום בספר רכב כלום.
11. שוק אפטרמארקט - זה לא שאין, יש. פשוט המבחר יחסית קטן לטעמי. ולא רק זה, כמעט הכל שם יהיה יקר.
12. רגלית צד - במצב ישר לא ניתן לקפל את הרגלית, היא ארוכה מידי. כלומר צריך להטות את האופנוע מעט ימינה. מעצבן אם אתה בשיפוע ועוד יותר אם אתה נמוך כמוני.
13. מכוער וכבד - אין איך להפוך את זה, אבל לטעמי ה701 פשוט מכוער. לא היה לי כיף להסתכל איתו
תוסף לזה את העובדה שהוא היה הרבה יותר כבד ממה שאני מוכן להתמודד.... פשוט לא.
אם כל הרשימה הזאת לא מזיזה לך, תהנה מה701 שלך.
עוד משהו קטן להתייחס אליו, גם ב701 וגם ב690 יש לנו (בגדול) 2 דורות.
מנוע "ישן" ומנוע חדש.
לטעמי המנוע החדש הרבה יותר נעים ונינוח, זה מצויין לנסיעות ארוכות או שיוטים
אבל אם אין לך כאלה, לטעמי עדיף את המנוע הישן, יותר מתפוצץ וכיפי.
בין 690 או 701, לטעמי 690.
למה? כי היה לי 701 ולא אהבתי.
אולי אם הייתי קונה במקומו 690 הייתי אומר בדיוק ההפך
אין לי מושג, זאת המלצה על בסיס רגש בלי שום גיבוי עובדתי.
נקודה חיובית לסיום:
יבואן - עופר אבניר לטעמי הם אחד היבואנים היותר טובים שיצא לי לעבוד מולם.
תמיד תענוג, זה פלוס גדול לטעמי.
(לא שיש לי משהו נגד קטמ, פשוט אם אתה לא מדבר מניסיון, עדיף שתשתוק)
כי לא התכנסנו לדבר עליו
אבל הנה.