ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
לגיטימי לחלוטין לא להסכים לשים חלק מיצרן שלא עובד בשיתוף פעולה עם יצרן האופנוע אבל להחליף חלק בעייתי עם אותו חלק בדיוק זה גם קצת עקום, איפה עקומת הלמידה של היצרן?
נכון להיום החליפי עשה עשרות אלפי קילומטרים אצל מאות אם לא אלפי רוכבים ללא בעיות מה שאי אפשר להגיד על המקורי, השקעה נבונה לפי דעתי