תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: יישור גלגל אחרי החלקה - jet 14

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30

    יישור גלגל אחרי החלקה - jet 14

    לאחר שהחלקתי רוצה להחזיר את הגלגל למקום ביחס לכידון. ראיתי כמה סרטוני DIY שמסבירים איך עושים. לא נראה קשה במיוחד. לא מצאתי סרטון במיוחד לסאן יאנג ג'ט 14 . אבל כן סרטון כזה למשל: https://www.youtube.com/watch?v=vSunBRB6-r8.

    הבעיה שנתקלתי בבעיה לשחרר את הברגים שמחזיקים את הגלגל למזלג . אם למישהו יש הצעות איך משחררים את זה. לדעתכם צריך פטיש אוויר בשביל דבר כזה?

    WhatsApp Image 2019-10-06 at 15.09.27.jpgWhatsApp Image 2019-10-06 at 14.59.28.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    עם פטיש אויר יהיה הרבה יותר קל, בוודאי אם סגרו אותו פעם אחרונה במוסך ככה.
    אתה מבין שזה לא 2 ברגים אלא מוט ארוך עם אום, נכון? משמע- צריך שמישהו ייתן לך קונטרה בצד של ראש המוט כשאתה מנסה לפתוח את האום.
    טיפ- נסה לפתוח ב"מכה אחת". משמע להפעיל הרבה כח בבת אחת כדי שהאום ישתחרר, אחרי זה פתח אותו. אם יש ברשותך ידית כח אז זה וודאי יקל את המלאכה.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    תודה ירושלמי. מובן שמהצד השני נתתי קונטרא. אבל כנראה שבאמת צריך איזושהי ידית כוח כדי להגדיל את המומנט זה פשוט תפוס חזק מדי. חחח צינור כידית כוח יעשה את העבודה?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אתה לא במקום הנכון.
    הכידון מתהדק על החוד של הקצה השמאלי בתמונה.
    https://i.ebayimg.com/images/g/-N4AA...Qi/s-l1600.jpg
    משחררים את החבק שלו מהציר ומיישרים חזרה

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    טרייבל אתה יכול להסביר את עצמך שוב בבקשה? אם אתה מדבר עם שתי הזוגות ברגים למעלה, גם אותם שחררתי , אבל בנוסף לזה לשחרר טיפה גם את הציר של הגלגל.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין צורך לשחרר את הגלגל זה לא שייך לגלגל בשום צורה.
    ההיגוי באופנוע בנוי בצורה שונה.
    בקטנוע אין כיוונים הכל מגיע בחתיכה אחת.

    הכידון מתהדק ישירות על ציר ההיגוי או במקרה שלך,הקוביה עם ה 4 ברגים מתהדקת לציר ההיגוי בעזרת בורג.
    אתה צריך להגיע לבורג הזה,הוא נמצא מתחת לפלסטיק שמתחת לקוביה המדוברת ולשחרר אותו לכוון ולהדק חזרה.

    חלק 12
    https://goparts.eu/en/blueprint/sym/...-levers-cables

    מתהדק קצה המוט - קצה החלק שעליו מתלבשים חלקים 22 עד 5
    https://goparts.eu/en/blueprint/sym/...g-head-bearing

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    30
    טרייבל תודה רבה אחינו. אחלה הסבר נתת. למדתי והחכמתי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-02-2019, 01:18
  2. כיוון,יישור גלגל אחורי
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-01-2017, 18:33
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:02
  4. יישור קו עצמאי
    על ידי Liit2104 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-11-2015, 15:42
  5. יישור ג'אנט קדמי בארץ
    על ידי PRPR בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 14:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO