יש הרבה KLE שהותאמו לרישיון A1 (למגיב מעלי - היבואן מוכן להוציא אישור על 44 כ"ס לדעתי, לרוב השנתונים. זה מה שמשנה, לא ההספק בפועל - שהיה 50 כ"ס לפני מתיחת הפנים וירד אח"כ).
אני לא יכול להמליץ על KLE בלב שלם, משום שלדעתי - מדובר באופנוע שמוניטין האמינות שלו מוגזם, וסה"כ זה אופנוע חלש, מיושן ודי רגיש לאחזקה. בטיפול מסור (ויקר מאוד, אם זה מתבצע במוסך) הוא יאריך ימים, אבל זה נכן לגבי כל אופנוע כמעט.
אופציה אחרת היא DR650 ישן, גם כן מאושר ל-A1. כן כבר מדובר באופנוע שבאמת אמין, עמיד ופשוט לאחזקה - אבל עדיין, 20 שנה על הכביש לא עושים טוב לשום מכונה.
ההיגיון אומר להעלות את התקציב ל-20 ולחפש ורסיס 300 או CB500X בני כמה שנים. זה הדבר הנכון ביותר, הקל ביותר ובסופו של יום - גם הזול ביותר, כי את הזמן והכסף שתבזבז במוסך עם אופנוע בן 20 אף אחד לא יחזיר לך.
אם אתה נעול על תקציב של 10 פלוס-מינוס... מה שציינתי למעלה אלה שתי האופציות הריאלית. אם במקרה תמצא ב.מ.וו F650 שכבר אושר ל-A1 וקרוב לתקציב שלך, תוסיף אותו - כי הוא פשרה הרבה יותר מוצלחת בין כביש לשטח משני הכלים שציינתי לעיל, והוא בפני עצמו אופנוע יותר מעניין.


ציטוט ההודעה בתגובה