עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 84

אשכול: טיפול לדיוק 250

  1. #16
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    בחירה שלך ובחירה שלי.
    טיפול בסיסי של החלפת שמן ופילטרים זה הזמן שלוקח לנסוע למוסך.
    אבל תמשיכו לצטט אותי ולהתנגח על שטויות.
    מי שטוב לו לטפל במוסכים הכל סבבה, אני לא מיסיונר.
    לי מעולה לטפל לבד, יש כאלה (הרוב המוחלט) שלא מתאים להם. הכל טוב אחים שלי.

    יאלחה ביי יש לי זמן וחשק לטייל.

    נ.ב. אל תלמד אותי על איכות סביבה, אני במקרה מתעסק בזה ומחנך לזה.
    מפנה את השמן המשומש למוסך קרוב.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  2. #17
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    טיפול בסיסי של החלפת שמן ופילטרים זה הזמן שלוקח לנסוע למוסך.
    תכלס.
    ממתי לשרוף יום עבודה במוסך על פילטרים עדיף מבחינת זמן על שעה שעתיים בשישי בבוקר לטפל במכונה שלך?
    לא זמן ולא כסף הרווחת כאן.

  3. #18
    תודה לכולם
    נחמד לראות את הויכוח שיצרתי חחח
    נתתם לי חומר למחשבה.
    בעיקר נראה לי שהחלפת הפלאג עלולה להיות מעצבנת והנוזל בלמים.
    אולי בטיפול הזה אני אלך למוסך אבל בטיפול הבא, שבו לא צריך פלאג ולא בלמים, אני אנסה לבד. נראה לי יותר הגיוני מלנסות את הטיפול המלא לבד בפעם הראשונה

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי whiterabbit צפיה בהודעה
    תודה לכולם
    נחמד לראות את הויכוח שיצרתי חחח
    נתתם לי חומר למחשבה.
    בעיקר נראה לי שהחלפת הפלאג עלולה להיות מעצבנת והנוזל בלמים.
    אולי בטיפול הזה אני אלך למוסך אבל בטיפול הבא, שבו לא צריך פלאג ולא בלמים, אני אנסה לבד. נראה לי יותר הגיוני מלנסות את הטיפול המלא לבד בפעם הראשונה
    בלמים אתה יכול לעשות בלי שום קשר במוסך
    לגבי הפלאג זה לא בלאגן גדול
    רק כדאי מאוד לעבוד עם מוט מומנט, אל תתפשר על זה

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    בלמים אתה יכול לעשות בלי שום קשר במוסך
    לגבי הפלאג זה לא בלאגן גדול
    רק כדאי מאוד לעבוד עם מוט מומנט, אל תתפשר על זה
    מה נדבקתם ל"מוט מומנט"?
    זה לא מה שיעשה את העבודה שלך איכותית. אולי זה ימנע ממך להרוס הברגה בהידוק יתר, וגם זה לא בטוח.

    ממרומי נסיוני (עשור של טיפולים שוטפים, שיפוץ, השמשה לאחר תאונות ומה לא) אני מציע להיזהר כאשר אתה ממליץ למישהו חסר ניסיון וידע טכני לטפל לבד באופנוע.
    אופנוע מודרני זאת מכונה עדינה ורגישה. טיפול בה הוא מקצוע שדורש הרבה ידע וניסיון (מהסוג שאפשר לצבור רק תוך כדי עבודה). כל טעות עולה הרבה כסף, כך שאם אתה מרבה לטעות - הטיפול העצמאי אינו משתלם בעליל.

    לי בזמנו זה היה חשוב. הוצאתי הרבה זמן והרבה כסף, כדי להפוך להיות מכונאי טוב - והיום אני נהנה מהפירות, כי אני מטפל עצמאית בדוקאטי שלי (שעבר 124 אלף ק"מ, מתוכם מעל 80 אצלי ומתפקד נהדר) ובאופנוע שטח.
    אבל הדרך לשם הייתה רצופה בשעות רבות של עבודה, פרוייקטי שיפוץ לא משתלמים, נסיעות לעבודה באוטובוס עקב טעות שבוצעה בטיפול במהלך הסופ"ש... זה לא מתאים לכל אחד.
    אין דבר יותר מסוכן מלהגיד ש"לעשות טיפול זה פשוט". נכון שהפעולה פשוטה מאוד, אבל מספיק שתטחן הברגה - ונשארת עם אופנוע מושבת, שיילך בבושת פנים על גרר למוסך, כי למכונאי חצר הממוצע אין את הכלים והמיומנות כדי לתקן הברגה של בורג ריקון. ומה אם זאת הברגה של פלאג? הבחור יקלל את היום שבו הוא לקח ראצ'ט לידיים.

    לכן אני אומר: מי שרוצה - שיגש לזה בצורה מקצועית. ללמוד את הטיאוריה, להתאמן על איזה קטנוע ב-200 שקל, לרכוש כלים טובים ובכל עבודה שמתבצעת פעם ראשונה - להיעזר במישהו מנוסה. מי שלא יכול לגשת לזה ככה- עדיף שישלם למוסך. יש הצדקה ל-250-280 שקל שמוסך לוקח לשעת עבודה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מה נדבקתם ל"מוט מומנט"?
    זה לא מה שיעשה את העבודה שלך איכותית. אולי זה ימנע ממך להרוס הברגה בהידוק יתר, וגם זה לא בטוח.

    ממרומי נסיוני (עשור של טיפולים שוטפים, שיפוץ, השמשה לאחר תאונות ומה לא) אני מציע להיזהר כאשר אתה ממליץ למישהו חסר ניסיון וידע טכני לטפל לבד באופנוע.
    אופנוע מודרני זאת מכונה עדינה ורגישה. טיפול בה הוא מקצוע שדורש הרבה ידע וניסיון (מהסוג שאפשר לצבור רק תוך כדי עבודה). כל טעות עולה הרבה כסף, כך שאם אתה מרבה לטעות - הטיפול העצמאי אינו משתלם בעליל.

    לי בזמנו זה היה חשוב. הוצאתי הרבה זמן והרבה כסף, כדי להפוך להיות מכונאי טוב - והיום אני נהנה מהפירות, כי אני מטפל עצמאית בדוקאטי שלי (שעבר 124 אלף ק"מ, מתוכם מעל 80 אצלי ומתפקד נהדר) ובאופנוע שטח.
    אבל הדרך לשם הייתה רצופה בשעות רבות של עבודה, פרוייקטי שיפוץ לא משתלמים, נסיעות לעבודה באוטובוס עקב טעות שבוצעה בטיפול במהלך הסופ"ש... זה לא מתאים לכל אחד.
    אין דבר יותר מסוכן מלהגיד ש"לעשות טיפול זה פשוט". נכון שהפעולה פשוטה מאוד, אבל מספיק שתטחן הברגה - ונשארת עם אופנוע מושבת, שיילך בבושת פנים על גרר למוסך, כי למכונאי חצר הממוצע אין את הכלים והמיומנות כדי לתקן הברגה של בורג ריקון. ומה אם זאת הברגה של פלאג? הבחור יקלל את היום שבו הוא לקח ראצ'ט לידיים.

    לכן אני אומר: מי שרוצה - שיגש לזה בצורה מקצועית. ללמוד את הטיאוריה, להתאמן על איזה קטנוע ב-200 שקל, לרכוש כלים טובים ובכל עבודה שמתבצעת פעם ראשונה - להיעזר במישהו מנוסה. מי שלא יכול לגשת לזה ככה- עדיף שישלם למוסך. יש הצדקה ל-250-280 שקל שמוסך לוקח לשעת עבודה.
    אתה מציע לו ללכת לקנות קטנוע בשביל ללמוד איך לפתוח 4 ברגים, להוציא ולהכניס פילטר (רק לא הפוך, מצויין בכל סירטון ובכל ספר רכב נורמלי), לסגור את הברגים (עם ההה-מוט מומנט הזה שכל כך חשוב כדי לא לאכול הברגה, בדיוק כמו שאמרת) ולשפוך שמן לתוך חור?
    מה אני אגיד לך
    מילא הוא לא היה יודע איך לסובב מברג והאופנוע שעומד לו בחצר הוא S1000RR
    כולה דיוק 250
    אם יש אופנועים להתאמן עליהם בתיקון זה אחד מהם.
    תמיד אפשר לפחד מכל דבר ולהזמין איש מקצוע בשביל להחליף נורה בבית, מי שכזה לא היה מעלה את הנושא של לטפל לבד בכלל.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אתה מציע לו ללכת לקנות קטנוע בשביל ללמוד איך לפתוח 4 ברגים, להוציא ולהכניס פילטר (רק לא הפוך, מצויין בכל סירטון ובכל ספר רכב נורמלי), לסגור את הברגים (עם ההה-מוט מומנט הזה שכל כך חשוב כדי לא לאכול הברגה, בדיוק כמו שאמרת) ולשפוך שמן לתוך חור?
    מה אני אגיד לך
    מילא הוא לא היה יודע איך לסובב מברג והאופנוע שעומד לו בחצר הוא S1000RR
    כולה דיוק 250
    אם יש אופנועים להתאמן עליהם בתיקון זה אחד מהם.
    תמיד אפשר לפחד מכל דבר ולהזמין איש מקצוע בשביל להחליף נורה בבית, מי שכזה לא היה מעלה את הנושא של לטפל לבד בכלל.
    אני מסכים עם קקטוב ב200%.
    הכי קל זה לזלזל "יאללה תשפוך שמן לחור, מה הבעיה בכלל??"
    כל מי שטיפל מספיק יודע שיש הפתעות בדרך ויש עקומת לימוד והיא לא תמיד קלה.
    יש לי חבר שטיפל איתי כמה פעמים, שאלתי אותו למה אתה לא מטפל לבד יותר, התשובה:
    "כי בטיפול לבד אני צריך תמיד פעמיים. פעם אחת לשבור, פעם שנייה להצליח". אפילו שזה טיפה מוגזם יש בזה מן אמת.
    גם אחרי כל הטיפולים והדברים שעשיתי אני עדיין נזהר מאוד בכל טיפול. אם צריך להחליף פלאגים זה כבר ממש בחרדת קודש
    תמיד משיג ספר רכב אם זה כלי שאני לא מכיר, רואה כמה שיותר סרטונים ביוטיוב לפני וכו'.
    קל מאוד לקלקל.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אתה מציע לו ללכת לקנות קטנוע בשביל ללמוד איך לפתוח 4 ברגים, להוציא ולהכניס פילטר (רק לא הפוך, מצויין בכל סירטון ובכל ספר רכב נורמלי), לסגור את הברגים (עם ההה-מוט מומנט הזה שכל כך חשוב כדי לא לאכול הברגה, בדיוק כמו שאמרת) ולשפוך שמן לתוך חור?
    מה אני אגיד לך
    מילא הוא לא היה יודע איך לסובב מברג והאופנוע שעומד לו בחצר הוא S1000RR
    כולה דיוק 250
    אם יש אופנועים להתאמן עליהם בתיקון זה אחד מהם.
    תמיד אפשר לפחד מכל דבר ולהזמין איש מקצוע בשביל להחליף נורה בבית, מי שכזה לא היה מעלה את הנושא של לטפל לבד בכלל.
    הוא מציע לו ללמוד מה הוא עושה לפני שהוא עושה נזק לכלי התחבורה העיקרי שלו.

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הוא מציע לו ללמוד מה הוא עושה לפני שהוא עושה נזק לכלי התחבורה העיקרי שלו.
    אשמח לשמוע איזה נזק ניתן לעשות בהחלפת שמן.
    אני מדבר כמובן חוץ מלהכניס פילטר הפוך (לא קשה במיוחד לזכור זאת), לסגור חזק או חלש מידי (עבור זה יש מוט מומנט) ולשפוך מעט או הרבה מידי שמן (קוראים בספר רכב כמה ושופכים).

    בלי לבלבל את המוח, תתנו דוגמה הגיונית.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בוא אני אתן לך דוג' שקרתה לי עם חבר פעם ראשונה שהוא טיפל.
    הבורג לריקון שמן נמצא הפוך מתחת לקטנוע, והוא הפך בטעות את הכיוונים וכשניסה לפתוח הוא בעצם רק הידק יותר.
    אין לו שמץ של מושג במומנטים וגם אם היה לו לא היה ממש עוזר, גם ידית מומנט לא הייתה עוזרת כלום.
    אם לא הייתי עוצר אותו, תוך כמה שניות ההברגה הייתה הולכת פייפאל, ואז הליכויל\תותב וסיפורים מההפטרות.
    מעבר לזה בטיפול הנוכחי יש לו גם פלאג ופילטר אוויר להחליף שזה אומר כל מיני פירוקים והרכבות שמהוות פוטנציה לצרות נוספות.
    עוד דוג סתם, חבר שלי בא אליי להחליף שמן, בורג ריקון לא נפתח, לא עם ראצ'ט רבע ולא ראצ'ט 3\8 ולא עם חצי. אם הוא לא אצלי הוא תקוע הוא ממשיך לנסות וכנראה חורש את הבורג. הבאתי אימפקט חשמלי, תוך 2 שניות נפתח. ויש עוד מלא בעיות כאלה ואחרות שיכולות לצוץ.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אשמח לשמוע איזה נזק ניתן לעשות בהחלפת שמן.
    אני מדבר כמובן חוץ מלהכניס פילטר הפוך (לא קשה במיוחד לזכור זאת), לסגור חזק או חלש מידי (עבור זה יש מוט מומנט) ולשפוך מעט או הרבה מידי שמן (קוראים בספר רכב כמה ושופכים).

    בלי לבלבל את המוח, תתנו דוגמה הגיונית.
    אתה מדבר על משהו ספציפי כמו החלפת שמן.
    סבבה, אז בהחלפת שמן (כנראה) שלא תהיה לו בעיה (למרות שגם זה לא בטוח בכלל).
    מה שנשמע לך פשוט לחסר ניסיון עלול להיות מורכב יותר.
    ובכלל, לדברים פשוטים יש נטייה להפוך למורכבים יותר (בדיוק כמו בדוגמאות שרשמו מעליי).
    הוא רוצה ללמוד לטפל לבד? אז המינימום זה שיהיה מישהו לידו שיודע מה הוא עושה ועדיפות שזה לא יהיה כלי התחבורה העיקרי שלו, בטח אם זה הפעמים הראשונות שהוא מטפל לבד.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    א. שימו שלט: "זהירות , כאן חופרים!".

    ב. כל מי שכתב שהוא לא ממליץ לשלוח את הבחור אל הלא נודע שישים לב שהוא בעצמו כותב שלקח לו זמן ללמוד והוא עשה טעויות בדרך.
    כמו כולנו. ככה לומדים. שיתחיל מקטן. יעשה טעות? אז ילמד. מה קרה?
    ג. מודלה- את החברים שלך שלא יודעים לאיזה כיוון לסובב בורג תשאיר מחוץ לדיון. הדיון יוצא מנקודת הנחה שמי שמטפל לבד החזיק פעם בחייו מברג.

    ד. פרופורציות. להחליף שמן, שני פילטרים ופלאג במנוע קטן ונגיש יחד עם עזרת אדם שעשה זאת במכוניות (כך נכתב)- לא צריך לשם כך לא תואר ולא תעודת הסמכה.
    מקסימום ספר רכב וגישה לאינטרנט.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חחחחחחח
    שלא יבינו אותי לא נכון. אני 100% בעד לטפל לבד.
    רק שישו את זה כמו שצריך עם קצת הכנה טובה וכלים נורמלים ומישהו שיעזור.

  14. #29
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בוא אני אתן לך דוג' שקרתה לי עם חבר פעם ראשונה שהוא טיפל.
    הבורג לריקון שמן נמצא הפוך מתחת לקטנוע, והוא הפך בטעות את הכיוונים וכשניסה לפתוח הוא בעצם רק הידק יותר.
    אין לו שמץ של מושג במומנטים וגם אם היה לו לא היה ממש עוזר, גם ידית מומנט לא הייתה עוזרת כלום.
    אם לא הייתי עוצר אותו, תוך כמה שניות ההברגה הייתה הולכת פייפאל, ואז הליכויל\תותב וסיפורים מההפטרות.
    מעבר לזה בטיפול הנוכחי יש לו גם פלאג ופילטר אוויר להחליף שזה אומר כל מיני פירוקים והרכבות שמהוות פוטנציה לצרות נוספות.
    עוד דוג סתם, חבר שלי בא אליי להחליף שמן, בורג ריקון לא נפתח, לא עם ראצ'ט רבע ולא ראצ'ט 3\8 ולא עם חצי. אם הוא לא אצלי הוא תקוע הוא ממשיך לנסות וכנראה חורש את הבורג. הבאתי אימפקט חשמלי, תוך 2 שניות נפתח. ויש עוד מלא בעיות כאלה ואחרות שיכולות לצוץ.
    אנחנו מדברים על אנשים שיש להם הבנה מינימלית איך לסובב בורג ואיך לקשור שרוכים.
    סך הכל אני אומר שא' זה לא פרקטי ההצעה ההזויה הזאת לחפש קטנוע בשביל להתאמן עליו בהחלפת שמן.
    ב' גם באוניברסיטה כשאומרים לך ש"קורס x הוא קל רצח", זה לא אומר שאתה פשוט ניגש למבחן בלי ללמוד,
    ברור שאתה יושב וקורא בספר רכב, רואה לפחות 2 סרטוני יוטיוב של החלפה באופנוע מהדגם שלך, שואל חבר עם ניסיון או מבקש ממנו להיות נוכח או אפילו לוקח את החלקים למוסכניק לשלם לו על העבודה להגיד שבאת ללמוד ולהידבק לו לתחת עד שהוא מסיים.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840

אשכולות דומים

  1. (כע)מדיוק 390 לאן לשדרג? תקציב 70 אלף
    על ידי ShabtayM בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 21-03-2017, 11:26
  2. אגזוז אקרופוביץ לדיוק 390 ?
    על ידי Maxi בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 04:55
  3. אגזוז לדיוק 690 2011
    על ידי Dmarker בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2016, 15:35
  4. מחפש ציר אחורי לדיוק 690
    על ידי dansen133 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 17:19
  5. מעבר לדיוק 690 מסיביאר 250
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 21:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO