תיקון כותרת
5 אופנועי כביש בטופ של המחירים
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תיקון כותרת
5 אופנועי כביש בטופ של המחירים
אני טוען המון זמן שהייצרנים מתחו עד אין סוף את המושג "אדוונצ'ר" (הרפתקה) לצורך מכירות.
יהיו כאלה שההרפתקה שלהם זה לצאת עם אופנוע מקוסטם עד לתחת לקפה הסמוך להתפלפל על אופנועים בחורות ובירה
ולחזור הביתה ולחשוב על הסופ"ש הנהדר שהיה. יהיו אחרים שיצאו לחצות את אירופה על הכבשים הראשיים מקצה לקצה
ותהיה להם אחלה הרפתקה. אחרים יחצו את המדבריות באוסטרליה ואפריקה יאכלו תנינים חיים שצדו, אחלה הרפתקה. או
רוכבים שעושים 10000 ק"מ בימיים במסגרת חיזוק שרירי העכוז בהרפתקת חיים, אז מי אנחנו שנקבע מה זאת הרפתקה?
ליצרנים זה עובד היום כל אופנוע שני זה אופנוע אדוונצ'ר גם אם הוא לא יכול לצאת מהשכונה או לחצות את פס ההאטה הסמוך.
אז כל אחד משייך את ההרפתקה שלו לז'אנר ונותן פרוש אחר, בעיניי אופנוע אדוונצ'ר צריך לדעת לקחת 2 רוכבים בנוחות עם המון
ציוד, תהיה לו יכולת לרדת גם אוף רוד לנחל הסמוך או לטפס שביל כורכר גבוה, יהיה לו מיכל מספיק גדול להגיע לתחנת דלק רחוקה
בקיצור ג'יפ דו"ג שנותן קצת מכל דבר. עכשיו כל אחד ייקח את הצורך שלו להרפתקה ויברור לו את האופנוע שיודע לעושות אותה באחוזים
טוב יותר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם האפריקה טווין לא שם, הסירטון הזה הוא פייק ניוז.
בוווווווו
יש מגוון סרטונים על האפריקה החדש, והוא נראה מעניין לאללה, לצערי הדגמים הישנים של ה-1000
יספגו כרגע מכה חזקה ונפילת ערך.
רכבתי על ה-1000 כ-2500 ק"מ אירופאים באלפים, אכן אופנוע נהדר, לא אהבתי את המושב הקשה מדי והרעש מהאגזוז
יכולת המנוע לשייט בהילוך גבוה במהירות איטית פחות טובה והילוך 6 מצריך מהירות גבוהה יחסית, מעבר לכך באמת אופנוע
מצוין וב-1100 שיפרו בדיוק את הדברים שהתלוננתי עליהם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ופה תמצא אותו:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה כנראה צ'ק נוריס אם אתה רואה את עצמך על הטנקים האלה (טוב. עם הג'ינג'ית כמובן) אפילו יורד מדרכה.
אני צנוע. אני חולם על דרוזי עם הילוך שישי
[QUOTE=השושנים;155828]תקשיב לבחור הזה כשהוא מספר על השינוי שנעשה לדגמים של 1250,כמובן שאקח רכיבת מבחן על האופנוע אבל זה מעודד מאד:
לך לצביקה ותנסה להרים את ה1290 מהרגלית.
כבד ומסורבל (וזה עוד ללא ארגזים) תאמין לי שבגילך המופלג אתה לא צריך את זה.
תישאר על הסושי שיש לך ותמשיך לפנטז על ברזל אמריקאי - החיים יאירו לך פנים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא מבין את היצרנים האלה שמפנטזים שרק האופנועי טנק הללו יכבשו את העולם.
להזכירך שלפני כמעט 30 שנה לקח ישראלי [בלבוש שבדי] סינגל עם מיכל גדול וכבש את אירופה,אסיה ואפריקה,ככה עם אופנוע סטוק עם 45 כ"ס,
אמנם לקח לו שנה אבל הוא לא ביקר באף מוסך רישמי של יבואן כלשהוא ותמיד עשה טיפולים בעצמו.
ימאהה טנרה 600.
גבי בבלי שבמקרה חוגג היום 65.
מחבר הספר על מסעו-ללא גבולות,מסע האופנוע הגדול.
את הספר קראתי לפני איזה שלושים שנה.
אני לא זוכר משם הרבה. רק את הקור המקפיא עד כאב כשהוא יצא לדרך, והיה שם גם קופיקו (וגם סוף טראגי) אם אני לא טועה.
מי היה מאמין שעשרות שנים אחר כך אני אפגוש ואכיר מקרוב ...
לעניין.
דרזדנר - אפילו סאניאנג עושה יותר מהזקנים הגרמנים -
http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%90%D7...1%D7%9E%D7%A7/
נכון, זו אנקדוטה. אבל עדיין.
אני זוכר כילד את הכתבה עליו בעיתון סוף השבוע, בעיקר את המסע באירן והביקור שלו במפעל לייצור קלאצ'ים (ואין הכוונה למצמדים) מזוייפים.
לא זוכר אם הקלאצ'ניקובים היו באירן או באחת השכנות.
בתור ילד קינאתי בו.
בעצם גם כמבוגר.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.