המנוע של ה X CITY מיוצר על ידי מינראלי באיטליה הוא לא קשור ליפנים בשום צורה.
שלום לכולם,
אני רוכב כ-5 שנים על קטנועים, בעל רשיון A1.
בשלוש השנים האחרונות אני רוכב על Yamahaa X-CITY 2008 ואני מאוד מרוצה ממנו, אבל הגיע הזמן להחליף..
מתלבט בין שלושת הדגמים שבכותרת ההודעה:
1. Yamahaa XMAX 400
2. Honda Forza NSS 300
3. Kymco Downtown 350i
כאשר הקנייה תתבצע בסוכנות (יד 00 , חדש מהניילון).
קבעתי לעצמי נסיעות מבחן לשבוע הבא על שלושת הכלים הנ"ל, ובכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם בסוגיית שלושת הקטנועים, כאשר הדברים שאני מחפש בקטנוע הבא שלי הוא:
אמינות ותחזוקה לאורך זמן. פחות משנה לי אם "אסגור 150 קמ"ש" עם הקטנוע... אבל חשוב לי לציין שאני נוסע לעבודה כ20 ק"מ ביום לכיוון, כלומר אני עושה בממוצע בחודש משהו כמו 1,000~ קילומטר.
אני רוצה שהקטנוע הבא שלי ילווה אותי ב6-7 שנים הקרובות (לפחות!!), שיגיע לאיזור ה60/70 אלף ק"מ, אם לא יותר..
לצורך העניין, עם ה X-CITY שלי כרגע עם 84,000 ק"מ והוא עדיין נוסע לא רע בכלל. לכן מראש אני קצת "משוחד" לטובת היפניות..
מה דעתכם? איזה מהכלים הנ"ל הכי יתאים לי?
תודה רבה!![]()
המנוע של ה X CITY מיוצר על ידי מינראלי באיטליה הוא לא קשור ליפנים בשום צורה.
כמות הנסועה שלך היא ממוצעת.
אם אתה לא מתכוון "להתגרז" עליו (כמה שאפשר להתגרזן על קטנוע 300/400 סמ"ק) ותטפל בו בזמן כל הכלים שציינת יחזיקו לך מעמד (לפחות אמורים).
יש פה מבחנים/רכיבות ראשונות אם לא יצא לך לקרוא:
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...%A6%D7%94-250/
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...7%D7%93%D7%A9/
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...95%D7%9F-350i/
יכול גם לשקול את האקסייטיניג 400 s החדש:
http://fullgaz.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7...D7%95%D7%A8-5/
הייתי בנקודה שלך עד לפני חצי שנה גם .
היה עוד אחד נוסף ברשימה x max 300
בסופו של דבר
אחרי יוטיוב סרטונים וכדומה (המון )
אחרי התייעצויות בכתב פה בפורומים השונים בארץ ובחול
ואחרי דיבור עם אנשים מכרים שקרובים אלי וביניהם 1 מכונאי וסוכן אופנועים 1
החלטתי לפי דעת הרוב על ה x max 300 ולרגע לא מצטער
ולאורך כל הדרך התבססתי לפי הצרכים שלי כמובן
לעיר ומחוץ לעיר
צפון דרום
איכות הכלי !!!
ומענה לדרישות .
ושוב מדגיש לגביי
הפורוזה הייתה לי כבדה ומגושמת מיידי
אני שוקל 55 ורזה בן 45
הקימקו לא יפני בסופו של דבר
וימהה וקמיקו בסופו של דבר זה לא אותו הדבר
בגלל זה על הימהה משלמים יותר .
ואני לא הסתכלתי כביכול מה סוגר יותר כי זה לא מה שמעניין אותי
המכונאי שהוא אחד התותחים הארץ כבר 40 שנה אמר לי גם
ימהה !!!
ואז נכנס העיניין של ה400 ל 300
לפי הצרכים שלך חביבי
הכוונה
אני רזה וקטן ולא שוקל הרבה
ה 300
30 קילו פחות מה400
מנוע מחודש וחדש , לא ישן כמו של ה400 ששוקל גם 30 קילו יותר
ל 400 יש כוח סוס יותר אבל לא משמעותי במיוחד וביגלל זה העדפתי לפי צרכי את ה300.
עכשיו , חשוב מאוד
מאז שרכשתי אותו ועד עכשיו אני שומע פה ושם וגם קורה מיידי פעם על היתרונות של ה 300 לעומת ה400 .
חשוב שתעשה נסיעות מבחן
כל אחד שונה מאיתנו שונה משקל גובה וכדומה
והצלחה![]()
זה דעתי והסובבים שלי
ראיתי יצא קימיקו 400 חדש
לא יודע לגביו
אם אין לך בעיה של תקציב הx max 300, קטנוע מעולה. זריז, נוח, חסכוני וכנראה שגם אמין. נמכר ב37k
אם אתה רוצה משהוא זול יותר (בכ6-7 אלפים. תלוי מבצעים, יכולת מיקוח וכד'), הדאון טאון הוא גם כן כלי מעולה. נוח מאוד, מרווח, חסכוני ומאוד אמין (מניסיון אישי) עכשיו הוא גם מגיע עם בקרת החלקה.
כמובן אין תחליף לנסיעות מבחן.
ב"הצלחה
כבר שנים לא על קטנועים אבל אני חושב עדיין שההפרש לטובת היפנים שווה את זה אם זה מסתדר לך כלכלית, היאמהה תמיד היה יותר ספורטיבי ומעוצב וההונדה יותר סולידי אבל גם יותר איכותי קצת לדעתי מבחינת חלקים, פלסטיקה, איכות הרכבה.
לגבי אמינות מאמין שיהיה לך ראש שקט מאוד.
תבדוק עלויות ומרווחי טיפולים וחלפים בשני הכלים.
אני רוכב רק על יאמהה כל השנים אבל הפורזה החדש נראה מאוד מרשים.
Tracer 900