עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 54

אשכול: האם כדאי לעשות טיפול קטן ולא כל 12 אלף?

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה כי אתה בכלל לא רוכב.
    והכלי שלך לא סוגרת סקאלה.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    אני מבין שאין שירשור אחד כמעט בפורום הזה שפשוט נשאר במסגרת הדיון הענייני.

    מתנצל ששאלתי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני מבין שאין שירשור אחד כמעט בפורום הזה שפשוט נשאר במסגרת הדיון הענייני.

    מתנצל ששאלתי.
    זה בסדר ברוך הבא לגיהינום...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני מבין שאין שירשור אחד כמעט בפורום הזה שפשוט נשאר במסגרת הדיון הענייני.

    מתנצל ששאלתי.
    בתגובה מס' 6 הדיון הזה סוכם למשעי.

    משם והלאה מותר לנו להינות.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני מבין שאין שירשור אחד כמעט בפורום הזה שפשוט נשאר במסגרת הדיון הענייני.

    מתנצל ששאלתי.
    בצע חיפוש קצר,יש הרבה דיונים בנושא.
    אם בכל זאת תרצה לשמוע את דעתי למרות שהיא נאמרה כבר בתגובות מעלי,אז ככה..
    לדעתי האישית מרווח הטיפולים הולך ומתארך כל הזמן מכמה סיבות אחת,כמו שכתבה שושנה איכות השמנים משתפרת. שתיים,שיווקי.
    אם האופנוע חדש,ולא עובד קשה מדי, ז"א פקקים, נסיעות קצרות, עם מורכב/ת קבוע/ה,סל"ד גבוה,פתיחות מהירות וכו' הייתי נשאר לפי המרווחים שהיצרן הגדיר,אך במקרה והאופנוע עובד קשה הייתי מקצר את המרווח.
    דוגמא אישית שלי, אני רוכב על קטנוע 250 בן 5 כל בוקר כ20 ק"מ עם הבן שלי, בפקקים ובעליות לכיוון ירושלים, קיצרתי את מרווח הטיפולים שקצר ממילא במקום כל 4K לכל 2/3K ק"מ,עושה את זה לבד עם שמן באיכות גבוהה זה לוקח כ20 דקות עבודה ופחות ממאה ש"ח לדעתי שווה את ההשקעה.

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    שאלה לבעלי אופנועים עם מרווח טיפולים של 12 אלף קמ.

    בעל מוסך אמר לי שזה לא מרווח הגיוני ושמן לא יכול להחזיק 12 אלף קמ.

    אשמח לשמוע דעת למי שמבין בעניין והאם כדאי בכל זאת להחליף שמן פילטר כל 6?

    תודה
    הוא לגמרי צודק!!!!
    כי מה לעזאזל מבין המהנדס של האופנוע, יצרנית האופנוע, והחברות שמייצרות את השמנים (עם מחלקות פיתוח ומחקר) לעומת אותו בעל מוסך במדינת ישראל שמעוניין שתבקר אותו יותר פעמים בשנה?
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    הוא לגמרי צודק!!!!
    כי מה לעזאזל מבין המהנדס של האופנוע, יצרנית האופנוע, והחברות שמייצרות את השמנים (עם מחלקות פיתוח ומחקר) לעומת אותו בעל מוסך במדינת ישראל שמעוניין שתבקר אותו יותר פעמים בשנה?
    או בדיוק לזה חיכיתי.

    מהנדס האופנוע מבין מאד במכניקה והנדסה והנדסת שמנים הוא יבחר את הטוב ביותר לדעתו, אבל יפריע לו היצרן שמחפש להוזיל עליות, תקנות היורו
    ששומרות לדעתן על איכות הסביבה, המעצבים שרוצים שהמנוע יראה קצת אחרת בגלל שיקולי עיצוב תקציבאים ששמורים על מקור הכסף. בסוף המהנד
    יעשה פשרות מתבקשות, המנוע יעבוד אבל לא כמו שהמהנדס רוצה בדיוק.

    יצרנית האופנוע רוצה לשמור על מתח רווחים טוב לפעמים גם על חשבון דברים אחרים, היא גם רוצה להתחרות באחרים וליישר קו טיפולים זהה,
    יש לה אינטרס אחר משל המהנדס ובעל האופנוע.

    בעל המוסך רוצה כסף הוא יעשה טיפול ואתה תשלם צריך או לא צריך...


    בסופו של יום הכל נמצא בתחום הטולורנס יש מנעד גדול שבתוכו נע הכלי שלך, הוא יכול לנסוע ב-50 מעלות וגם במינוס 20
    עם אותו השמן, אותו המנוע השאלה באיזה בלאי. וכמה זה טוב לו ועל חשבון מה זה בא.

    אם החלפת שמן הייתה יקרה מאד, הרבה בעלי רכב היו מוותרים על ההחלפה וקרוב לוודאי שלא היו מבחינים בנזק, כי הוא
    נזק מצטבר, אבל זה כל כך פשוט וקל ולא יקר אז זה נתון לשיקולו של כל אחד אני מעדיף לדעת שאני רוכב עם שמן טרי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    זה כי אתה בכלל לא רוכב.
    והכלי שלך לא סוגרת סקאלה.



    אם אפשר שאלת בונוס.

    האם הטיעונים בעד החלפות תכופות יותר - אקלים, סגנון רכיבה, גיל האופנוע, קרבה לים (למה זה פוגע בשמן המנוע בעצם?), תופסים גם עבור בדיקת מרווחי שסתומים תכופה יותר?
    כלומר מי שמחליף שמן כל 6, עדיין בודק שסתומים כל 12?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה



    אם אפשר שאלת בונוס.

    האם הטיעונים בעד החלפות תכופות יותר - אקלים, סגנון רכיבה, גיל האופנוע, קרבה לים (למה זה פוגע בשמן המנוע בעצם?), תופסים גם עבור בדיקת מרווחי שסתומים תכופה יותר?
    כלומר מי שמחליף שמן כל 6, עדיין בודק שסתומים כל 12?
    בודק על פי הוראות היצרן בטיפול תקופתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה



    אם אפשר שאלת בונוס.

    האם הטיעונים בעד החלפות תכופות יותר - אקלים, סגנון רכיבה, גיל האופנוע, קרבה לים (למה זה פוגע בשמן המנוע בעצם?), תופסים גם עבור בדיקת מרווחי שסתומים תכופה יותר?
    כלומר מי שמחליף שמן כל 6, עדיין בודק שסתומים כל 12?
    לא, לא תופס.
    הבלאי של מערכת התזמון נובע מגורמים אחרים לגמרי.
    לבדוק שסתומים בתדירות גבוה יותר כדאי באופנוע שמבלה הרבה ליד הקו האדום, או כשמדובר באופנוע שטח (בעיקר אם הרכיבה כוללת הרבה חולות ואבק). דווקא בהרבה דגמים אפשר להגדיל את מרווחי הבדיקה מהמלצות היצרן כל עוד האופנוע נרכב רגוע, ופילטר האויר תקין.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא, לא תופס.
    הבלאי של מערכת התזמון נובע מגורמים אחרים לגמרי.
    לבדוק שסתומים בתדירות גבוה יותר כדאי באופנוע שמבלה הרבה ליד הקו האדום, או כשמדובר באופנוע שטח (בעיקר אם הרכיבה כוללת הרבה חולות ואבק). דווקא בהרבה דגמים אפשר להגדיל את מרווחי הבדיקה מהמלצות היצרן כל עוד האופנוע נרכב רגוע, ופילטר האויר תקין.
    הבנתי, תודה!

    למה קרבה לים משפיעה על אורך חיי השמן? הוא לא נמצא במע' אטומה?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    הבנתי, תודה!

    למה קרבה לים משפיעה על אורך חיי השמן? הוא לא נמצא במע' אטומה?
    לא, השמן חשוף לאוויר שנכנס למנוע, יש רינגים שנועדו למנוע זליגת שמן לתוך הצילינדר ולהיפך למנוע זליגת דלק לאגן השמן, אבל תמיד יש זליגה כלשהי, במיוחד אם מאמצים את העסק.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    לא, השמן חשוף לאוויר שנכנס למנוע, יש רינגים שנועדו למנוע זליגת שמן לתוך הצילינדר ולהיפך למנוע זליגת דלק לאגן השמן, אבל תמיד יש זליגה כלשהי, במיוחד אם מאמצים את העסק.
    לרוב המלח שבאוויר יכנס בזמן חניה שיש קונדרסציה וזה יכנס דרך הנשם של הקרנק

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Maxi צפיה בהודעה
    אני מבין שאין שירשור אחד כמעט בפורום הזה שפשוט נשאר במסגרת הדיון הענייני.

    מתנצל ששאלתי.
    מקסי,
    אני אחד התוקפים פה בשרשור ולכן א י מרגיש שאני חייב לך התנצלות והסבר.
    אז דבר ראשון, סליחה. השאלה ששאלת היא לעניין.
    דבר שני,
    היתרון היחיד של הפורום על פני כל מיני קבוצות אחרות הוא שימור הידע. כשפורום לא מנוהל בקפדנות ואנשים לא מריצים חיפוש, ו/או מרחיבים את הנושא בשרשור קיים (ובמקרה הזה יש יותר מדיון אחד בנושא), אז הידע מתחיל להתפזר. ואז, שביבי מידע באותו עניין מפוזרים על פני מיליון שרשורים, ומי שמחפש מידע רלוונטי, מתקשה לברור את המוץ מהתבן.
    לפעמים אתה מריץ חיפוש ומקבל עשרה שרשורים (וזה במקרה הקלוש שפותח השרשור ממש נתן כותרת עניינית), ובכל אחד מהם ידע חלקי או לא שלם. ועכשיו לך תקרא עשרה שרשורין שחוזרים על עצמם, בשביל הודעה אחת ששוה זהב.

    ומעבר לזה (כי יש כאלו שלא מסכימים), זה פשוט כתוב בחוקי הפורום:
    "...בצעו חיפוש לפני שאתם שואלים שאלה, החיפוש עובד, יכול להיות שחבר שענה תשובה מפורטת, לא יענה שוב על אותה שאלה...".

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    לדעתי אין צורך, אני כל 5 נכנס למוסך שלי לעשות בדיקה כללית בגלל שאני עושה רק כ 10 בשנה, אף פעם לא היו צריכים להחליף לי שמן אחרי 5.
    Tracer 900

אשכולות דומים

  1. טיפול בפלסטיקה בקטנוע ישן. כדאי?
    על ידי Gitamar7 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-07-2018, 15:34
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 20:17
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-06-2016, 15:01
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 20:32
  5. שאלה| כל כמה שעות צריך לעשות טיפול לktm exc 450 2008
    על ידי roirider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 09:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO