עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 54 מ 54

אשכול: האם כדאי לעשות טיפול קטן ולא כל 12 אלף?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אם אכפת לכם מהסביבה תעברו לחשמלי
    יצור חשמל בחלקו מזהם וגם פסולת מהמצברים מזהמת.
    הכי בריא לסביבה יהיה לחזור לסוס.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יצור החשמל והמצברים גם מזהם.
    הכי בריא לסביבה יהיה לחזור לסוס.
    ואם נהיה לרגע ראליים
    נצילות אנרגיה במנוע החשמלי ותכונותיו יחסכו לכם החלפת שמן וזיהום אוויר גבוה הנפלט מהאגזוז, ביחס לייצור שלו הוא עדיף על הבעירה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    ואם נהיה לרגע ראליים
    נצילות אנרגיה במנוע החשמלי ותכונותיו יחסכו לכם החלפת שמן וזיהום אוויר גבוה הנפלט מהאגזוז, ביחס לייצור שלו הוא עדיף על הבעירה.

    אין ספק שעבודה של מנוע חשמלי יעילה ולא מזהמת שום דבר אבל שכחת שבשביל לייצר ולטעון את המצבר מזהמים בצורה עקיפה.
    מצבר מכיל פלסטיק וחומרים רעילים אחרים,יצור חשמל נעשה דרך שרפת גז (שבעבר היה פחם שמזהם הרבה יותר) עם זאת יש תחנות שעובדות מהשמש או על תא גרעיני שהיעילות שלהן הכי גבוהה לעניות דעתי.

    בישראל רוב התפוקה מגיעה משרפת גז.
    שרפת גז היא זיהום נמוך אבל לא אפסי אז עדיין לא נפתרים מהזיהום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    ואם נהיה לרגע ראליים
    נצילות אנרגיה במנוע החשמלי ותכונותיו יחסכו לכם החלפת שמן וזיהום אוויר גבוה הנפלט מהאגזוז, ביחס לייצור שלו הוא עדיף על הבעירה.
    אז מסתבר שלא, מחקר שנעשה בגרמניה מצא שטסלה 3 בעודה עומדת באולם התצוגה כבר הספיקה לזהם כמו רכב דיזל (מרסדס 220D ישנה) שעשה 200000 עוד מחקר הראה שקטנוע חשמלי לא מזהם פחות מקטנוע בנזין.
    תוסיף לזה שבשביל חומרי הגלם למצברים מנצלים את אפריקה בדיוק באותה דרך שעשו עם היהלומים.

    אומנם לא מחקר אבל עיר בגרמניה סגרה איזור נכבד של מרכז העיר לכבוד אירוע (יומיים) תחנות המדידה באיזור מדדו טיפה יותר NOx מביום רגיל שהמכוניות "מזהמות" את העיר.

    גם בתחום השבשבות ליצור חשמל לא הכל ורוד, הם הורגות את הדבורים שהפכו לזן מוגן בגרמניה וכמובן כל ציפור שבטעות עוברת ליד, תפוקת החשמל שלהם די עלובה ואין אפשרות לאגור את האנרגיה, בנוסף התחזוקה יקרה.

    הכל עבודה בעניים, אנשים חיים בהשליה שאם לא רואים זיהום או מריחים זיהום הוא לא קיים, רכב חשמלי עם המצברים של היום הוא לא ירוק.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    שמן אמור להשחיר וזה לא סימן להחלפתו. אם כבר שמן שלא משחיר זה שמן שלא עושה את אחת העבודות שלו שזה המסת וספיחת פיח ובכך בעצם
    לנקות את המנוע.
    אתם צודקים, טעות שלי
    חבל שאי אפשר למחוק את מה שכתבתי, נפלתי למיתוס כנראה ⁦🤦🏻*♀️⁩

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אני רק שאלה, נניח שאתם צודקים והמהנדסים לא מבינים כל בחיים שלהם והכל מארקטינג או כל מזימה זדונית אחרת לדפוק לנו את האופנוע, למה להחליף ב6000ק"מ למה לא ב8000ק"מ או ב3000 ק"מ? מי כאן ניתח את תכונות השמן לאחר 12000ק"מ ויכול להגיד שהצמיגות נשחקה וישנם חומרים מזיקים בשמן?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מי כאן ניתח את תכונות השמן לאחר 12000ק"מ ויכול להגיד שהצמיגות נשחקה וישנם חומרים מזיקים בשמן?
    אף אחד.
    לכן תמיד הטענה של אלו שמחליפים מוקדם זה:
    "זה חצי שעה עבודה וכמה עשרות שקלים בשביל השקט הנפשי שלי".
    אני לא מזלזל בניסיון של אנשים, אבל אף אחד לא בדק באמת, פשוט מבחינתם 12,000 ק"מ זה יותר מידי.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    לא רק שלא ירוק גם מזהם.
    מאחר ורכיבי אלקטרוניקה כמעט ולא מתקנים והעלות שלהם גבוהה תוסיף על זה עלויות של המצברים ותקבל כלי רכב שיצאו לגריטה בשלב מוקדם יותר מרכב בעירה פנימית.
    הסיבה חוסר כדאיות לתקן.

    חשוב לציין שהחומצת מצברים לא פחות מזהמת.

    כפי שדרז ציין שקר אחד גדול

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    33
    אם אומרים לך אחריות לשנתיים וטיפול כל 12,000
    אני מבין שעם טיפול כל 3,000 הכלי ישרוד 8 שנים

אשכולות דומים

  1. טיפול בפלסטיקה בקטנוע ישן. כדאי?
    על ידי Gitamar7 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-07-2018, 16:34
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 21:17
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-06-2016, 16:01
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2016, 21:32
  5. שאלה| כל כמה שעות צריך לעשות טיפול לktm exc 450 2008
    על ידי roirider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 10:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO