עמוד 10 מתוך 12 ראשוןראשון ... 89101112 אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 169

אשכול: האם סוללות הם העתיד?

  1. #136
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מה יותר פשוט מלהכנס לתחנה ולהחליף כמה סוללות?
    כי אנשים לא פראירים. אף אחד לא יחליף סוללה חדשה בסוללה בת 5. סוללות זה לא בלוני גז - הן יקרות והן מתבלות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם בטר פלייס לא היתה נכשלת בצד הניהולי, זה היה כבר מזמן פה...
    בטר פלייס נכשלו בדיוק בגלל זה. מסתבר, שזה לא כזה פשוט "להחליף כמה סוללות". לפתוח פקק ולהכניס דלק הרבה יותר פשוט. גם לחבר קבל טעינה זה יותר פשוט.

  2. #137
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    כי אנשים לא פראירים. אף אחד לא יחליף סוללה חדשה בסוללה בת 5. סוללות זה לא בלוני גז - הן יקרות והן מתבלות.


    בטר פלייס נכשלו בדיוק בגלל זה. מסתבר, שזה לא כזה פשוט "להחליף כמה סוללות". לפתוח פקק ולהכניס דלק הרבה יותר פשוט. גם לחבר קבל טעינה זה יותר פשוט.
    בטר פלייס לא נכשלה על הטכנולוגיה אלא על התמחור הפוליטיקה והחזירות. בנוסף, הם קיבלו שיעור בעסקים מרנו.
    להבדיל ממכונית, באופנוע החלפת סוללות יכולה להיות פשוטה ואפילו ידנית.
    רושם לך עם קשר לחברה בתקופה הרלוונטית.

    ברגע שהסוללה היא לא שלך, אלא של חברת האנרגיה, זה לא משנה לך בת כמה היא. זה כמו להגיד שלא תיסע עם אוטו חדש כדי לא לבזבז את הדלק הנקי באיכות הטובה שהגיע עם המכונית מהמפעל.

  3. #138
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אין מספיק סוללות לתמוך בכולנו חשמליים.
    הכדור שלנו לא בנוי לזה.
    חייבים משהו אחר.
    עובדים כבר המון שנים על סוללות שונות כדי לקבל ניצולות שונות ואולי אפילו מעבר לטכנולוגיה חדשה.
    אבל עד כה אין פיתוח של סוללה ״שונה״ שנראה מבטיח.
    מה גם מחירי הסוללות יאמירו ברגע שהדרישה תגדל.
    ולכן אתם צודקים בכל הטיעונים שלכם . סוללה זה פשוט סוללה זה זמין ,סוללה זה אפילו טכנולוגית יותר טוב (לא בטוח בכלל), קל להחליף.
    אבל חברים אין מספיק לכולם!
    בתעשיית הרכב והתעופה מבינים את זה ומשקיעים משאבים אדירים לכיוון המימן.
    המימן נראה הפתרון הנכון לתקופה הזאת.
    יתכן ותגיע פריצת דרך בעולם הסוללות /אנרגיה אטומית/אנרגיה מהשמש ואז ינטשו את המימן. אבל עד אז נראה לי המימן מוביל.
    לגבי ההולכה של המימן.
    באירופה מובילים את המימן על תשתית קיימת של צינורות גז. כך שאין בעיה של הובלה!
    לתחנות הדלק זה ממש ליצור עוד בור ולמלא במימן. או צינורות כפי שידידי מעלה הציע.
    (לא לחזור להיידנבורג)
    נשאר רק איך קוצרים את המימן בדרכים יותר יעילות לניצול אנרגיה נכון בכדור. שוב מיטב המוחות עובדים על זה. מאמין שימצאו דרכים ירוקות נקיות יותר מאשר שריפת גז או מזוט בתחנות כוח (זו גם מגבלה של סוללות).
    .


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #139
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אין מספיק סוללות לתמוך בכולנו חשמליים.
    הכדור שלנו לא בנוי לזה.
    חייבים משהו אחר.
    עובדים כבר המון שנים על סוללות שונות כדי לקבל ניצולות שונות ואולי אפילו מעבר לטכנולוגיה חדשה.
    אבל עד כה אין פיתוח של סוללה ״שונה״ שנראה מבטיח.
    מה גם מחירי הסוללות יאמירו ברגע שהדרישה תגדל.
    ולכן אתם צודקים בכל הטיעונים שלכם . סוללה זה פשוט סוללה זה זמין ,סוללה זה אפילו טכנולוגית יותר טוב (לא בטוח בכלל), קל להחליף.
    אבל חברים אין מספיק לכולם!
    בתעשיית הרכב והתעופה מבינים את זה ומשקיעים משאבים אדירים לכיוון המימן.
    המימן נראה הפתרון הנכון לתקופה הזאת.
    יתכן ותגיע פריצת דרך בעולם הסוללות /אנרגיה אטומית/אנרגיה מהשמש ואז ינטשו את המימן. אבל עד אז נראה לי המימן מוביל.
    לגבי ההולכה של המימן.
    באירופה מובילים את המימן על תשתית קיימת של צינורות גז. כך שאין בעיה של הובלה!
    לתחנות הדלק זה ממש ליצור עוד בור ולמלא במימן. או צינורות כפי שידידי מעלה הציע.
    (לא לחזור להיידנבורג)
    נשאר רק איך קוצרים את המימן בדרכים יותר יעילות לניצול אנרגיה נכון בכדור. שוב מיטב המוחות עובדים על זה. מאמין שימצאו דרכים ירוקות נקיות יותר מאשר שריפת גז או מזוט בתחנות כוח (זו גם מגבלה של סוללות).
    .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לא בטוח שיהיה מחסור בסוללות.
    טסלה לדוג' עוברת לייצר את כמעט כל הסוללות שלהם מברזל במקום ניקל שהוא מחצב בעייתי.
    ככל שיהיה ייצור יותר תעשייתי מחירים ירדו, לא יעלו.

  5. #140
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בטר פלייס לא נכשלה על הטכנולוגיה אלא על התמחור הפוליטיקה והחזירות. בנוסף, הם קיבלו שיעור בעסקים מרנו.
    הם לא היחידים שנכשלו. כאשר רעיון שלך לא סביר מסחרית - שום תמחור לא יעזור.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    להבדיל ממכונית, באופנוע החלפת סוללות יכולה להיות פשוטה ואפילו ידנית.
    מנוע באופנוע מצוי זה בערך 100 כס. להשוואה - לטסלה מודל 3 זה 260 כס וסוללה של 85kWh שוקלת 540קג. אפילו אם באופנוע זה 1/10 מזה - זה 50 קג. אולי אתה בחור חזק, אבל אני אוותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ברגע שהסוללה היא לא שלך, אלא של חברת האנרגיה, זה לא משנה לך בת כמה היא.
    אפילו אם נתעלם מזה שאנשים לא אוהבים את הרעיון "רכב שקנית בעצם לא שלך" - אם אני משלם על סוללה עם קיבולת X אני רוצה לקבל קיבולת X. לא 80% של X. השכרת רכב פעם? אם שלמת על ב.מ.וו. אתה לא תסכים לפורד פוקוס, למרות ששניהם נוסעים ושניהם לא שלך.

  6. #141
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שכנעת אותי. אתה צודק!

  7. #142
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא בטוח שיהיה מחסור בסוללות.
    טסלה לדוג' עוברת לייצר את כמעט כל הסוללות שלהם מברזל במקום ניקל שהוא מחצב בעייתי.
    ככל שיהיה ייצור יותר תעשייתי מחירים ירדו, לא יעלו.
    אם זה היה נכון טסלה לא הייתה משקיעה כסף במכרה ניקל שקנתה לאחרונה

    מחיר הניקל עלה ב25%

  8. #143
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084



    העתיד מאחורינו
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #144
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה



    העתיד מאחורינו
    שריפות באופנועים ומכוניות זה לא דבר חדש ואין כרגע הוכחה שאופנוע או רכב חשמלי נשרפים יותר.
    מה שכן יודעים שבמקרה של תאונה יש סיכוי שהבטריות התפוצצו מהמכה ויקחו חצי רכב או התלקחו בצורה מאד מהירה שלא מאפשרת מספיק זמן לצאת מהרכב

  10. #145
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מאיפה הבאת את הנתונים הללו? שיותר רכבים חשמליים נשרפים מרכבים בעלי מנוע בערה פנימי?
    דוד גוגל לא מצא
    מה שכן מצאתי זה שהסיכוי להיות מעורב בתאונה עם רכב חשמלי קטן יותר. (כנראה בגלל כל הטכנולגיה שמונעת תאונות)
    Safety Advances in Electric Cars
    According to NHTSA, the Tesla Model S, which protects its battery array with an additional shielding of an external aluminum plate and has a layer of fire protection between the batteries and the passenger compartment, received the highest possible safety ratings in crash tests.

    Other electric vehicle manufacturers’ models scored similarly in regard to passenger safety, but not all had the additional levels of fire safety that are standard with the Tesla Model S. However, the evolution and development of fire safety in electric vehicles is moving at a rapid rate. Volvo, a competitor that is well-known for its safety ranking, is designing its latest electric model with the battery array in a location farther from the passenger compartment, while Toyota and Sakti3, a company owned by Dyson Technologies, are pioneering new solid-state batteries that don’t rely on flammable electrolytes to power electric cars.

    In all, NHTSA concluded that the likelihood of passenger injuries in crashes involving electric vehicles is actually slightly lower, meaning that they are safer to passengers, than those involving vehicles with gasoline and diesel engines. However, the overall cost of collision repairs and replacements of electric vehicles averaged far higher than their petroleum-powered counterparts.

  11. #146
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מאיפה הבאת את הנתונים הללו?
    דוד גוגל לא מצא
    מה שכן מצאתי זה שהסיכוי להיות מעורב בתאונה עם רכב חשמלי קטן יותר. (כנראה בגלל כל הטכנולגיה שמונעת תאונות)
    Safety Advances in Electric Cars
    According to NHTSA, the Tesla Model S, which protects its battery array with an additional shielding of an external aluminum plate and has a layer of fire protection between the batteries and the passenger compartment, received the highest possible safety ratings in crash tests.

    Other electric vehicle manufacturers’ models scored similarly in regard to passenger safety, but not all had the additional levels of fire safety that are standard with the Tesla Model S. However, the evolution and development of fire safety in electric vehicles is moving at a rapid rate. Volvo, a competitor that is well-known for its safety ranking, is designing its latest electric model with the battery array in a location farther from the passenger compartment, while Toyota and Sakti3, a company owned by Dyson Technologies, are pioneering new solid-state batteries that don’t rely on flammable electrolytes to power electric cars.

    In all, NHTSA concluded that the likelihood of passenger injuries in crashes involving electric vehicles is actually slightly lower, meaning that they are safer to passengers, than those involving vehicles with gasoline and diesel engines. However, the overall cost of collision repairs and replacements of electric vehicles averaged far higher than their petroleum-powered counterparts.

  12. #147
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    זה קצת בעייתי. ניתן להסביר את הפער בקהל היעד שיותר משכיל עשיר ונוהג ברחובות רחבים ומוארים לצד נהגים אדיבים וללא מסוממים ושיכורים שקונים רכבים ב -500$.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #148
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    מימן הוא העתיד חברים ולא רק אני אומר את זה.

    ב.מ.וו: הנעת מימן תהיה זולה כמו מנוע בעירה פנימית בעוד חמש שנים
    נכון זה הצהרות. אבל נגיד יקח כפול זמן. אז...
    https://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-...-בעוד-חמש-שנים


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #149
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מאיפה הבאת את הנתונים הללו?
    דוד גוגל לא מצא
    מה שכן מצאתי זה שהסיכוי להיות מעורב בתאונה עם רכב חשמלי קטן יותר. (כנראה בגלל כל הטכנולגיה שמונעת תאונות)
    Safety Advances in Electric Cars
    According to NHTSA, the Tesla Model S, which protects its battery array with an additional shielding of an external aluminum plate and has a layer of fire protection between the batteries and the passenger compartment, received the highest possible safety ratings in crash tests.

    Other electric vehicle manufacturers’ models scored similarly in regard to passenger safety, but not all had the additional levels of fire safety that are standard with the Tesla Model S. However, the evolution and development of fire safety in electric vehicles is moving at a rapid rate. Volvo, a competitor that is well-known for its safety ranking, is designing its latest electric model with the battery array in a location farther from the passenger compartment, while Toyota and Sakti3, a company owned by Dyson Technologies, are pioneering new solid-state batteries that don’t rely on flammable electrolytes to power electric cars.

    In all, NHTSA concluded that the likelihood of passenger injuries in crashes involving electric vehicles is actually slightly lower, meaning that they are safer to passengers, than those involving vehicles with gasoline and diesel engines. However, the overall cost of collision repairs and replacements of electric vehicles averaged far higher than their petroleum-powered counterparts.
    כתבתי במפורש שאין מידע שאומר שרכב חשמלי עלול להישרף יותר מרכב אחר רק אמרתי שאם הוא נשרף הוא הרבה יותר מסוכן לנוסעים במקרה שהאש מגיעה לבטריות.
    היו מקרים של תאונה עם רכב חשמלי שעלה באש ומכבי האש נתנו לו לעלות באש שעות כי כיבוי הבטריות באמצעים שיש היום לא תמיד אפשרי.

  15. #150
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    מימן הוא העתיד חברים ולא רק אני אומר את זה.

    ב.מ.וו: הנעת מימן תהיה זולה כמו מנוע בעירה פנימית בעוד חמש שנים
    נכון זה הצהרות. אבל נגיד יקח כפול זמן. אז...
    https://www.cartube.co.il/טכנולוגיה-...-בעוד-חמש-שנים


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    היפנים אומרים את זה מזמן אבל הירוקים דוחפים למצברי ליתיום כרגע לכן אפילו מזדה שהתנגדה לשיטה הזאת נכנסה למשחק.

אשכולות דומים

  1. בעלי מוסכים ? מה עם העתיד ?
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 28-08-2019, 00:07
  2. דור העתיד של נהגי המרוצים של ישראל
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2018, 16:11
  3. מחפש סוללות 18650
    על ידי jkob.s בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 19:27
  4. סוללות מכשיר שמיעה 675
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 21:23
  5. המלצה למצלמת אבטחה על סוללות
    על ידי AviTab בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 14:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO