עמוד 5 מתוך 12 ראשוןראשון ... 34567 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 169

אשכול: האם סוללות הם העתיד?

  1. #61
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    נניח שהתאוריה נכונה. אם הטכנולוגיה הזאת עובדת כל כך טוב , ולפי הקישור ששמת מורידה את המזהמים. למה יצרני הרכב לא משתמשים בה ?
    הרי היצרנים צריכים לעמוד במגבלות של זיהום לכלי הרכב. לחלקם יש קנסות בגלל אי עמידה ביעדים.
    משום מה המוצר ששלחת מזכיר לי יותר את המוצר הזה
    https://www.amazon.co.uk/TINGAO-Elec.../dp/B0792RKPGD

    Sent from...
    הרבה יצרנים מעדיפים להשתמש באורואה להוריד רמות זיהום (עולה יותר ומוריד את יעילות רכבי דיזל), הסיבה שהם לא משתמשים בזה אין ידועה לי ואולי הסיבה היא שזה:
    א. ברגע שאתה מזכיר את המילה מימן בגלגלי הבירוקרטיה הם לא מצליחים לדמיין משו מעבר לפיצוץ.
    ב. לא משתלם כלכלית, מים זמינים לכולם ועל דברים אחרים הם יכולים לגבות יותר כסף.
    ג. שינוי תוכנה שיגרום לטסטים לחשוב שהאוטו לא מזהם יותר חסכוני כלכלית מאשר אגרה להשקיע מאמצים בלפתח מוצר כזה. (פולקסווגן ותרמית הענק)

    לפי השמועות יש אנשים בארץ שהתקינו מערכות כאלו דומות בצורה לא חוקית ומורידים לפני טסט / משחדים טסטים כדי להמשיך לנסוע ככה.

    שורה תחתונה זה עובד בדיוק כמו המכונית החשמלית הראשונה מתחילת המאה והרעיון נגנז באותה מהירות כדי להשאיר את הנפט רווחי ולא למצוא לא אלטרנטיבות

    ואם אתם תוהים למה התחלנו בכל זאת לפתח אלטרנטיבות היא שיש תאוריות שהנפט יגמר בעולם לקראת 2050-60 ואנחנו מתכוננים להוריד את השימוש לאט לאט בהדרגה...
    וזה במידה שההתחממות לא תהרוג אותנו קודם.

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

  2. #62
    1. למה שליצרני הרכב יהיה אכפת אם אתה מתדלק בדלק או במים. הם לא מרווחים מזה כלום.
    2. זה שיצרן רימה מראה לך מה הם מוכנים לעשות בכדי להראות שהרכבים לא מזהמים. אם הפתרון הזה באמת היה עובד , הם לא היו מוותרים עליו.
    3. המכונית החשמלית מתחילת המאה הקודמת נגנזה בגלל שימושיות נמוכה. הם שימשו למוניות בלבד באיזור שיקגו. הטווח שלהם היה קצר. המהירות המקסימלית שלהם היתה נמוכה גם במונחי התקופה ,זמן הטעינה ארוך , והיתה בעיה לצאת מחוץ לעיר. הרכב כשל בגלל מרחקי נסיעה. ככל שמנוע הבנזין השתכלל ונוספו לו למשל סטרטר חשמלי , והפך להיות יותר אמין. הוא היה הרבה יותר נוח. החברה פשוט פשטה את הרגל כי לא הצליחה למכור. יש היום מספר רכבים כאלו , למיטב ידיעתי יש גם אחד לג'י לנו. תוכל לראות פרק עליו
    4. אולי יש אנשים שהתקינו אותו. זה לא אומר שזה עובד. יש כאלו שחיברו את השטות למצית ונשבעו שזה חוסך דלק, יש כאלו שחיברו את הוינטלטור (בקישור הקודם) ובטוחים שיש להם תוספת כוח . שלא לדבר על מדבקת No Fear שכידוע מוסיפה עןד 10 כ"ס.

  3. #63
    חברת המכוניות החשמליות שפעלה בארהב נקראה Detroit electric.
    אתה מוזמן לקרוא עליה כאן
    https://en.wikipedia.org/wiki/Detroi...ic?wprov=sfla1

    וכמובן היתה בדטרויט ולא בשיקאגו כמו שכתבתי למעלה.
    Sent from...

  4. #64
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי YaronNahum צפיה בהודעה
    חברת המכוניות החשמליות שפעלה בארהב נקראה Detroit electric.
    אתה מוזמן לקרוא עליה כאן
    https://en.wikipedia.org/wiki/Detroi...ic?wprov=sfla1

    וכמובן היתה בדטרויט ולא בשיקאגו כמו שכתבתי למעלה.
    Sent from...
    אז אני מתכוון לרכב מהפכני שהושמד ובוצע בו ריקול בהוראות הנשיא תוך לחץ מטייקוני נפט כי היה טוב מדי

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1

    תקרא עלייה קצת ואם תחפש טוב יש כמה סרטים דוקו ממש טובים עלייה ולמה היא הושמדה.

    Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    כל כך מתבקש

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מנועי הTDI של VW לא רחוקים מרכב הייבריד מבחינת צריכת דלק, הם גם מיצרים פחות CO2 (אם כי יותר NOx), אבל במאזן הכללי של גזי חממה הדיזל מנצח את ההיבריד.

    ההיבריד זה הרכב האולטימטיבי לנהג הצבוע, מצד אחד אתה כביכול נראה ירוק למרות שאתה ממש לא ומצד שני אתה לא מקריב שום דבר כי אתה עדיין מתדלק בתחנה כרגיל בלי בעיות טווח או מציאת עמדת טעינה (אם אתה לא גר בבית פרטי), לכן ההצלחה, אגב בהוליווד הפריוס הפך לרכב נחשק ע"י הכוכבים, סוג של הצהרה והרבה פחות בגלל הרכב עצמו.

  7. #67
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני מסכים איתך ברמה העקרונית בנוגע למנועי דיזל מודרניים אבל בתור דוגמא אתה מביא את הדיזלים של VAG? אתה מדבר על אלה של לפני דיזלגייט או אחרי דיזלגייט? כשמדדו אותם בזמן שה"נוכלה" הפדרלית מכלה את זממה או בזמן שהם רצים על הכבישים באופן חופשי?

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני מסכים איתך ברמה העקרונית בנוגע למנועי דיזל מודרניים אבל בתור דוגמא אתה מביא את הדיזלים של VAG? אתה מדבר על אלה של לפני דיזלגייט או אחרי דיזלגייט? כשמדדו אותם בזמן שה"נוכלה" הפדרלית מכלה את זממה או בזמן שהם רצים על הכבישים באופן חופשי?
    דיזל גייט היה סביב הNOx לא הCO2 אבל בכל מקרה מנועי הדיזל היום מגיעים עם מערכת הadblu ככה שהם הרבה יותר נקיים.

    לגבי הNOx כמו שכבר הזכרתי בגרמניה סגרו מרכז עיר (כמה קילומטרים) ל48 שעות ותחנות המדידה במרכז לא רשמו ירידה של הNOx ככה שאני לא בטוח עד כמה מנועי הדיזל תורמים לזיהום שלפי מומחים מסרטן (לזה אני כן מאמין אגב).

    פולקסוואגן נחשבת למובילה בתחום הדיזל ועולה על מתחרותיה מיפן שלהם בכלל אין כמעט מנועי דיזל מתוצרת עצמית.
    אחריה רנו וPSA שאולי בנו מכוניות לא הכי אמינות אבל מנועי הדיזל שלהם מאד אמינים ומאד חסכוניים.

  9. #69
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אני לא מוצא לזה סימוכין. הגולף החדשה, בגרסת הדיזל הכי ירוקה שלה פולטת 108g/km פד"ח. הקורולה ההיברידית החדשה פולטת כ80g/km פד"ח. בשני המקרים מדובר בנתון שנמדד לפי אותו תקן.
    אני לא חושב שנכון לדבר במונחים של מדינות ולא יצרנים ספציפיים אבל אם אתה מכריח אותי אז התוצרת היפנית עולה על זו הגרמנית ברוב המוחלט של המובנים.
    יותר נקודתית, אני לא רואה את דיימלר או ב.מ.וו, שמייצרות מכוניות איכותיות יחסית באותו האור שאני רואה את ואג, שהיא יצרנית "פח", כמו שאני לא רואה את טויוטה האיכותית באותו האור שאני רואה את ניסאן החצי אירופאית ולא איכותית.

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אני לא מוצא לזה סימוכין. הגולף החדשה, בגרסת הדיזל הכי ירוקה שלה פולטת 108g/km פד"ח. הקורולה ההיברידית החדשה פולטת כ80g/km פד"ח. בשני המקרים מדובר בנתון שנמדד לפי אותו תקן.
    אני לא חושב שנכון לדבר במונחים של מדינות ולא יצרנים ספציפיים אבל אם אתה מכריח אותי אז התוצרת היפנית עולה על זו הגרמנית ברוב המוחלט של המובנים.
    יותר נקודתית, אני לא רואה את דיימלר או ב.מ.וו, שמייצרות מכוניות איכותיות יחסית באותו האור שאני רואה את ואג, שהיא יצרנית "פח", כמו שאני לא רואה את טויוטה האיכותית באותו האור שאני רואה את ניסאן החצי אירופאית ולא איכותית.
    זה כי אתה בודק באגזוז, כמו להגיד שלטסלה יש 0 פליטה.
    סולר דורש פחות אנרגיה ליצור מבנזין וברכב דיזל אין מצברי ליטיום שפולטים הרבה CO 2 ביצורם, בסופו של יום הדיזל יותר נקי אגב גם יותר מטסלה לפי מחקר מכון גרמני ידוע, מחקר שעושים הכל כדי להכפיש אותו.
    לפי המחקר הזה טסלה 3 חדשה בעולם התצוגה כבר פלטה כמות CO2 כמו רכב דיזל שנע 200000 ק"מ

  11. #71
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה לא רלוונטי במקרה הזה. בטויוטה קורולה ההיברידית יש סוללה קטנה מאוד של 1.3 קוט"ש ולא 70 קוט"ש שיש בטסלה, היא לא נטענת מהשקע והחסכון מגיע מהטכונולגיה ולא מהארובות. אפילו אם אתה לוקח את הנתונים הגרמניים (הקיצוניים) האלה, הקורולה מחזירה את המינוס בתוך 3-4 חודשים ומשם והלאה היא משאירה אבק לפאר הדיזל האירופאי רווי האוריאה.

    אני לא מכיר את המחקר ואת המכון אבל לתחושתי, אם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המפגרת ביותר בתחום ההנעה החשמלית (מקרב המדינות הגדולות) ואם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המרכיב החשוב ביותר בכלכלה של הפדרציה אז כנראה שמכון המחקר הגרמני הידוע היה מזמר זמירות אחרות. לפחות זה האופן שבו אני מבין את ההתנהלות של המערכת הגרמנית. כשאתה שואל את השאלה הזו במקומות יותר אוביקטיביים אז אתה מקבל תשובות אחרות/מורכבות יותר (https://www.youtube.com/watch?v=6RhtiPefVzM)

  12. #72
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה לא רלוונטי במקרה הזה. בטויוטה קורולה ההיברידית יש סוללה קטנה מאוד של 1.3 קוט"ש ולא 70 קוט"ש שיש בטסלה, היא לא נטענת מהשקע והחסכון מגיע מהטכונולגיה ולא מהארובות. אפילו אם אתה לוקח את הנתונים הגרמניים (הקיצוניים) האלה, הקורולה מחזירה את המינוס בתוך 3-4 חודשים ומשם והלאה היא משאירה אבק לפאר הדיזל האירופאי רווי האוריאה.

    אני לא מכיר את המחקר ואת המכון אבל לתחושתי, אם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המפגרת ביותר בתחום ההנעה החשמלית (מקרב המדינות הגדולות) ואם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המרכיב החשוב ביותר בכלכלה של הפדרציה אז כנראה שמכון המחקר הגרמני הידוע היה מזמר זמירות אחרות. לפחות זה האופן שבו אני מבין את ההתנהלות של המערכת הגרמנית. כשאתה שואל את השאלה הזו במקומות יותר אוביקטיביים אז אתה מקבל תשובות אחרות/מורכבות יותר (https://www.youtube.com/watch?v=6RhtiPefVzM)
    את המחקר הזה אפילו גרמניה מחביאה, פליטת פה של חוקר שהחליט להגיד את האמת וכיסחו אותו ואת הצוות שלו מכל כיוון, המחקר לא תורגם לאנגלית ואתר שמקושר לEU שקורה לעצמו fact checker מנסה ללא הצלחה להגיד שהמחקר לא נכון למרות שהטענות שם די חלשות.

    תעשיית הרכב הגרמנית מפוצצת ברכבים חשמליים (יחסית לאחרים) עם הרבה יותר דגמים ממה שיש לטסלה להציע, 5 ק"מ ממני עומד מפעל הגולף החשמלית ובשאר ערי גרמניה יש את דגמי האודי E tron ועוד כמה ששכחתי, השוס הגדול הוא טסלה שבונה מגה מפעל בברלין, הערכות הן שהם רוצים לגנוב את אותם מהנדסי רכב גרמנים כדי לבנות סופסוף רכב שעומד בסטנדרטים גבוהים יותר, כזה שהצבע לא מתקלף או כזה שאם נופל פרי קטן מעץ לא משאיר כיפוף בפח שבמקרה של טסלה זה אלומיניום רך (מידי).

    כבר לפני שנים הCEO של VW נשאל אם הוא לא מפחד שטסלה מתקדמת עם הרכב החשמלי והם ישארו מאחור והוא אמר שכדי להגיע ליכולות היצור של VW לקח עשרות שנים ואין קיצורי דרך, שנחליט לעשות רכב חשמלי נעקוף אותם מהר מאד וזה בדיוק מה שקורה עכשיו, בתקופה יחסית קצרה VW מעמידה צי מכוניות חשמליות מקטנה ועממית עד גדולה ומפוארת.

  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בשביל הקטע כדי להבין אם תעשיית הרכב הגרמנית מפגרת בכל הקשור לרכב חשמלי אז הנה רשימה חלקית:
    Audi E tron
    VW E-up
    VW E- golf
    Smart
    Mercedes B class
    Mercedes EQB
    BMW I3
    Opel E-corsa

    העניין הוא שהיצרנים הגרמנים הם לא מפעל ללא מטרות רווח והם לא רואים רווחים גדולים ברכב חשמלי לכן הם התמהמהו כמה שאפשר עד שהלחץ של ממשלת גרמניה אילץ אותם אבל לא כמו טסלה שמפסידה על כל רכב שהיא מוכרת שיטות היצור של VW, מרצדס ובמוו מאפשרות להם למכור עם רווח אבל בהחלט נראה שהם עושים זאת בחוסר חשק כי הם מבינים את החסרונות הבולטים של הטכנולוגיה הנוכחית.

  14. #74
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אתה משום מה אתה נעול על טסלה ועל מכוניות חשמליות לחלוטין. טויוטה מוכרת את המכוניות ההיברידיות שלה ברווחים יפים כבר 22 שנה אבל התעשיה הגרמנית לא שם משום שיש לה בעיה של קבעון מנטלי.
    לעניין החשמלי לחלוטין, תעשיית הרכב הגרמנית מפגרת גם מזו הצרפתית עם הליף/זואי שנמכרות כבר שנים (ואנחנו כאן, עם האגסיז, יודעים שלרנו יש נסיון ארוך בתחום) ואפילו אם אתה שם את העליונות הטכנולוגית המוחלטת של טסלה האמריקאית בצד ומשווה בין הBolt של GM והקונה החשמלית של יונדאי לe-Golf מהמפעל הסמוך של VAG, זה ברור לחלוטין עד כמה שVAG מפגרת מאחורי GM וקבוצת יונדאי וכושר הייצור של שתי אלה עולה על זה של VAG בצורה משמעותית (FAW הסינית היא אף פעם לא מאוד רלוונטית ובטח שהיא לא רלוונטית בהקשר הזה).

    טסלה מקימה מפעל אירופאי משיקולי מס ובעיות מנטליות, בהנתן שהשוק האירופאי בכללותו (וזה הגרמני במיוחד) הוא חסום ופרוטקציונרי. היא מגיעה לגרמניה משום שהפדרציה נכנסה לאחרונה ללחץ מהעובדה שהפיגור המתמשך שלה בתחום הולך לעלות לה יקר מאוד (לא יודע גרמנית אבל הנתונים מפנים לכאן: http://doku.iab.de/forschungsbericht/2018/fb0818.pdf).
    כמי שהחזיק לא מעט רכבים, בכלל זה מרצדס שהצבע שלה התקלף מכל מכה קלילה ושתי ואגיות שהפח שלהן הזכיר מכוניות יפניות משנות ה80, אני מוצא את ההערה שלך קצת מוזרה. טסלה משתמשת באלומיניום בשביל להפחית את המשקל הכבד של המכוניות שלה ואלומיניום זה אלומיניום - מתכת קלה אבל רכה יחסית לפלדה ואין בגרמניה שום דבר שמזכיר את הנסיון והיכולת של המהנדסים האמריקאיים בתחום הזה (ואם זה היה השיקול אז הם היו צריכים לפתוח מפעל בצרפת בשביל להנות מהנסיון המצטבר של המהנדסים הצרפתים בפאנלים מחומרים מורכבים וזולים). טסלה מגיעה לגרמניה בזכות הטבות כלכליות שהפדרציה הולכת להרעיף עליה והמוטיבציה העיקרית פה היא מצד הפדרציה, שעושה את זה על מנת שהמהנדסים שלה יתלמדו בתחום שהם מפגרים בו ולא מצד טסלה, שמגיעה ממדינה מפותחת יותר ושוק עבודה שיש בו מהנדסי חומרים ובקרות איכות שמסתכלים על הגרמנים מלמעלה ומהנדסי מכונות ורכב שמסתכלים לגרמנים בלבן של העיניים. זה קצת גמל שלא רואה את הדבשת.

  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אתה משום מה אתה נעול על טסלה ועל מכוניות חשמליות לחלוטין. טויוטה מוכרת את המכוניות ההיברידיות שלה ברווחים יפים כבר 22 שנה אבל התעשיה הגרמנית לא שם משום שיש לה בעיה של קבעון מנטלי.
    לעניין החשמלי לחלוטין, תעשיית הרכב הגרמנית מפגרת גם מזו הצרפתית עם הליף/זואי שנמכרות כבר שנים (ואנחנו כאן, עם האגסיז, יודעים שלרנו יש נסיון ארוך בתחום) ואפילו אם אתה שם את העליונות הטכנולוגית המוחלטת של טסלה האמריקאית בצד ומשווה בין הBolt של GM והקונה החשמלית של יונדאי לe-Golf מהמפעל הסמוך של VAG, זה ברור לחלוטין עד כמה שVAG מפגרת מאחורי GM וקבוצת יונדאי וכושר הייצור של שתי אלה עולה על זה של VAG בצורה משמעותית (FAW הסינית היא אף פעם לא מאוד רלוונטית ובטח שהיא לא רלוונטית בהקשר הזה).

    טסלה מקימה מפעל אירופאי משיקולי מס ובעיות מנטליות, בהנתן שהשוק האירופאי בכללותו (וזה הגרמני במיוחד) הוא חסום ופרוטקציונרי. היא מגיעה לגרמניה משום שהפדרציה נכנסה לאחרונה ללחץ מהעובדה שהפיגור המתמשך שלה בתחום הולך לעלות לה יקר מאוד (לא יודע גרמנית אבל הנתונים מפנים לכאן: http://doku.iab.de/forschungsbericht/2018/fb0818.pdf).
    כמי שהחזיק לא מעט רכבים, בכלל זה מרצדס שהצבע שלה התקלף מכל מכה קלילה ושתי ואגיות שהפח שלהן הזכיר מכוניות יפניות משנות ה80, אני מוצא את ההערה שלך קצת מוזרה. טסלה משתמשת באלומיניום בשביל להפחית את המשקל הכבד של המכוניות שלה ואלומיניום זה אלומיניום - מתכת קלה אבל רכה יחסית לפלדה ואין בגרמניה שום דבר שמזכיר את הנסיון והיכולת של המהנדסים האמריקאיים בתחום הזה (ואם זה היה השיקול אז הם היו צריכים לפתוח מפעל בצרפת בשביל להנות מהנסיון המצטבר של המהנדסים הצרפתים בפאנלים מחומרים מורכבים וזולים). טסלה מגיעה לגרמניה בזכות הטבות כלכליות שהפדרציה הולכת להרעיף עליה והמוטיבציה העיקרית פה היא מצד הפדרציה, שעושה את זה על מנת שהמהנדסים שלה יתלמדו בתחום שהם מפגרים בו ולא מצד טסלה, שמגיעה ממדינה מפותחת יותר ושוק עבודה שיש בו מהנדסי חומרים ובקרות איכות שמסתכלים על הגרמנים מלמעלה ומהנדסי מכונות ורכב שמסתכלים לגרמנים בלבן של העיניים. זה קצת גמל שלא רואה את הדבשת.
    לא מבין איך אתה מגיע למסקנה שהגרמנים מפגרים בכל הקשור לרכב חשמלי? הרשימה שהבאתי כאן זה מכוניות שכבר באולם התצוגה רכבים מושקעים עם הרבה הנדסה מאחוריהם, אתה ממש עיוור שזה מגיע לVW.

    לגבי טסלה וגרמניה, שאר המדינות פתחו רגליים כדי לקבל את המפעל הזה, העובדים הגרמנים לא זולים ובאיטליה הם היו יכולים לבנות מפעל שהאחזקה שלו זולה בהרבה פלוס קירבה לים התיכון שזה פלוס גדול לחלקים שמגיעים בספינות וחוסך שינוע יקר במשאיות.

    לרכבי טסלה יש בעיות איכות רציניות גם אלומניום שלאודי יש נסיון עם זה צריך לדעת לעבוד איתו, ממה שראיתי עד עכשיו לטסלה יש תקלות של טירונים בתחום וכנראה שהם צריכים את הגרמנים.

    וטויוטה כמו שכבר הזכרנו גם מייצרת רכב חשמלי בלי הרבה מוטיבציה, הם משקיעים בדבר הבא, תא דלק וזה מהבכירים בחברה לא ממני.
    בעצם שאני חושב על זה עכשיו חוץ מטסלה מי עוד מאמין ברכב בעל מצברי ליטיום כפתרון? טיוטה, VW, BMW ועוד כבר אומרים שזה לא זה בדרך כזאת או אחרת.

אשכולות דומים

  1. בעלי מוסכים ? מה עם העתיד ?
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 28-08-2019, 00:07
  2. דור העתיד של נהגי המרוצים של ישראל
    על ידי Samichan בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-09-2018, 16:11
  3. מחפש סוללות 18650
    על ידי jkob.s בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-08-2018, 19:27
  4. סוללות מכשיר שמיעה 675
    על ידי strelok89 בפורום שוק קח-תן
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-01-2017, 21:23
  5. המלצה למצלמת אבטחה על סוללות
    על ידי AviTab בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 14:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO