זה לא רלוונטי במקרה הזה. בטויוטה קורולה ההיברידית יש סוללה קטנה מאוד של 1.3 קוט"ש ולא 70 קוט"ש שיש בטסלה, היא לא נטענת מהשקע והחסכון מגיע מהטכונולגיה ולא מהארובות. אפילו אם אתה לוקח את הנתונים הגרמניים (הקיצוניים) האלה, הקורולה מחזירה את המינוס בתוך 3-4 חודשים ומשם והלאה היא משאירה אבק לפאר הדיזל האירופאי רווי האוריאה.

אני לא מכיר את המחקר ואת המכון אבל לתחושתי, אם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המפגרת ביותר בתחום ההנעה החשמלית (מקרב המדינות הגדולות) ואם תעשיית הרכב הגרמנית לא היתה המרכיב החשוב ביותר בכלכלה של הפדרציה אז כנראה שמכון המחקר הגרמני הידוע היה מזמר זמירות אחרות. לפחות זה האופן שבו אני מבין את ההתנהלות של המערכת הגרמנית. כשאתה שואל את השאלה הזו במקומות יותר אוביקטיביים אז אתה מקבל תשובות אחרות/מורכבות יותר (https://www.youtube.com/watch?v=6RhtiPefVzM)