
נכתב במקור על ידי
danielk
דרזנר, קצת מרגיש לי שאתה יצאת למסע צלב נגד KTM בעקבות המקרה שלך שטופל לא כמו שצריך לטענתך ע"י דילר במדינה זרה.
"שאריות" , "האיכות והאמינות נופלת מיצרנים אחרים", ולסיכום, אפילו לא רכבת עליו.
על איזה בעיות בדיוק שמעת? אשמח להחכים, בתור אחד שעבר תחתיו 1090R בתנאים הרבה יותר קשים ממה שרוכב ממוצע יכול לעשות לו, והוא לא צייץ.
אגב אם כבר בשמועות, פורומים, ואופנועים שלא רכבתי, אז להבנתי ל09 יש בעיות עם סלסלת קלאץ' שנוטה להתפרק ולקחת איתה עוד כמה רכיבים פנימיים יקרים על הדרך. תענוג.
בטוח שאצליח לחפור את האינטרנט ולמצוא לכך אזכור. אפילו לא אצטרך לחפש בשפה זרה.
לענייננו, גרסאת הR של ה1090 היא קרבית ומוכוונת שטח, ג'נטים במידות 21 18 שנעולים בקוביות (אפשר להרכיב צמיגי כביש ולעשות עוול לאופנוע) מושב קשיח (אפשר להחליף למושבי ג'ל למען שלום בית) משקף קצוץ לרכיבת שטח (אפשר להחליף לגבוה) מהלך מתלה גדול שמיועד לעבודת שטח, ולסיכום, מדובר על אופנוע גבוה, קרבי, עם יכולת שטח לא מבוטלת ומנוע שייקח אותך במהירות לא חוקית לאורך מאות אלפי ק"מ (רק תשתדל לא ברצף כי הוא לא ספה ממונעת)
לייעוד שלך, גרסאת הR לא מתאימה.
חפש לך 1090 בגרסאת הכביש, הוא יותר זול (כחדש מתומחר ב6K פחות מגרסאת הR), הוא נועל ג'נטים יצוקים וצמיגי כביש במידות 17 19, עם מהלך מתלה קצר יותר מהR, יש לו משקף גבוה, ובקיצור הוא נמוך יותר, נוח יותר, זול יותר, והרבה יותר מתאים ליעוד שלך.
אגב, שלדה ומנוע זהים לדגם הR. עם 125 כ"ס סוס ממנוע וי טווין.
מרווח הטיפולים גדול משל הmt שלך היום ועומד על 15 אלף בין טיפול לטיפול.
אם תצליח להשים יד על 1190, תקבל גם מתלים אלקטרוניים, מישבים כפולים, מאותתי לד, ג'ק אמצע, 25 כ"ס אקסטרה ועוד. כבר לא מייצרים אותם מאז 2017 (הוחלפו על ידי ה1090 היחסית בסיסי וה1290 הסופר מאובזר וטכנולוגי)