מחזק את קודמי. אופנוע דו"ש קטן ילמד אותו שחייבים מיגון כמו שצריך לפני כל רכיבה. בוודאי גם יקנה לו שליטה טובה יותר באופנוע ובסיס טוב להמשך.
יש דוש"ים זולים במצב טוב עם מעט ק"מ יחסית (חפש למשל בטא 125 או 200 (אם אפשרי מבחינת רישיון) מ 2014)
כןשר נושא כאוב והאמת שגם העולל דוב ( נכון מונסטרסון)
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מחזק את קודמי. אופנוע דו"ש קטן ילמד אותו שחייבים מיגון כמו שצריך לפני כל רכיבה. בוודאי גם יקנה לו שליטה טובה יותר באופנוע ובסיס טוב להמשך.
יש דוש"ים זולים במצב טוב עם מעט ק"מ יחסית (חפש למשל בטא 125 או 200 (אם אפשרי מבחינת רישיון) מ 2014)
אני אתן גיחה לקיוואי נראה מה יש להם להציע.
לקיוואי יש יתרון ( לפחות בעייני) שיש ממנו המון על הכביש ( אני מניח שהמנוע פחות או יותר זהה לכל הדגמים).
כן יש את שאלת האמינות שעליה אין לי מושג למרות שהכלי עשוי להיות חדש.
בתחום היפני האמת שההיצע קטן יחסית והם מאוד יקרים ולמשוואה נכנס נושא האחריות והשנים לעומת חדש וזול.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
היה לי TX200 כמעט שנתיים, האופנוע דו שימושי שהחזיר אותי לרכיבה לאחר שנים רבות של הפסקה. נהניתי ממנו מאוד בכביש ובשבילים בשטח ללא בעיות במשך התקופה. דגם ה 125 הגיע לאחר מכן עם 1.3 כ"ס פחות אבל עם מנוע מוזרק ובלימה משולבת. המנוע פשוט, הבנתי שמדובר ברפליקה של מנוע ישן של הונדה מצויד בשסתומים עיליים עם מומנט בריא בסלד נמוך. חלוקה טובה של ההילוכים עם אופי המנוע תורמת לתגובות נמרצות של האופנוע. בנוסף שנתיים אחריות מלאה ללא הגבלת ק"מ ויבואן עם תודעת שירות טובה.
תודה
אגב מצאתי ROADWIN של דיאלים.
נראה כלי מרשים וגם מבחינת ממדים הוא לא רע.
כתבות שקראתי מדברות על כ14 סוסונים שזה קרוב למקסימום שהרשיון מאפשר גיר 5 הילוכים קירור מים (אם אני זוכר נכון) כ140 קילו ומאפשר קצב רכיבה סביר לסגמנט (נו בן תשחורת כמה סוגר זו השאלה הראשונה).
לא יודע למה אבל נראה לי שפעם החיים היו פשוטים יותר עם ההגמוניה של סוזוקי (היה גם דרבי פאנטיק ומלגוטי ונזכרתי שאפריליה בדיוק נכנסה).
היום שפע של כלים מכל העולם אני מניח שהאקסיומות של "מיהו יהודי" קצת השתנו וגם ואיתם המנועים שהם פחות פשוטים ומודה שאני קצת מתפזר בין הדגמים השונים.
וחייב לציין שהמחירים היום (בייחוד של היפנים) מאוד גבוהים.
TS שהיה בזמני עולה כ10K(אפילו פחות) לחדש היום מדברים על בין 15K ל20K לסיני קוריאני וכו ויפני יכול להגיע גם לכמעט 30K (גם אל מול ערך השקל והשכר וכו - אני לא כלכלן אז אני לא יודע את המושגים - שחיקה של השכר מטבע וואט אבר).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
על הרודווין עשיתי סיבוב קצר (גרסאת הנייקד). בהילוך ראשון הכח פשוט לא קיים, גם ביחס לנפח. קליל כמו אופניים, מאוד כיפי בעיר, הילוך רביעי על 80 קמ"ש מרגיש יציב מאוד. למכונאי שלי הייתה את גרסאת ה-250 כאופנוע של אישתו והוא אמר שהוא מאוד הופתע מהאמינות (לטובה, כן?). איכות הבניה, בייחוד של המנופים, משאירה בהחלט טעם לעוד, אבל כאופנוע ראשון אני חושב שהוא יכול להיות פרטנר נחמד.
האטקסמפלר שמצאתי מודל 2015 בתמונות הפיירנינג נראה שלם ( כמובן שזה לא מדד לכלום) עשה 37000 קילומטר והמחיר סביר ובהבשוואה לחדש אני רוכש עוד 4 כלים כאלו.
בגדול לרוכב מתחיל זה נכון לרכוש כלי שגם אם יפרק אותו אז לא נורא מקסימום נחפש עוד אחד.
מאידך כן חשוב שהוא יוכל להנות מכלי ולא לבלות איתו במוסכים למעט טיפולים (ברור שעשויות לצוץ הפתעות).
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תזכור שבנפחים כאלה, בד"כ אלה שרוכבים הם בני נוער שהוציאו רשיון על קטנוע אוטומטי ולמדו להעביר הילוכים לבד על האופנוע הנ"ל. תוסיף לזה את העובדה שרבים מהם לא יודעים תחזוקת אופנוע מהי והשילוב הזה יכול להוביל להמון צרות במורד הדרך עקב תחזוקת שבר. במידה ואתם הולכים על משומש, לבחור את הפרד בפינצטה.
תודה
רשמתי לעצמי
היום נערוך סיבוב הכרות ונחליט
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI