עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: ייעוץ שניה לפני קנית אופנוע יד 2

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    מעברי החציה יכולים להיות חלקים ויכול להיות בוץ ושמן (שהגשם מרים ומורח) במקומות שונים על כביש. הבעיה העיקרית איתם היא לא בנסיעה ישר אלא בפניות ורוב הסיכויים שאתה תרכב לאט וזהיר בלי קשר לגשם ולכן מעברי החציה יהיו פחות עקרוניים.
    מכתמי שמן תשתדל מאוד להמנע ואם לא ירד גשם ויהיה חול חופשי בצומת אז זה גם משהו שצריך להתנהל איתו בזהירות ולהמנע ממנו ככל שניתן.
    דווקא בהתמודדות עם חול והפתעות על הכביש אני כבר קצת מתורגל מהמזרח נקווה שזה יהיה לטובתי.
    מעולה תודה רבה על הטיפים ועל העזרה!

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בגדול,
    אתה רוצה לתכנן יציאה לבינעירוני כמה שיותר מהר. נסיעה בעיר בגוש דן זה חרא מכל הבחינות. לגבי מעברי חציה וצבע- להמנע.
    אין שום בעיה לרכוב עליהם כל עוד לא פותחים עליהם גז או נותנים ברקס חזק, או בהטיה חזקה.
    אני מניח שבגלל שזאת נסיעה ראשונה אתה במילא תרכב בזהירות (שזה מה שעושים בגשם- בעיקר בגלל הנהגים האחרים, ולאו דווקא בגלל שליטה באופנוע).
    כשכתבתי גשם התכוונתי סה"כ שתבוא עם ציוד מתאים, שלא תחזור הביתה רטוב כמו כלב.

    אני דווקא ממליץ על 2 ולא על 4. מהירות היא פחות בעייתית מערמות של רמזורים, עם טורי המכוניות שלפניהם. רק הסתייגות קטנה- אם זה יום סוער (לא גשם, אלא רוחות), כביש החוף הוא פחות כיף לרכיבה ראשונה, ואז כן הייתי נמנע ממנו.
    אני אבדוק לפני היציאה מה המצב בשני הכבישים מבחינת תנועה בוויז וגם נראה מה יהיה מזג האוויר.
    ציוד חסר לי כפפות שאני אקנה היום ונוסיף לזה גם חלפס.

    תודה רבה חברים!

    מחר אם הכל יהיה בסדר נשים פה קצת תמונות.
    🙂

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    15
    לי הייתה נסיעה של 40 דקות בערך ביום הקנייה ועוד נסעתי דרך כפר ערבי ששם אין חוקים בכביש והייתי בפקקים, גם אופנוע ראשון וגם ממשפחת 500 של הונדה (הנייקד) , פשוט סע לאט, אל תבדוק את הכוח של הכלי המקום שאתה לא מכיר ובכלל בנסיעה הראשונה, בגשם לא הייתי נוסע בחיים במצב שלך.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eazy__e צפיה בהודעה
    לי הייתה נסיעה של 40 דקות בערך ביום הקנייה ועוד נסעתי דרך כפר ערבי ששם אין חוקים בכביש והייתי בפקקים, גם אופנוע ראשון וגם ממשפחת 500 של הונדה (הנייקד) , פשוט סע לאט, אל תבדוק את הכוח של הכלי המקום שאתה לא מכיר ובכלל בנסיעה הראשונה, בגשם לא הייתי נוסע בחיים במצב שלך.
    בגלל המזג אוויר זה נדחה.
    באמת לא רעיון טוב, דחינו כרגע ליום ראשון ובהאתם למזג האוויר כמובן.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    15
    טוב מאוד אחי, עדיף לחכות כמה ימים מאשר להימרח על הכבישים.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כן, לא הכי נעים.
    חזרתי עכשיו מ~230 ק"מ בערך עם לא מעט טפטופים.
    לא סימפטי אבל כשמתלבשים כמו שצריך זה לא סוף העולם.

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eazy__e צפיה בהודעה
    טוב מאוד אחי, עדיף לחכות כמה ימים מאשר להימרח על הכבישים.
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כן, לא הכי נעים.
    חזרתי עכשיו מ~230 ק"מ בערך עם לא מעט טפטופים.
    לא סימפטי אבל כשמתלבשים כמו שצריך זה לא סוף העולם.
    אני אלך להביא את האופנוע ביום שלישי שאמור להיות יום חמים עם שמש.
    ציוד מלא ונסיעה רגועה ונקווה שיהיה בסדר. 😉

    שאלה מסקרנות:
    נסעתי אתמול ברכב ויש שלוליות בכביש שאפילו את הרכב מצליחות להזיז.
    איך זה משפיע על אופנוע?
    ספק אם אפשר להתחמק מכל שלולית כזאת במהירות של 80-100 קמ"ש על אופנוע.
    האופנוע חותך את המים יותר בקלות?
    או שזה פשוט סכנת נפשות?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שלוליות כאלה מאוד נדירות בכבישים שנוסעים בהם במהירויות כאלה.
    הם בדר"כ יופיעו יותר בתוך כבישים עירוניים, איזורים של מעגלי תנועה או צמתים שיושבים טיפה נמוך ביחס לסביבה ו\או הניקוז שלהם חסום.
    לא יצא לי להיכנס לשלולית עמוקה במהירות כזאת גבוהה אבל כן באיזה 40 קמ"ש והאופנוע מקבל סוג של "מכה" מוציא לך סילונים חמודים של מים מהצדדים ומאט.
    בקיצור, תאט טוב לפני השלולית ותיכנס עם גז קבוע על מהירות איטית של 10-20 קמ"ש מקסימום - וכמובן בקו ישר, ומאמין שיהיה בסדר.
    אם אפשר לעקוף כמובן תמיד עדיף.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    שלוליות גדולות נוצרות לרוב במקומות קבועים, בד"כ בגלל ניקוז לקוי. אם זאת דרך קבועה, למד את המיקום שלהם כך שלא יפתיעו אותך בעתיד. לי בדרך מהעבודה יש שתי נקודות שבגשם חזק או ממושך נוצרות שלוליות עמוקות. יצא לי פעם אחת להיכנס לא מוכן לאחת, בגשם שוטף, עם מכוניות מסביב ובמהירות גבוהה מידי, לא היה הדבר הכי נעים, המים מאיטים את האופנוע די מהר, האופנוע מאבד קצת אחיזה ונוצרים גלים לשני הצדדים (כמו שמודלה ציין). שני דברים בעניין- 1. לא להילחץ ולנהוג כמו בכל סיטואציה של איבוד אחיזה, לשחרר ידיים ולתת לאופנוע להתקדם מעצמו, לא לבלום או לשנות כיוון בפתאומיות. 2. יש סיכוי טוב שגם נעליים ממוגנות ירטבו מבפנים.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כשקיבלתי את האופנוע לאחר הפסקה של 30 שנה ביקשתי מאישתי שתבוא ותיסע במרחק 3 שניות מאחורי. לא שפחדתי לאבד שליטה אבל זה חדש ויש מלאנתלפים דברים שיכולים להשתבש ולהפוך לסכנה. רכבתי על 6, היה קצת רוח והייתי לחוץ כמו טמפון.
    לכן ממליץ לתכנן נסיעה כשמזג אוויר יבש ובהיר ולא בשעות העומס.
    אחר כך תעשה היכרות והכי חשוב קורס רכיבה. ממש חשוב.

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    21
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    שלוליות כאלה מאוד נדירות בכבישים שנוסעים בהם במהירויות כאלה.
    הם בדר"כ יופיעו יותר בתוך כבישים עירוניים, איזורים של מעגלי תנועה או צמתים שיושבים טיפה נמוך ביחס לסביבה ו\או הניקוז שלהם חסום.
    לא יצא לי להיכנס לשלולית עמוקה במהירות כזאת גבוהה אבל כן באיזה 40 קמ"ש והאופנוע מקבל סוג של "מכה" מוציא לך סילונים חמודים של מים מהצדדים ומאט.
    בקיצור, תאט טוב לפני השלולית ותיכנס עם גז קבוע על מהירות איטית של 10-20 קמ"ש מקסימום - וכמובן בקו ישר, ומאמין שיהיה בסדר.
    אם אפשר לעקוף כמובן תמיד עדיף.
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    שלוליות גדולות נוצרות לרוב במקומות קבועים, בד"כ בגלל ניקוז לקוי. אם זאת דרך קבועה, למד את המיקום שלהם כך שלא יפתיעו אותך בעתיד. לי בדרך מהעבודה יש שתי נקודות שבגשם חזק או ממושך נוצרות שלוליות עמוקות. יצא לי פעם אחת להיכנס לא מוכן לאחת, בגשם שוטף, עם מכוניות מסביב ובמהירות גבוהה מידי, לא היה הדבר הכי נעים, המים מאיטים את האופנוע די מהר, האופנוע מאבד קצת אחיזה ונוצרים גלים לשני הצדדים (כמו שמודלה ציין). שני דברים בעניין- 1. לא להילחץ ולנהוג כמו בכל סיטואציה של איבוד אחיזה, לשחרר ידיים ולתת לאופנוע להתקדם מעצמו, לא לבלום או לשנות כיוון בפתאומיות. 2. יש סיכוי טוב שגם נעליים ממוגנות ירטבו מבפנים.
    תודה רבה לשניכם!
    זה היה האמת בואדי ערה ובגשם הכי חזק שנהגתי בו ברכב, מאמין שבאופנוע הייתי עוצר במקום הגיוני ומחכה שירגע קצת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כשקיבלתי את האופנוע לאחר הפסקה של 30 שנה ביקשתי מאישתי שתבוא ותיסע במרחק 3 שניות מאחורי. לא שפחדתי לאבד שליטה אבל זה חדש ויש מלאנתלפים דברים שיכולים להשתבש ולהפוך לסכנה. רכבתי על 6, היה קצת רוח והייתי לחוץ כמו טמפון.
    לכן ממליץ לתכנן נסיעה כשמזג אוויר יבש ובהיר ולא בשעות העומס.
    אחר כך תעשה היכרות והכי חשוב קורס רכיבה. ממש חשוב.
    תודה על התגובה!
    אני עושה כמוך האמת, נוסע עם חבר ברכב לשם העברת בעלות מפעיל ביטוח עולה על ציוד ומשם הוא ילווה אותי מאחורה כל הדרך גם לתחושת ביטחון וגם ימנע מכל מיני טמבלים להיצמד אלי מאחור.

    תודה רבה לכולם!
    תמונות של החתיך האדום יעלו ביום שלישי.😎

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-06-2019, 08:52
  2. צריך ייעוץ לפני קניית איסוזו טרופר
    על ידי שעיר בגב"ב בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 12-06-2018, 20:47
  3. Held air n dry ייעוץ לפני רכישה ממוטואין
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 20:49
  4. (כ"ע) שאלות לפני רכישת חליפת רכיבה - יד שניה
    על ידי Ziv4 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-07-2016, 12:10
  5. ייעוץ לפני קנייה, קטנוע 125
    על ידי arielpz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 13:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO