איך אתה חושב שהמוסך שלך בודק את הקלאצ' לפני שהוא מחליט לפרק?
אם יש שיטה אחרת אשמח ללמוד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא בטוח כמה כח יש לרוצחעת 125 סמ"ק כדי שמכת גז תגרום להחלקת המצמד.
וזה לא בהכרח שהמצמד לא בערוב ימיו.
שוב ייתכן שזו שיטה קצת ברוטאלית ואולי היום הסגסוגות או המכלולילם יותר עמידים ןכו אבל פעם כך היו מלמדים לבדוק מצמד כך עשה אבא שלי עליו השלום.
לא טוען שזה נכון לשמירה על הכלי זה כן לאינדיקציה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-12-2019 בשעה 13:08.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פלסטיקה - עשיתי קצת שיעוריי בית.
מצאתי שיש ערכות "מהדקים" לפלסטיקה שהן מתחברות למלחם ובעצם נכנסות לתוך הפלסטיק.
יש אפילו משווק לכזה מלחם בארץ שהסוכן אמר כי יחזור אליי ולא חזר אבל לא נורא כי אלוהי הגוגל המליץ לפנות לדוקטור EBAY שהציג בפני אביזרים בעלויות של בין 140 שקל ועד 800.
קיבלתי מושג לגביי תהליך העבודה ווהחומרים להם אדרש כמו פרמייר לפני הצביעה ועוד.
ישנם חומרים שכנראה אצלנו בארץ מחפפים כמו פיזור פלסטיק והתכתו ובמקום ממלאים עם שפכטל ולכן לא פעם אנו רואים פגושים שהצבע מתפקע.
אני מתחיל באיסוף הציוד והשגת המרכיבים הדרושים.
לגבי צבע יש לי כמה רעיונות בארסנל.
מלחם 1.jpg
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא כפרה. הוא דיבר על האופנוע של פרינץ
די! בסירטון מראים שהוא מעביר הילוך.... עם עקבים !
https://youtu.be/nBLEbTqywFA?t=16
מכל מלמדי השכלתי.
מדובר ב 1981 Honda CM400A Hondamatic
http://www.feelnumb.com/2011/03/24/p...in-motorcycle/
ובחזרה אלייך יונית
תודה נאור
אזעקת נחש צפע.....
ולשטפונות...
וכעת לכתבנו בשטח
כל מה שהמחשבה מבחינתי זה איזה צבע פסיכודאלי או משהו קצת אחר.
הפלסטיקה תשאר כמו שהיא למעט נסיון התיקון שנעשה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עזוב אותך, ספריי גרפיטי ורוד פוקסיה והילד יהיה מגנט חתולים.
הילד רוצה שחור עם מדבקת לחץ וסיגריה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מצחיק שהפלסטיקה יותר מעסיקה אותי מהמכניקה.
בגדול אני מחכה עדיין לחלקים מקוריאה אבל בצד המכני הדברים קצת פחות זרים לי.
בתחום הפלסטיק אני מגלה עולם מעניין שאומנם חשבתי שהוא רחב יותר אבל כנראה שלא ממש.
במסגרת החיפוש ברשת נחשפתי להבדלים בין סוגי פלסטיק שונים קשיות דבקים ועוד.
מסתבר שהחומר ממנו הפיירינג עשוי הוא חומר שנקרא ABS והוא די נוח לעבודה ויודע להתמודד עם דבקים וחומרים שונים יותר טוב מדש בורד של רכב (כדוגמה) שם הוא פחות סביל לדבקים וכו ויותר קרוב לחומרים של ניילון.
אותו ABS משמש גם למדפסות תלת מימד וכנראה ( אני עוד צריך לברר - ואשמח אם מישהו ידע להאיר את עייני) זה מה שאני צריך כדי לבצע את ההלחמה של הפלסטיק.
ייתכן וזה אני עוד צריך לברר שגם לABS ישנם הבדלים חומריים שעשויים להשפיע אבל ממה שקראתי והגיבו לי בפורומים השונים הוא יידע להתמודד עם לא מעט סוגי פלסטיק.
על פניו העסק לא ממש מסובך וניתן דיי בקלות לבצע תיקון אם יש לך את הכלים הנדרשים (הם בדרך ואם כבר חגיגה נרכוש גם פן תעשייתי).
הקושי זה למעשה הגימור ( החלקה והצביעה ) שם נדרשת יד טובה יותר ואני מניח שזה יהיה המבחן האמיתי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI