הכל בצחוק. אני בונה על התובנות שלך מהפרויקט לנפילות הבאות שלי.
היום פירקתי את הזנב והפיירינג הקדמי.
משם פירקתי את התושבת שלו לצורך ייצור תושבת למראת ימין שהייתה שבורה.
לשמחתי התושבת שהכנתי יצאה מדוייק. למדי ורותכה יפה.
למדנו שריתוך צריך לעשות עם נעליים סגורות וחור בתחתונים העחד שהמה שמו שלי היה בסכנת התלקחות.
צבעתי את התושבת ועל הדרך את המאחזים של המורכב משכולות הצד ועל הדרך את פתח התדלוק והטבור של המנוע בצבע זהב לפי בחירת הילד.
סיימתי לשייף את הפלסטיקים.
הקומפרסור שלי עמד במשימה אבל אני מוטרד איך הוא יתמודד עם אקדח הצבע.
יש לי תחושה שהוא עשוי להיות בעייתי.
התחלתי טיפול וגיליתי שהקורנהאנים שלחו לי פילטר שמן לא מתאים.
ביום חמישי אחפש בתלפיות אחד מתאים.
לבנתיים המצת הוחלף פילטר אוויר ועוד.
עשינו קצת ניקיונות ושיפורי צבע בשלדה.
מחר נמרח בונדו היכן שצריך ונשייף.
התקווה שבחמישי כבר נצבע את הפלסטיקים.
ונסגור את הטיפול
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שיוף
היום עבר בשלום ניסוי ומסקנות.
נתחיל מהסוף
בונדו לעשות כל פעם קצת.
המניוק הזה מתקשה תוך כמה דקות ויושב לו בשמחה.
בנוסף לא צריך להתפרע איתו רק בסדקים מקסימום אם יש מדרגה.
כדי להכין יותר ממרית אחת.
פריימר.
מתייבש מהר
בגדול סיימתי עם הפריימר ויש לי כמה שיפוצים קטנים.
מחר נעשה אותם ואולי עד יום שישי נסיים צבע.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מגניב.
אז חוץ מצבע, טיפול אחרי שתשיג את הפילטר הנכון והרכבה, מה נשאר?
מה שנשאר זה קורונה.
וטסט נגמר החודש.
ואז נעבור לטפל בזה
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תם ונשלם.
כאמור הפריימר יצא מצויין.
אם הצבע הסתבכתי וכשתיקנתי את הנזילות התברר שזה היה מוקדם מדי.
תכננתי לעשות שיוף ולהתחיל כמעט מאפס אך בעצת השושנים המתנתי לילה.
שיפתי את מה שצריך.
שלפתי נשק סודי בדמו. אקדח צבע יותר מתקדם והתקנתי דיזה 1.4.
עברתי על הרשת כדי לכוון את האקדח ולוודה שאני לא טועה.
האקדח החדש עשה נפלאות.
החלקים עברו למתקן תלייה של כביסה ובאמת יות נוח לעבוד כך.
הצבע אחיד וטוב סך הכל.
כן נותרו קצת ריקושטים מהצביעה הקודמת ובכל זאת השתרבבו להן נזילות קלות.
נתתי לצבע לנוח ושלפתי מהמעשנה נתח לארוחת הצהריים.
בסיומה עבדתי על קישוט ולבסוף לקה.
על המזל שלי הגיעו להם ברחשים אז יש ברחשון לקישוט נוסף.
בעת היבוש עברתי לצבוע שוב את הידיות מורכב ןקצת פינישים על הטוזטוז.
ההרכבה עברה בשלום יחסי.
האוזהץניים שבניתי לא יצאו מוצלחו. אז סגרתי לבסוף עם בורג ואם את התחתית במקום מסמרת.
עוד שבועיים ווקס.
מסקנות.
1. כלים טובים בייחוד האקדח צבע.
2. שימת לב וסריקה אחרי פירוק למציאת הפתעות שלא ראיתה ורישום.
3. רצוי מדחס יותר חזק למרות שהוא עשה את העבודה בכבוד (הממזר בן 30) בערך).
חייב לציין שאני מתמוגג מהתוצאה למרות שהיא לא מושלמת אבל הכלי שלם השברים נעלמו וסך הכל נראה לא רע.
מרחוק הכלי יפיפה השילוב של השחור עם הלבן הפשוט לטעמי יותר יפה מהקקפוניה שהכלי מגיע במקור.
הפרוייקט הבא פוקסי השובב.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
1. ליטוש של המתכות של הכידון עם דרמל יחזיר אותם למצב מבריק וחדש.
2. מעבר על הפלסטיקים הדהויים עם המשחה המחדשת יחזירו להם חיים.
3. עבודה יפה
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה מודלה
נשאר הזנב
יקבל את הtlc שלו מחר
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כמעט שכחתי.
כשאתם הולכים לתיקון פחחות ומקבלים הצעה זולה מאוד קחו בחשבון שאותו פלסטיקאי/פחח בטוח חוסך במשהו.
תיקון וצבע לוקח המון זמן.
החל מהתיקון עצמו שמצריך קצת סבלנות.
בהמשך מריחת הבונדו היכן שצריך וההמתנה לייבוש ושוב ליטוש עם ניירות ליטוש שונים (גס ועדין)
ניקוי השטח בין השכבות השונות.
צביעת פריימר המתנה (טוב כן קצרה יחסית)
ניקויי ושכבת צבע ראשונה.
המתנה שיתייבש ועד ללקה.
וכמובן עלות החומרים שמהרגע שהוספת את המקשה למעשה אין דרך לשמר את הצבע (ברור שזה מדוד).
בקיצור מה שזול פה יקר.
עלויות:
אקדח צבע מסין עלה כ250 שקל
בארץ 200 אבל לא שווה כלום.
מלחם סיכות עם סיכות כ200 שקל
מלטשת פניאומטית 200 שקל
2 מיכלים של לקה 100
צבע כליטר מקשה מדלל 5 מסננות לצבע ניירו. ליטוש (3 מידות כ4 דפים מכל סוג) 2 מיכלים של פריימר בונדו חצי קילו ומקשה 640 שקל.
בקיצור חומרים כ700 שקל (נשאר לי חומר)
אז כשאתם מקבלים הצעת מחיר זולה מצבעי כדיי שתשבו שם לראות שבאמת הוא עושה עבודה יסודית כי להבנתי היקף של עבודה כמו שאני עשיתי אצל איש מקצוע להערכתי פחות מ3000 שקל לא שווה לו לו לקחת את העבודה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני אתן את השנקל לגבי פחחות (פח, לא פלסטיק). הרוב המוחלט של פחחים לא משקיעים ביישור המתכת אלא מיישמים שכבות עבות של מרק פחחים. כי זה יותר קל.
בפועל, בגלל תכונות שונות והבדלי התפשטות בין המתכת למרק פחחים, נוצרים סדקים ומרווחים בין התיקון לבין פח הרכב. לשם נכנסת לחות ורטיבות ובסוף יש רקבונות מתחת לתיקון. כשרואים את ההתנפחות על פני השטח, זה בד"כ אומר שהמתכת מתחת לתיקון כבר רקובה לגמרי.
לכן, להתעקש איתם שיישרו את הפח כמה שיותר לפני שהם מתחילים לזרוק חומרים על האוטו. ככל שהשכבה שהם מוסיפים תהיה דקה יותר, התיקון יאריך ימים.
וזה תופס כפליים לרכבים שנוסעים בשטח.
(קצת סוטה מעניין האופנועים, אבל חשוב להכיר).
אגב - סחטיין על הרעלת הגברת. מתי אתה מעמיד עוד ננסי בחניה? או שהקטנוע מיועד לה?
הבית שלי מדורג.
הננסי בחנייה למטה.
הרוצחת ופוקסי בחצר האחורית למעלה.
הגברת תלך להוציא רשיון.
אני לא יודע אם היא רצינית אבל מחכה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI