בעניין השימוש במונח "המנכ''לית": אפילו בקבוצה המקורית שלו (אבא פגום) הוא כבר פאסה.
חוץ מזה עוקב בעניין רב כי בקרוב אצלי...
הקדמה למי שלא מתמצא:
לכבוד גיל 16 מונסטרסון קיבל טוזטוז.
כידוע התלבטתי רבות אם לרכוש לו אופנוע או לא ואם כן מה ולמה וכמובן תקציב.
לבסוף אחרי שיעור מוחות עם ראשי הקירח החלטתי לרכוש כלי זול יחסית (אפילו מאוד) כאשר אני יודע שיהיו פשרות.
הסיבות לכך הן:
1. אני רוצה שהנער ילמד לתחזק את כלי הרכב שלו בעצמו ושיקבל מושג בסיסי מה זה כלי רכב
2. גם כך תוך שנה הוא יחמוד את הפיאט שלי - ( יכול לחלום אבל מקסימום נרכוש גרוטאה אחרת) ואם לא כמו כולנו הוא יעבור לאופנוע הבא.
3. הנער לומד בעכו וחוזר כל שבועיים הבייתה אז השימוש מצטמצם לסופ"ש וחופשות וגם אז בכפוף לליווי שלי.
4. סוג של מאזוכיזים אבל מהתקלות הוא (ואני ) נלמד והכלי יחסית פשוט.
כאמור נרכש אקזמפלר מודל 2015 מצב יירוד יחסית במחיר ריצפה כולל קסדה ודיבורית.
הפלסטיקה סבירה ( יש סדקים אבל לא משהו שמהווה הפרעה)
המנוע על פניו מרגיש בסדר לא מעשן ולא הרגשתי שינן דפיקות או רעשים לא מוסברים הוא כן מרגיש חנוק קצת להערכתי פלאג חדש, פילטר אוויר נקי, וניקויי מערכת הדלק יתנו לו חיים חדשים.
המצמד בערוב חייו אני אמשוך איתו עוד והרציונל שהוא יספוג טעויות של יותר מדי גז ושחרור לא מבוקר של המצמד בהיבט הזה אידיאלי.
כמובן שיוחלף בהמשך.
צמיגים מצב מצויין דיסקים ובלמים מצב סביר שרשרת אני לא סגור עליה.
הטוזטוז הגיע עם מראות וורדרדות של ריזומה או העתק בכל מקרה חרא צרוף ואני מחפש מראות מקוריות (עולה 43 דולר בחו"ל ).
פירקתי את המראה הימנית ואני ומתברר שהיא יושבת על בסיס פלח מתכת שמתהדק לפלסטיקה כנגד המראה.
לא ראיתי אום או חיבור עם הברגה. כאמור נסדר את זה.
אתמול התחלנו לחקור את הכלי וגיליתי שיש תא מטען קטן מתחת למושב האחורי בגלל החושך לא פתחתי ( גם לא הייתי בטוח לגביו) ובמהלך הערב מצאתי ספרות ברשת ואכן זה תא ( חכם למדי )
אני בהמשך ארכוש חלפים ( או מהרשת או מהמחסן פה בארץ ).
אני צריך לברר בנוגע לשימסים לשסתומים לא ברור לי אם זו ערכה או לפי מידה וכן הלאה גייסנו את גב"ב לצורך סיוע.
בהמשך נתחיל לפרק ונעדכן.
אה וכמעט שכחתי המנכ"לית מוציא טופס ירוק - מצא חן בעיניה העניין
יש לי פוקס 50 בשיבילה ליד הטוזטוז הגדול.
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בעניין השימוש במונח "המנכ''לית": אפילו בקבוצה המקורית שלו (אבא פגום) הוא כבר פאסה.
חוץ מזה עוקב בעניין רב כי בקרוב אצלי...
מה ז"א? צריך למדוד ולראות איזה מידות צריך לשים שם. אם בכלל.
יש ערכות אבל בדר"כ זה מכיל הרבה שימסים וזה יותר למי שעובד בבית על כלים באופן תדיר ולא פעם בודדת. גם השימסים שאתה מוציא מהאופנוע שלך שמישים לגמרי באופנוע אחר (אם זו המידה הנדרשת) ולכן מי שקונה ערכה בדר"כ קונה כדי שיהיה לו טווח גדול של מידות, כל פעם לפי הצורך.
כן- מבאס לפרק, למדוד, להזמין ואז לחכות שיגיע אבל אין ברירה כ"כ. גם אם תקנה ערכה אתה לא יכול להיות בטוח שיהיה שם את מה שתצטרך אם וכשתצטרך.
תודה 600.
במידת הצורך יש אפשרות לרכוש בבדידים?
אני מניח ששם המשחק זה מדידת מרווח (טולרנס) ואז אם צריך מחליפים.
מנכ"לית אצלי בבית הייתה עוד לפני אבא פגום וישאר אחרי אבא פגום.
בגדול היא ענתה לשם גם סרה-בוס סרה=קרן בוס = מצב נתון בבית,
לשמחתי היא אונוסרהבוס ולא טרייסרבוס כי אז היה לי דינוזאור בבית.
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כן. לפי שני פרמטרים-
קוטר- יש כמה קטרים. לכל אופנוע יש קוטר מסוים ויש הרבה מנועים שהקוטר בהם זהה. עניין אוניברסלי +-. הקוטר ידוע מראש.
עובי- אכן יש למדוד ולשים לפי המדידה. ניתן לקנות בבודדים. אם תצטרך לשים רק שים אחד לדוגמא, משער שיהיה יותר פשוט לראות אם יש לאיזה יבואן במחסן מאשר להזמין מחו"ל.
גם בכל מוסך יש ערימות של שימסים אבל לעניות דעתי אף מוסך לא יתחיל לחפש לך שימס מסוים ולמכור לך. אבל אפשר לנסות, לך תדע על מי תיפול.
אחרי שתפתח ותמדוד - אם תצטרך שימסים, יש לך כמה אופציות.
1. לרכוש אותם מהיבואן.
2. אם אלה שימסים סטנדרטיים (בקוטר 7.48 מ"מ) - לקפוץ לכל מוסך, ולבקש ממנו לעשות לך "טרייד" של שים תמורת שים (אתה מביא לו את שלך, הוא מביא לך מהקופסא את המידה שאתה צריך). אם הוא נחמד זה יהיה בחינם, אם לא - בתוספת של כמה עשרות שלים מצידך.
3. להזמין סט שימסים מלא של HOTCAMS (שוב, בהנחה ודיאלים משתמשים בחלק סטנדרטי) ולהפוך להיות מוסך בעצמך.
4. לשאול אותי האם יש לי את המידות שאתה צריך, ובמידה וכן - להחליף שים תמורת שים ללא עלות נוספת.
לגבי הקלאץ':
אם הוא כבר מחליק, עדיף לתקן ולא לחכות.
נסיעה עם קלאץ' מחליק גורמת לכך שעוד ועוד חומר חיכוך מהרפידות יורד אל השמן. בסוף כל הזבל הזה יכול לסתום לך מעבר שמן או את הרשת בקרטר שדרכה השמן מגיע אל המשאבה, ולפגוע בספיקה שלה. אם תהיה במצב הזה לאורך זמן, אתה מסתכן בתקלות שיעלו הרבה יותר מסט דיסקיות קלאץ' וקפיצים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
kkatkov
תודה רבה
המצמד אינו מחליק - אם נותנים גז כשהמצמד לחוץ ועוזבים מכה אחת ישנה החלקה קלה.
זה לא ברמה שתחת עומס הוא מחליק.
אני מניח שאחרי שה"זאטוט" ירכב קצת נחליף אותו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אגב זה המק"ט של השימס ונתונים נוספים
Product.Nr. DAE-1490A-BA8-0000
Additional information: von 1.50 - 2.30
Storage LA08I4
Stock: 0
Weight 0,036 kg
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא ברור מהתיאור שלך מה הבעיה.
מצמד מחליק - זה מצב שבו אתה נוסע בסל"ד מסויים, פותח פול-גז - והסל"ד קופץ מעלה בלי שזה מתורגם לעליה במהירות.
בד"כ עדיין יהיה אפשר לזנק עם האופנוע מהמקום, כי בסל"ד נמוך המצמד נדרש להתמודד עם פחות כוח, והוא מצליח להעביר אותו בלי להחליק.
לפני שאתה רץ להחליף קלאץ', בדוק גם את המתיחה של הכבל - יכול מאוד להיות שאתה חווה בעיה בזינוק עקב כבל מתוח מדי.
המק"ט של השים שהבאת לא עוזר. תבדוק מה קוטר השים, זה הפרמטר העיקרי. הסטנדרט (מה שהולך ל-90% מהאופנועים היפאנים) הוא 7.48 מ"מ.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ייתכן כיוון של הכבל.
אני אנסה לתאר את זה שוב.
אני עומד עם מצמד לחוץ ונותן פול גז כאשר הבלמים לחוצים.
ואז עוזב את המצמד במכה אחת.
בעיקרון האופנוע אמור להיכבות במכה.
פה לוקח לו פרק זמן קצר עד לכיבוי.
תחת עומס כאשר המצמד משוחרר אין החלקה.
כפי שאמרת יתכן כיוון לדעתי זה מצמד שבערוב ימיו אבל כמובן שנבדוק כיוון.
לגבי השימסים אפרק ואמדוד.
ושוב תודה רבה
נ. ב מצאתי באתר שהזמנתי חלקים שימסים עולב 40 דולר אבל לא רשום המידות ואם זה אכן הרבה מידות או מידה אחת שלחתי מייל אני מחכה לתשובה.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אם זה חבילה זה כמה מידות באותו הקוטר. כדי לכסות לך את כל הטווח. תאכלס- ב40 דולר אולי עדיף להזמין מראש וזהו.
אף אחד לא מוכר חבילת שימסים שכולם אותה מידה בדיוק.
קיבלתי
למרות שבתיאור קצת הפרזתי כדי להעביר את המסר.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI