כי אכן השרות שלהם חרא.
אני מקבל את זה שצריך לשלם מס.
זה גם הוגן כלפי יבואנים ושאר נותני שירותים.
מה שאני לא מקבל זה שאנו משלמים עבור שירות מהיר שאמור להיות עד הדלת.
בפועל אם לא הייתי מתקשר להזכיר להם המשלוח עוד היה ממתין לבדיקת המכס.
בנוסך ההודעה שיצאה הגיע רק היום כלומר גם מחלקת דוורים חרא.
מענה טלפוני 40 דקות לפחות וכל מעבר לנציג מצריך המתנה נוספת חרא
פניות ציבור (מנסיון עבר) בעזות מצח על תלונה שהייתה לי שהדואר לא מגיע ענו לי שהם לא רואים בזה בעייה חרא
הדוואר מסכן יצאתי עליו בחנוכה לפני שנתיים מאז אנחנו חברים הוא מתקשר כשיש אצלו דואר או חבילות. וכנראה הבעייה זו ההנהלה ומרכזי החלוקה.
אני מתעסק עם שיפור השירות במשרד שלי.
יש לי תקציב שיוצא לפרמיה לעובדים שאמורים לתת מענה והם נמדדים החל ממענה לפניות ברשת דרך טעויות ברישום זמנים בקבלת הקהל וכמות פעולות שהם עושים בזמן נתון.
יש שיפור עדיין לא ברמה שאנו מצפים.
יש לי מגבלות שנובעות מההסתדרות ותקציבים לכח אדם אבל בהחלט יש שיפור ברוב האתרים
לא מעט מנהלים אצלנו עולים לשימועים וההבדל בין העבר להיום שההנהלה נדרשת לתת דין וחשבון וההצלחה שלנו נמדדת דרך נותני השירות וכאן מגיע השינוי.
יתחילו לקנוס את הדואר
לפטר מנהלים דברים יזוזו.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי



ציטוט ההודעה בתגובה