ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
רכבתי על שלושתם גילוי נאות בחרתי בורסיס. כולם טובים, הטריסר עצבני משהו ומעסיק את הרוכב מתלים נחותים
מחייב רוכב עם משמעת וניסיון אופנוע פעלולים במסווה.
הויסטרום נוח אוונגרדי יקר חלש מהורסיס על נייר, נותן מעצמו בכל והיה יריב שקול לורסיס יודע לרדת לשטח קל.

לורסיס מערכת המתלים הטובה בחבורה, מנוע 4 השורה שנמצא בעבודה תמיד, כוח בלתי מתפשר זכר למנוע הספורטיבי
שבתוכו, נוח כמו ארמון שיח סעודי, אידאלי למרחקים ארוכים בשתיים יודע לעשות הכל רגיש בשטח. תמורה אדירה למחיר.

אם אתה בעניין בדוק גם אפריקה טווין וסופר טנרה. יש לשניהם קהל אוהדים לא קטן.

לגבי מבחן תשתדל לעשות ברצף, כי מול כל הפרעות הקשב והרעשים הלבנים התחושה נשמרת ותחושה משקרת בפרק זמן הקצר
של המבחן ההבדלים פחות.

תקשיב רק לעצמך ולתחושות שלך.
תודה רבה,
קראתי את הפוסטים שלך והכנסתי את הורסיס 1,000 למשוואה נטו בגללך ובעקבות הפוסטים שלך בפורום הזה.
מהצד הוא נראה לי יותר ככלי תיור לסופי שבוע, עם מורכבת וחצי בית בארגזים ופחות ככלי לשימוש יומיומי.

שוב, אין לי כרגע (ובשנתיים הקרובות) נטיה לשטח (יש הרבה רצון להכנס לשם, אבל אין זמן), הכלי הוא כלי תחבורה יומיומי של רואה חשבון עצמאי שמסרב לעמוד בפקקים ולהוציא קרוב ל-100 שקלים חניות.
עם יד הלב התניידתי שלוש שנים על קטנוע מנהלים 400 והוא התאים בול לצרכים שלי (קיבלתי בחילה עד כמה הוא התאים לצרכים שלי והיה פרקטי).

אז רציתי אופנוע כי רציתי להרגיש את ההילוכים, ואת החספוס ואת המנוע בין הרגליים ויותר ביצועים על חשבון נוחות, ועכשיו אני רוצה יותר מומנט וקצת יותר כח.

המתלים של הטרייסר 900 די מבאסים, זאת הנקודה הכי מבאסת מבחינתי בטרייסר 700 שיש לי, מתלים רופסים שמכניסים את האופנוע לנדנדה מפחידה על כביש משובש.

היום עשיתי נסיעה על ק.ט.מ 1090, למרות שעל הנייר האופנוע אמור להיות מחוספס מאד עם מתלים קשיחים שמכוונים לשטח, אחרי הטרייסר שלי הרגשתי עליו כמו על חמאה.

פרמטר מאד חשוב בשבילי (וזה לא טריוואלי כשמחפשים אופנוע ליטר) הוא נוחות וזריזות בעיר, איך לדעתך הורסיס מתמודד בנסיעה עירונית צפופה?