השוק הישראלי קטן מדי ואופנועים יקרים מדי בשביל גישה הזאת. יבואנים לא אידיוטים ולא ״לא רוצים לתחזק מותג״. זה פשוט לא רווחי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בארצות הברית ואירופה מבקשים רכיבת מבחן ומקבלים בלי שום בעיות או שאלות, יותר מזה, במוו נתנו הנחה של 50 יורו (שלחו שובר בדואר) אם הגיע לרכב על הבמוו GS, מכוון שבאותה תקופה (2006) רציתי קסדה של במוו אז הגעתי לרכיבת מבחן, ירדתי מהאופנוע והלכתי לקנות את הקסדה, מראש אמרתי למוכר שאני הגעתי בשביל לממש את ההנחה, לא הוזיז לו.
ההבדל בין ישראל לשאר העולם המערבי זה שבמדינות אחרות הבינו שמותג צריך לתחזק, גם אם לא קנית היום אז אולי תקנה בעוד שנתיים או אולי תמליץ לחבר שלך לקנות או תכתוב בפורום כמה נהנת מהאופנוע, הכל בסוף חוזר.
השוק הישראלי קטן מדי ואופנועים יקרים מדי בשביל גישה הזאת. יבואנים לא אידיוטים ולא ״לא רוצים לתחזק מותג״. זה פשוט לא רווחי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בטווח הרחוק זה רווחי בכל שוק במיוחד בשוק קטן עם תחרות גדולה שבו אתה חייב לתת ערך מוסף, יבואן שנחשב לטוב בתפיסה הכללית מוכר יותר בסופו של דבר בלי קשר ישיר למוצרים שהוא מוכר, אופנוע המבחן קיים גם ככה רק צריך לשחרר אותו יותר בקלות.
גם ידידנו שפתח את השירשור אולי היה רוכב על אופנוע המבחן והיה מתלהב כל כך שהיה אומר פאק איט אני לוקח הלוואה וקונה אחד, מתוך 100 רכיבות מבחן כנראה כמה שלא תכננו לקנות היו קונים.
בישראל הקהל שבויי.
באירופה ישנם כלכך הרבה דילרים ואפשרויות רכישה רבות ולכן שווה גם למותג וגם לדילר לתת הצעות מחיר ללקוחות ולנסות לשמר אותם.
בגדול כאן אתה מוגבל ל4 יבואנים גדולים שמחזיקים אצלם יותר ממותג נחשב אחד ועוד כמה קטנים כך שתחרות ממשית אין כאן.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש הרבה אבל רובם רחוקים ממך מאות קילומטרים ככה שיוצא שיש בכל עיר וסביבת אחד מכל אחד ואין ממש תחרות, להיפך היצרנים דואגים לחסל תחרות בין דילרים, עד לפני כמה זמן היה באיזור דרזדן 2 דילרים קטנים של KTM אחד מהם פתח סניף 2 קומות חדש וגדול וקטמ לקחו את הזיכיון לדילר השני ככה שעכשיו יש רק אחד.
ועדיין פה בארץ הקודש אתה סגור מאחורי גבולות שגם אם תחצה אותם אז תהיה סגור מאחורי בירוקרטיה שגם אם תחצה אותה תמצא כל מני מס שקר שגם אם תשלם אותו אז יתווסף לו מחיר הובלה וטיסה שגם תשלם אותו יתווסף איזה מס נוסף שגם אם תשלם אותו אז היבואן (בין אם בצדק או לא) לא ירצה להכיר בך.
ואז אתה חושב אם בכלל כדאי לך או פשוט להסתדר עם מה שיש.
בקיצור בניכר יש יותר בחירה פה לא ממש.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בוא אני יספר לך על בחור שאני לא מכיר אישית, משה שחם מכולבוטקס, בחור חכם שבמודע או לא במודע ישם על העסק שלו את מה שאני מדבר עליו.
משה שהיה מאד פעיל ברשת בשנים הראשונות של העסק שלו (משה איפה אתה?)עשה דברים שכביכול הלכו נגד ההגיון, הוא הציע לא פעם לרוכב להזמין מחו"ל, הוא הציע עזרה חינם לרוכבים שלא קנו ממנו את המוצר ועוד דברים שאין בהם רווח מידי, לכאורה דברים שמבזבזים מזמנו ללא תמורה אבל זה חזר אליו בבומרנג במובן הטוב של המילה, הוא הרגיל אנשים לעבור קודם אצלו לפני שבודקים במקום אחר.
אם נקח את עופר אבניר לדוגמא, אדם שמגיע לרכיבת מבחן גם מבלי כוונה לקנות חדש ומקבל יחס מעולה בסבירות גבוה יקנה באביזריון או ישתמש בשירותי המוסך לאחר מכן ככה שאותו אופנוע מבחן יכול להביא כסף בדלת הצדדית אם יודעים למנף את זה נכון.
הבעיה בישראל שבחלק מהמקומות רואים רק מטר קדימה, איש המכירות עובד על עמלות ומעניין אותו המכירה היום ועכשיו, המוסך או היבואן עצמו (המעסיק שלו) לא מעניינים אותו בכלל.
זה נכון רק בתחום שבו אנשי מכירות מתחלפים בתדירות גבוהה, במקומות שאיש מכירות (חכם) רואה עבודה לטווח ארוך הוא משקיע גם ביעדים ארוכי טווח, למרות זאת יש שיטות לגרום לאנשי מכירות להסתכל יותר רחוק אבל זה כבר בידי המעסיק.
גם בחו"ל עובדים חלקית על עמלות ועדיין לקיחת כלי לסיבוב לא מלווה בשאלות מטרידות ואפשר להגיד בלי בעיה שכרגע אתה לא מתכוון לקנות.
דוגמא שלך מאשרת כל משאמרתי:
לא עולה לעסק אפילו אגורה.
גם - אין עלות לעסק.
עדיין - אין עלות
זמן שלו כבר שולם - עסק מקבל אותו מ-8 עד-18 בכל מקרה.
ועכשיו יש עלות מיידית לעסק, ועלות הזאת די גבוהה. האם היא מוצדקת - יבואן חושב שלא וקשה להתווכח עם זה
אוקיי, בחזרה לנושא!
נסעתי הבוקר לתל אביב לראות NC שקיבלתי עליו המלצה דרך הפייסבוק. בחור נחמד, מוכר עקב ענייני משפחה, רואים שלא באמת רוצה להפרד מהכלי. אופנוע יבש (מנוע, צינורות וכו'), צריך שטיפה טובה אבל בגדול כל המכלולים נראים ומרגישים מעולה.
ואז, הסיבוב. תגיד לי בבקשה, באיזה יקום זה אופנוע אנמי? הוא מושך כמו קטר, מגיע בשלישי למאה בשניות, ים מומנט.נבאמת שבהתחלה בתנועה איטית עוד היו לי ספקות לגביו, עד שיצאתי לאבן גבירול ויצא לי לפתוח אותו קצת יותר. כמו זהבה ושלושת הדובים - לא חלש מדיי, לא חזק מדי, ב-ו-ל. סגרנו על מחיר, והעברת בעלות שתתבצע לאחר הסערה של הסופ"ש. אם לא יופיע בפתאומיות כלי אחר שיותר יקרוץ לי (שאני בספק שיקרה), צפו לאשכול התחדשות בקרוב![]()
בהצלחה.
אתה עובר מGS500 לNC ברור שירגיש לך חזק.
אתה פועל נכון וצומח בהדרגה.
מבטיח לך שאם תעלה על 4 בשורה אפילו 600 סמ"ק נNC פתאום ירגיש לך כמו טוזטוז.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עשיתי בזמנו סיבוב על CBR650 של חבר. הייתי בהילוך רביעי על 130 וזה לא הזיז לו, אני זוכר רק מחשבה אחת מהרכיבה - "כמה מהר אני בדיוק צריך לרכב על הדבר הזה בשביל להינות?" .
אבל היי, אני רוכב מסיבות אחרות שאינן מהירות ול"דרים בייק" שלי יש סה"כ 80 סוסים אז אני וה-NC נסתדר יופי.