לכן (בשביל הפוזה) הציבו על המיכל לוגו באותיות קידוש לבנה. יען כי ידעו העוברים והשוות שלא מדובר באיזה רפליקה מכיסרא- אם כבר אנלוגיה לג'ינס קרוע, כי את השם מזהים הרבה יותר מ 90%. לולא השם, אופנוע זהה לחלוטין עם לוגו סיני גם לא היה נמכר בשליש מחיר. אני מקבל את טיעון השוני בתחושות רק משער שהתחושות מוגדשות ומתעצמות בגלל המותג.
הבחור עם השאלות הקיטבג רוצה לדעת למה על האוסטרי אין מנוע כמו של שושנה.
ההפרשים במבנה בגודל ובמשקל הופכים את האפשרות לבאמת בלתי מתקבלת על הדעת?