ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
בעוד שנתיים, ה-TT יהיה מציאה כמשומש...
מי שקנה יקבל נזילה מהדרייבשאפט.
האופנוע יבלה במוסכים.
רקורד האמינות שלו ירד לפח רק בגלל זה, ואופנועים כמעט חדשים ימכרו בחצי ממחירם כחדשים.
ואז בעוד שנתיים, גוצי יוציאו סוף סוף לפועל ריקול (שכנראה יכלול החלפת דרייבשאפט - אם הבנתי נכון, הבעיה מתחילה מזה שהדרייבשאפט קורע מחז"ש). ואז עושים ריקול ונהנים מאופנוע מעולה בכלום כסף.
אני חושב שזאת האופציה מצויינת בשבילי, בהנחה והתקציב יאפשר לי להמשיך לרכב על אופנוע נורמאלי ולא על קורקינט 300 סמ"ק.

אגב, שאלה לכרובי - נמכרו V85TT בצביעת טריקולור, כמו שהיה לדרזדנר? כי אני רוצה בדיוק כזה.

אבל למה לכתוב שטויות בר' גלי תחת השם שלך? מישהו יכול עוד לקרוא את שכתבת ולחשוב שאתה באמת מאמין במה שכתבת. כאילו "כל" הכלים כאלו. לא חבל?

היו תקלות לחלק מהכלים באירופה ובארה"ב, כמו שדרזנר סבל ממנה, אבל מפה ועד לדבר ולהתנסח כאילו מדובר על "מחלה של הדגם" שמופיעה "בכל" היחידות שנמכרו, הדרך מאוד (מאוד) ארוכה.
אתה מוזמן להכנס לקבוצת ה-V85TT בפייסבוק שכוללת בעלי אופנועים מכל העולם. רובם המוחלט של החבר'ה שם צברו אלפי ק"מ ויותר, מבלי לראות שבריר מהתקלה הזו.
היו ריקולים קטנים, אחרים, שבוצעו בכלים טרום המסירה ללקוחות בישראל. אלו שכבר הספיקו לקבל, הוזמנו למוסך לתיקון - עניין של 10 דקות והופ! הם המשיכו בדרכם.

נכון להיום יש כ-8 כלים בישראל, חלקם בצביעת ה-Evocative (טרי-קולור כדברייך) ובאף אחד מהם, טפו טפו טפו, עוד לא צצה התקלה המדוברת.