יש דלק ?
Sent from...
ברשותי גרנד דינק 2008 בעל מצבר חדש בן שבועיים, היום אחרי עבודה באתי להניע אותו והיה חשמל ומצבר אבל לא הניע כאילו גימגם כמו שיש בבוקר מהקור, ניסיתי כמה פעמים עד שפתאום נפסק החשמל בקטנוע, ניסיתי לבדוק אם יש חשמל במצבר עם הכבלים ואין גיצים.
ניסתי להניע ממישהו אחר פתאום נתן חשמל אבל הקטנוע נתן סטרטר בלי סוף גם שהמפתח על off והיה גיצים..
בדקתי כמה פיוזים ליד המצבר והכל נראה תקין, איני יודע אם יש עוד, מישהו נץקל בבעיה דומה ?
תבדוק בשירשור הזה,לדעתי תמצא תשובות.בהצלחה
http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/185-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2-%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D
"גימגם כמו שיש בבוקר מהקור" זה אומר ששמעת את הסטרטר מסתובב לאט עד שהוא הפסיק?
אם כן- זו לא תופעה תקינה "של בוקר". זו תופעה של אין למצבר כח לסובב את הסטרטר.
המצבר שלך חדש, ובתוספת הנתון האחרון ההימור הוא שיש משהו שגונב לך זרם מהמצבר.
אם הסטרטר מסתובב גם כשאתה מכבה סוויץ כנראה יש לך שם איזשהוא קצר ולא מן הנמנע שאותו קצר הוא זה שאחראי על גניבת הזרם.
אתה צריך מוסך/חשמלאי. אם קנית את המצבר החדש במוסך גש אליו.
אם המצבר הרגיש עייף ובגלל זה החליפו לך אותו- גש ותסביר שהבעיה לא נובעת מהמצבר.
ובכלל- רצוי לכתוב כמה זמן אתה עם הכלי, איך בדר"כ הוא מניע, למה החלפת מצבר וכו'. אם תשתף בפרטים יהיה יותר קל לכוון אותך לבעיה.
הכוונה שלפעמים שלא הנעתי אותו איזה 4 ימים ועוד אחרי הסופה אז הוא הניע בנגיעה שנייה במקום ראשונה.
החלפתי מצבר כי הקודם אחרי כמעט 3 שנים כבר פרק, ואחרי החלפת המצבר היה מניע בנגיעה.
ההנחה שלי שגם משהו מקצר אבל איך זה גורם לסטרטר להיתקע וכאילו לתת סטרטר בלי סוף? ולא היה אמור להישרף לי פיוז?
סטרטר עם סוויץ' סגור זה בגלל שהריליי (אוטומט סטרטר) תפוס.
אין פיוז במעגל הזה.