בתוך המנוע נוצר גרדיאנט טמפרטורות שתלוי גם בטמפ' הסביבה וקובע את טמפ' הקיצון של השמן. השאלות שאתה מעלה הן שאלות שגם אני שאלתי אבל אין לי כלים לבדוק את זה בעצמי...
מה שכן, בהנתן שרוב הכלים שמגיעים לארץ הם מייצור שמיועד לשוק האירופאי, שלא מכיר טמפ' כאלה בשגרה, זה לא בלתי סביר שההמלצות שרשומות במדריך מתאימות לאקלים קר יותר. בנוסף, הגרפים המקובלים, שמתארים את ההתאמה הכללית של דרגות הצמיגות לטמפ' החיצונית, מסיימים את ההתאמה של צמיגות 30 באיזור ה30-35 מעלות ושל 40 באיזור ה40-45 מעלות. זה המקור למה שרשמתי בהודעה הקודמת (ולמרות זאת, בדיוק 790 שלי, היצרן ממליץ על צמיגות של 50 באירופה והמוסך הכניס 60 בטיפול - בתוצרת הספציפית הזו, לא נראה לי ששימון יתר זה רע

)