מכיוון שיצרנים אחרים כן מקפידים על להפריד בין המלצות על לחצי ניפוח למשקלים שונים,
ומכיוון שיצרני הצמיגים נותנים לחץ ניפוח כתלות במשקל על הצמיג, אני כן אזלזל ביצרן שכותב לחץ אחד מקסימלי.
וזה לא בגלל שהוא טיפש, זה בגלל שהוא מונע מכל מיני שיקולים שמגדילים מכירות וחסכים כאב ראש. למשל, כשהם מוכרים אופנוע שמשווק כחסכוני ועושה 1:30 הם צריכים לדאוג שהצריכה תהיה באמת כזאת. ומה יותר חוסך דלק מלפוצץ את הצמיג באוויר? (אגב, אני עושה 1:30 גם עם לחץ נמוך מהמלצת היצרן לאופנוע הזה).

כמובן שאני לא אומר את זה מידיעה אלא מניחוש. (למעט הנושא של טבלאות לחץ אוויר בהתאם למשקל על הצמיג. את זה ראיתי בעיניים שלי. בתקופה האחרונה קשה לי למצוא דוגמאות ברשת).