עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: צמיגות שמן - עם מה ללכת? NC700X

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עזוב שהיא ליד הים. זה והאפיק הפרסי דווקא משמשים גורם ממתן, אחרת היינו רואים כאן טמפרטורות גבוהות בהרבה.
    אבל, היא פשוט נמצאת דרומית יותר. לכן בקיץ רואה יותר שמש. ולכן גם בקיץ השמש יותר "חזקה".

    וכמובן של קווי הרוחב השפעה מסוימת בלבד, חשוב מכך הוא השפעות מטאורולוגיות אחרות. אירופה מושפעת הרבה יותר מאוויר קר שמגיע מצפון ואנחנו מאוויר חם שמגיע מדרום ומזרח ועוד, ועוד, ועוד....
    שורה תחתונה, אירופה- אקלים ממוזג.
    ישראל אקלים ים תיכוני עם השפעות משווניות ואחרות.

    וכן,
    בארה"ב ושאר העולם יש מקומות חמים. מניח שבזכות זה יצרנים מוציאים טבלות דרגות שמנים. אחרת היינו צריכים לנחש.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עזוב שהיא ליד הים. זה והאפיק הפרסי דווקא משמשים גורם ממתן, אחרת היינו רואים כאן טמפרטורות גבוהות בהרבה.
    אבל, היא פשוט נמצאת דרומית יותר. לכן בקיץ רואה יותר שמש. ולכן גם בקיץ השמש יותר "חזקה".

    וכמובן של קווי הרוחב השפעה מסוימת בלבד, חשוב מכך הוא השפעות מטאורולוגיות אחרות. אירופה מושפעת הרבה יותר מאוויר קר שמגיע מצפון ואנחנו מאוויר חם שמגיע מדרום ומזרח ועוד, ועוד, ועוד....
    שורה תחתונה, אירופה- אקלים ממוזג.
    ישראל אקלים ים תיכוני עם השפעות משווניות ואחרות.

    וכן,
    בארה"ב ושאר העולם יש מקומות חמים. מניח שבזכות זה יצרנים מוציאים טבלות דרגות שמנים. אחרת היינו צריכים לנחש.
    הטבלאות מתחילות להעלם מספרי הרכב ולמשל במוטו גוצי יש דרישה לשמן בצמיגות אחת לכולם והם לא היחידים.
    גם לגבי לחץ הצמיגים שהזכרת, הרבה יצרנים ממליצים היום לשים באחורי את המקסימום או קרוב למקסימום, מכוון שזה לא רק יצרן אחד אני בטוח שהם יודעים משהוא שאנחנו לא אז בו לא נזלזל בהם

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מכיוון שיצרנים אחרים כן מקפידים על להפריד בין המלצות על לחצי ניפוח למשקלים שונים,
    ומכיוון שיצרני הצמיגים נותנים לחץ ניפוח כתלות במשקל על הצמיג, אני כן אזלזל ביצרן שכותב לחץ אחד מקסימלי.
    וזה לא בגלל שהוא טיפש, זה בגלל שהוא מונע מכל מיני שיקולים שמגדילים מכירות וחסכים כאב ראש. למשל, כשהם מוכרים אופנוע שמשווק כחסכוני ועושה 1:30 הם צריכים לדאוג שהצריכה תהיה באמת כזאת. ומה יותר חוסך דלק מלפוצץ את הצמיג באוויר? (אגב, אני עושה 1:30 גם עם לחץ נמוך מהמלצת היצרן לאופנוע הזה).

    כמובן שאני לא אומר את זה מידיעה אלא מניחוש. (למעט הנושא של טבלאות לחץ אוויר בהתאם למשקל על הצמיג. את זה ראיתי בעיניים שלי. בתקופה האחרונה קשה לי למצוא דוגמאות ברשת).

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מכיוון שיצרנים אחרים כן מקפידים על להפריד בין המלצות על לחצי ניפוח למשקלים שונים,
    ומכיוון שיצרני הצמיגים נותנים לחץ ניפוח כתלות במשקל על הצמיג, אני כן אזלזל ביצרן שכותב לחץ אחד מקסימלי.
    וזה לא בגלל שהוא טיפש, זה בגלל שהוא מונע מכל מיני שיקולים שמגדילים מכירות וחסכים כאב ראש. למשל, כשהם מוכרים אופנוע שמשווק כחסכוני ועושה 1:30 הם צריכים לדאוג שהצריכה תהיה באמת כזאת. ומה יותר חוסך דלק מלפוצץ את הצמיג באוויר? (אגב, אני עושה 1:30 גם עם לחץ נמוך מהמלצת היצרן לאופנוע הזה).

    כמובן שאני לא אומר את זה מידיעה אלא מניחוש. (למעט הנושא של טבלאות לחץ אוויר בהתאם למשקל על הצמיג. את זה ראיתי בעיניים שלי. בתקופה האחרונה קשה לי למצוא דוגמאות ברשת).
    תתחיל לבדוק, כולם כולל היצרנים של הצמיגים רק מעלים כל שנה את המלצת לחץ האוויר.
    פעם היה רוב ל36 psi באחורי היום אנחנו כבר ב40-42 שזה כבר הסוף של המקסימום המותר

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    מכיוון שיצרנים אחרים כן מקפידים על להפריד בין המלצות על לחצי ניפוח למשקלים שונים,
    ומכיוון שיצרני הצמיגים נותנים לחץ ניפוח כתלות במשקל על הצמיג, אני כן אזלזל ביצרן שכותב לחץ אחד מקסימלי.
    וזה לא בגלל שהוא טיפש, זה בגלל שהוא מונע מכל מיני שיקולים שמגדילים מכירות וחסכים כאב ראש. למשל, כשהם מוכרים אופנוע שמשווק כחסכוני ועושה 1:30 הם צריכים לדאוג שהצריכה תהיה באמת כזאת. ומה יותר חוסך דלק מלפוצץ את הצמיג באוויר? (אגב, אני עושה 1:30 גם עם לחץ נמוך מהמלצת היצרן לאופנוע הזה).

    כמובן שאני לא אומר את זה מידיעה אלא מניחוש. (למעט הנושא של טבלאות לחץ אוויר בהתאם למשקל על הצמיג. את זה ראיתי בעיניים שלי. בתקופה האחרונה קשה לי למצוא דוגמאות ברשת).
    אשאל אותך בסוגיית צריכת הדלק - באיזו מהירות ובאיזה סל"ד אתה נוסע? אני רוכב על 120-130 וצריכת הדלק שלי היא באזור ה-1 ל-22 לרוב.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלי חצי מהנסיעה היא ב60-80 (עומסי תנועה), וכשהכביש נפתח עולה ל120-130.
    אבל!
    גם כשאני בנסיעה ארוכה בבינעירוני פתוח הצריכה לא יורדת למספרים שציינת.
    אולי זה קשור לנפח מנוע השונה (שלי 750) אז שווה לברר. אם אתה מחפש השוואות בפורומים בחול, קח בחשבון שבחלק מהשווקים (ארה"ב למשל), ה750 נקרא 700 לפחות עד הדגמים האחרונים, שם הם סוף סוף השכילו לשנות לו את השם (נדמה לי סביב ה2017-18 אבל אל תתפוס אותי במילה).

    מצד שני יש כאן את לוקי וקידוזו שמציגים צריכות גבוהות יותר לפרקים.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    עריכה- ב130 אני ב4,000 סל"ד.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אצלי חצי מהנסיעה היא ב60-80 (עומסי תנועה), וכשהכביש נפתח עולה ל120-130.
    אבל!
    גם כשאני בנסיעה ארוכה בבינעירוני פתוח הצריכה לא יורדת למספרים שציינת.
    אולי זה קשור לנפח מנוע השונה (שלי 750) אז שווה לברר. אם אתה מחפש השוואות בפורומים בחול, קח בחשבון שבחלק מהשווקים (ארה"ב למשל), ה750 נקרא 700 לפחות עד הדגמים האחרונים, שם הם סוף סוף השכילו לשנות לו את השם (נדמה לי סביב ה2017-18 אבל אל תתפוס אותי במילה).

    מצד שני יש כאן את לוקי וקידוזו שמציגים צריכות גבוהות יותר לפרקים.
    הדגם האמריקאי הוא לא 700? הייתי בטוח שכן. משום מה חשבתי שהם דחפו את המנועים שנשארו להם לשוק האמריקאי בפלסטיקה של הדגם החדש.

    אני גם נמצא בסל"ד זהה על 130. בעיר אני מודה שאני מושך את ההילוכים לא מעט לפעמים, למרות שמעביר בדר"כ לפני 5000 סל"ד. יש מקרים בהם אני גולש בין כיכרות על שני ב-20 וקצת קמ"ש, מאיץ ל-80, מאט.

    בטיול בו נשארתי על 95-100 בשישי האופנוע הראה צריכה של 1 ל-25-26. מעל זה לא יצא לי לראות וכל הנוזלים/פילטרים/שסתומים סודרו ממש בשבועות האחרונים. מוזר.

    אבדוק את מצב לחץ האוויר בתמיגים

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    שנקל בנושא הצריכה - מעבר למהירות, יש עוד המון פרמטרים שמשפיעים.
    מי שרוכב חלק, מתוכנן בגז אחיד וללא בלימות - יראה צריכה טובה יותר.
    זה:
    יש מקרים בהם אני גולש בין כיכרות על שני ב-20 וקצת קמ"ש, מאיץ ל-80, מאט.
    קלאסי כדי לקבל צריכה גרועה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הדגם האמריקאי הוא לא 700? הייתי בטוח שכן. משום מה חשבתי שהם דחפו את המנועים שנשארו להם לשוק האמריקאי בפלסטיקה של הדגם החדש.

    י
    ייתכן ואתה צודק ואני טעיתי.הסתכלתי עכשיו בכמה כתבות בהן מצוין באופנועי 2016 שהם עדיין עם המנוע הישן.

אשכולות דומים

  1. העלת צמיגות שמן מנוע ל50 (R1 08)
    על ידי Speebman בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-09-2019, 16:20
  2. שימוש בשמן בעל צמיגות גבוהה יותר
    על ידי yoni159 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-07-2019, 16:42
  3. למי שעוד שוקל אם ללכת לאוטומוטור - אל
    על ידי Tribalmistyc2 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 15-04-2017, 08:37
  4. שוב שאלת ערבוב שמן עם צמיגות שונה
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 10:53
  5. מחפש לשים סוף לדין על צמיגות השמן.
    על ידי אברי בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 20:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO