ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
צריך אולי להבהיר. הישבן יישאר על המושב בכל מקרה אבל במשב חזק ופתאומי הכיוון שאליו האופנוע מתקדם עלול להשתנות ולא תמיד יהיה זמן להגיב ולתקן. יש על 6 באזור באקה גשר ומתאר שיוצר מנהרת רוח קטלנית. לפני ואחרי אין כלום ואז מעל הואדי אתה עלול למצוא את עצמך על השול ב 150 תוך שניה.
"רוח" זה מושג מופשט, צריך להבהיר כמה דברים, בסופה חזקה מאד עם משבי רוח עזים לא רוכבים בכלל.

כשיש רוח סבירה כזו שצריך להשקיע מעט מאמץ בכדי לשמור על כיוון, שווה לשקול עצירה או להוריד למהירות
תגובה סבירה ולהיזהר שבעתיים.

מכות רוח שמכות בך בהפתעה הן כתוצאה ממשאית או בעת מעבר במנהרת רוח צריך לדעת לעבור ולתרגל,
כן למהירות התגובה יש משמעות וככל שאתה מהיר יותר אתה נזקק למהירות תגובה טובה יותר. לכן צריך
לשמור על מקדמי הגנה וזהירות גבוהים. לא עוקפים משאית צמוד לא רוכבים צמוד למכשולים כשיש רוח,
משארים שטחים פנויים לתיקון, ואם רואים ומרגישים שהשליטה על האופנוע הופכת קשה/מסוכנת פשוט עוצרים
במקום בטוח.