1. הבלאי של הצמיג יהיה מהיר יותר ולא אחיד (הוא יתבלה בצורה "מדורגת"). זה ישפיע על הצורה שבה האופנוע יורד להטיה - הוא ירד במעין מדרגות לא אחידות.
2. בלחץ נמוך מאוד (מניח ש-20 זה לא מספיק נמוך) עקב ה"קיפול" של מרכז הצמיג, עולה הסיכוי לפאנצ'ר מסוג מסויים - מעין שני חורים קטנים, כמו הכשה של נחש. יכול לתפוס אותך בפתאומיות ובמהירות גבוהה.
3. גדל הסיכוי לפגיעה בג'אנט בכניסה לבור או פגיעה במכשול.
4. בלחץ מאוד מאוד נמוך ובאופן די תיאורטי, הצמיג יכול לרדת מהג'אנט. זאת תאונה וודאית אם זה קורה בנסיעה מעל קמ"שים בודדים, אבל הסיכויים לזה נמוכים, והצמיג צריך להיות כמעט ריק מאוויר, ברמה של פאנצ'ר.



ציטוט ההודעה בתגובה