עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: מה חשוב לבדוק לפני רכיבה ארוכה?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תאכלס, אתה צודק. הרגלים...

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמה טיפים, אולי אחזור על מה שכבר נאמר.
    1. בדוק לחץ אוויר בצימיגים לפני היציאה (לפי הוראות היצרן, על צמיגים קרים).
    2. תוודא שמפלס השמן ונוזל הקירור תקינים.
    3. תבדוק האם השרשרת דורשת מתיחה, ותמתח אותה במקרה הצורך. אם היא חדשה, סביר להניח שמתיחה לא נדרשת, וזכור שתמיד עדיף שרשרת מעט רפויה מדי על שרשרת מתוחה מדי.
    4. שמן את השרשרת. אם אתה ממש שומר על השרשרת, קח איתך קצת שמן ושמן אותה לפני שתתחיל לחזור.

    במקרה והאופנוע נוטה לאכול שמן - קח איתך קצת. אם האופנוע לא אוכל שמן, או אוכל ממש קצת, אז אין צורך.
    קח מגבונים לחים ונייר טואלט, לנקות את המשקף בעצירות.
    וודא שיש לך מים למקרה שתתיקע ותאלץ לחכות לגרר.
    אל תקרע את האופנוע - אם הוא מגיע ל-110, אז אל תעבור את ה-90.
    סע, תחייך ותהנה מהנוף.
    מה קורה אם לצורך העניין יש לי 20 באחורי במקום 42 (קרה לי)? כלומר אולי זה לא אופטימלי, אבל למה זה לא בטיחותי?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה קורה אם לצורך העניין יש לי 20 באחורי במקום 42 (קרה לי)? כלומר אולי זה לא אופטימלי, אבל למה זה לא בטיחותי?
    1. הבלאי של הצמיג יהיה מהיר יותר ולא אחיד (הוא יתבלה בצורה "מדורגת"). זה ישפיע על הצורה שבה האופנוע יורד להטיה - הוא ירד במעין מדרגות לא אחידות.
    2. בלחץ נמוך מאוד (מניח ש-20 זה לא מספיק נמוך) עקב ה"קיפול" של מרכז הצמיג, עולה הסיכוי לפאנצ'ר מסוג מסויים - מעין שני חורים קטנים, כמו הכשה של נחש. יכול לתפוס אותך בפתאומיות ובמהירות גבוהה.
    3. גדל הסיכוי לפגיעה בג'אנט בכניסה לבור או פגיעה במכשול.
    4. בלחץ מאוד מאוד נמוך ובאופן די תיאורטי, הצמיג יכול לרדת מהג'אנט. זאת תאונה וודאית אם זה קורה בנסיעה מעל קמ"שים בודדים, אבל הסיכויים לזה נמוכים, והצמיג צריך להיות כמעט ריק מאוויר, ברמה של פאנצ'ר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    מה קורה אם לצורך העניין יש לי 20 באחורי במקום 42 (קרה לי)? כלומר אולי זה לא אופטימלי, אבל למה זה לא בטיחותי?
    הצמיג "עובד" יותר ומתחמם.. אולי עד פיצוץ
    למשל

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    תודה!

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    3
    לשמן כבל קלאטצ' , ברקס קדמי , שני כבלים של "גז".
    לקחת כבל ספר עם סופית , בקוטר דק שיתאים לגז ןגם לקלטצ'

אשכולות דומים

  1. מהעולם: למה חשוב לרכב עם נעלי רכיבה
    על ידי uriar בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-05-2018, 21:08
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 28-03-2018, 14:39
  3. איפה לבדוק את אופנוע לפני קנייה?
    על ידי MotoBoy בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-10-2016, 03:58
  4. קאווסקי וירסיס 650 2007 מה כדאי לבדוק לפני קניה
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-03-2016, 15:36
  5. קוואסאקי kle500 חוות דעת, מחירון ומה לבדוק לפני קנייה
    על ידי inon.salman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 16:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO