לעניות דעתי אתה צריך RSV
שלום,
לאחר 3 שנים ו70 אלף קילומטר עם ויסטרום 650, מתחיל לדגדג..
קופצות מחשבות על שדרוג ולאחרונה התבשלו התנאים, להלן לפי סדר החשיבות:
1. ביום יום הכלי משתמש לסידורים ונסיעה קצרה לעבודה במרכז. לכן צריך להיות נח להתנייד בפקקים\שולים.
2. פעם בשבוע יש נסיעה מנהלתית+ של 150 קילומטר מחוץ לעיר (לדוגמה חיפה וחזרה האותו הערב), וכאן ביש צורך ב:
- נח ונעים לפחות כמו הויסטרום ב140.
- שתיהיה אפשרות לשייט באותה נוחות ב160-180.
3. זריז וכיפי באימוני רכיבה (משתתף קבוע באימונים אצל מאומן)
4. אחת לחודש, חודשים יוצא לטיול עם האישה וציוד. טיולים מנהלתים++ בכבישים עקומית, ביקור משפחה רחוקה, נסיעות מנהלתיות במרכז הארץ(לא נכנס עם רכב לת"א). צריך להיות ורסטילי ועם מספיק כח ונוחות להנות בזוג וציוד. אני מאמין שהתדירות טיולים תעלה עם שידרוג הכלי.
5. נוחות באחזקה עצמית.
קילומטרז' שנתי צפוי: 10K-12K
תקציב: 50K (כולל ישור קו, זיווד ודיגום)
מועמדים:
לפני זה מילה עלי, 182ס"מ על 85 קילו. כל הכתוב מטה הוא מקריאה ולמידה מאחרים, כנראה שחלק מהחששות זה סטיגמות.
ורסיס 1000 - על פניו מושלם, אבל המשקל קצת מדאיג ליום יום ואימונים
cbf1000\בנדיט - מדליק וזול אבל קצת חלש ומיושן (בעיקר בולמים)?
ויסטרום 1000 - הבחירה ההגיונית, חושש מאותם בולמים ובלמים שמתפשרים בין שטח לכביש. הכיוון הוא 100% כביש.
קטומים 9XX ומעלה - יקרים והאמינות שמפחידה אותי ממש, SMT990 חלום רטוב.
טרייסר 900 - הרבה יותר מדליק ומהנה אבל פגיע אנושה בנוחות, במיוחד בזוג
ספורט תוררים FZ1, XJ6 ושות - ממש לא, נוחות, נוחות ושוב נוחות.
gs800\טנרה1200\ווארדרו ושאר הדושים בהמות - לשטח יש ג'יפ, האופנוע נשאר על האספלט
מה דעתכם?
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
לעניות דעתי אתה צריך RSV
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
כשקראתי את הדרישות שלו גם לי המולטי קפץ מיד לראש למרות הסלידה שלי מהיבואן, אבל דוקאטי לא מתאים לתחזוקה עצמית, כל טעות קטנה עולה הרבה, אפילו רוב המוסכים לא מוכנים לגעת בדוקאטי.
דוקאטי ישן זה פתח לצרות מאוד מאוד יקרות.
לדעתי, טרייסר 900 וכל וכל שאר האופציות הם התפשרות על אופנועי תקציב, בתקציב של פותח השרשור והאופציות שנתן הייתי הולך על הוורסיס 1000.
למרות שנשלל הסופר טנרה, בתקציב הזה הייתי הולך עליו, קולבוייניק מושלם, זול יחסית כך שניתן לקנות שנתון גבוה ואם היה מספיק זריז למשטרה יהיה גם טוב לפות"ש.
נערך לאחרונה על ידי Guccii800; 28-01-2020 בשעה 15:18.
מה לא נוח בטרייסר? לגבי מורכבת לא יודע אבל בסולו הוא נוח מאד, אם אתה אומר את זה מנסיון אז כמובן כל אחד ומה שנוח לו אבל אם זה רק מחבר של דוד של חבר אז אל תפסול את הטרייסר עדיין.
טרייסר הוזכר פעמים.
לא רכבתי ומכיר רק מחברים שמרוצים, והוא לגמרי כלי מגניב.
אבל, להבנתי הוא פחות נח בשיוט, האם זה בעיקר מיגון רוח?
לדגמים של הדור הראשון (מה שבתקציב) יש תופעת רעידות פרונט החל מ150-160, וזה עלול להיות ממש מבאס.
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
בכתום אשר כבר למצוא 1190 בתקציב והוא כבר מודרני ומתוחכם מסדרת ה990.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
איפה שושנים?
ורסיס 1000. לגבי המשקל-זה דבר שמתרגלים אליו גם בתנועה עירונית צפופה (מניסיון של כלי ששוקל 260 ק"ג)
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
רק ורסיס 1000 בול לדרישות שלך ואז תגלה שהוא גם.....יותר!
אגב רכבתי על כולם.
המשקל לא מהווה שום דבר עם הניסיון שלך, אתה מוזמן לבוא ולגלות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מה לגבי הסופר טנרה וההונדה קרוס טורר?
Tracer 900
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
<br>
<br>
רכבתי על הטרייסר 3 פעמים:
1. רכיבת מבחן מול הורסיס סיבוב של שעתיים נס הרים בית שמש ואחותו-סולו. הורסיס ניצח בכל.
2. קרואטיה סלובניה כ-1800 ק"מ 14 יום בזוג מגוון אדיר של דרכים ועיירות.
3. יומיים בגרמניה לפני שהחלפתי לאפריקה בגלל...שהוא היה בלתי נסבל.
מסקנות:
1. ככלי חדש עם כמה מאות ק"מ לבד היה נוח לשעתיים אבל הורסיס היה טוב יותר
2. אפשר לעשות איתו הכל, אבל במחיר מסוים.
3. כלי שעשה 16000 ק"מ הרגיש שבור לחלוטין עד בלתי נסבל.
מתלי הורסיס עולים על המתלים של הטרייסר בכמה דרגות, הבלימה טובה יותר, המנוע חזק יותר והפלסטיקה איכותית יותר.
אין צורך לבחוש בהילוכים בורסיס כי המנוע גמיש וסלחן לא כך בטרייסר.
מנוע הורסיס מוציא 120 כ"ס 4-בשורה. הכי חזק בחבורה מעל 6000 סל"ד הוא מרגיש עצמתי וספורטיבי מתחת ניתן לרכוב איתו במוד
מנהלה כייף ולא מאיים בכלל כאילו יש לך 2 אופנועים.
בזוג הורסיס מרווח ביותר לא מתרשם מתוספת משקל סופג מהמורות בלי חשבון ואם תלחץ עליו תגלה שניתן לרכוב היטב בשתיים
הטרייסר ייסר אותך על התוספת במשקל ותשלם בריקוד סטפס על ההילוכים.
אני ממליץ לך לא להאמין לי ולאף אחד אחר לצורך העניין ולנסות את שניהם.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!