עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 57

אשכול: עזרה בבחירת כלי הבא - תורר ליטר

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    <br>
    <br>
    רכבתי על הטרייסר 3 פעמים:

    1. רכיבת מבחן מול הורסיס סיבוב של שעתיים נס הרים בית שמש ואחותו-סולו. הורסיס ניצח בכל.
    2. קרואטיה סלובניה כ-1800 ק"מ 14 יום בזוג מגוון אדיר של דרכים ועיירות.
    3. יומיים בגרמניה לפני שהחלפתי לאפריקה בגלל...שהוא היה בלתי נסבל.

    מסקנות:

    1. ככלי חדש עם כמה מאות ק"מ לבד היה נוח לשעתיים אבל הורסיס היה טוב יותר
    2. אפשר לעשות איתו הכל, אבל במחיר מסוים.
    3. כלי שעשה 16000 ק"מ הרגיש שבור לחלוטין עד בלתי נסבל.

    מתלי הורסיס עולים על המתלים של הטרייסר בכמה דרגות, הבלימה טובה יותר, המנוע חזק יותר והפלסטיקה איכותית יותר.
    אין צורך לבחוש בהילוכים בורסיס כי המנוע גמיש וסלחן לא כך בטרייסר.

    מנוע הורסיס מוציא 120 כ"ס 4-בשורה. הכי חזק בחבורה מעל 6000 סל"ד הוא מרגיש עצמתי וספורטיבי מתחת ניתן לרכוב איתו במוד
    מנהלה כייף ולא מאיים בכלל כאילו יש לך 2 אופנועים.

    בזוג הורסיס מרווח ביותר לא מתרשם מתוספת משקל סופג מהמורות בלי חשבון ואם תלחץ עליו תגלה שניתן לרכוב היטב בשתיים
    הטרייסר ייסר אותך על התוספת במשקל ותשלם בריקוד סטפס על ההילוכים.

    אני ממליץ לך לא להאמין לי ולאף אחד אחר לצורך העניין ולנסות את שניהם.
    ברור שהוא צריך לנסות את שניהם, קח בחשבון שהורסיס הוא ליטר אמיתי ופול סייז, הטרייסר הוא 850 ומבחינת הגודל, הנוחות והבולמים הוא לא ברמה של הורסיס.
    הבלמים מספיקים בעיניי, המנוע סופר גמיש ומהווה שילוב מושלם בין הפרקטיות של 2 צילינדר בנמוכים לאטרף של 4 צילינדר בגבוהים, יעיד ההילוך השלישי המטורף שלו, אפשר לא להעביר מ 30 עד 150 קמ"ש.
    Tracer 900

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    גם המנוע של הוורסיס/z1000 גמיש מאד.
    יש לו ים כח בסלד נמוך והוא מקבל אופי אחר בערך מאמצע הסקלה. אין בעיה לעבור כיכרות בשלישי או לזנק בעליה על 1500 סלד. הילוך שישי הוא סוג של חצי אוטומט. מתפקד יפה מ-40 עד...

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    גם המנוע של הוורסיס/z1000 גמיש מאד.
    יש לו ים כח בסלד נמוך והוא מקבל אופי אחר בערך מאמצע הסקלה. אין בעיה לעבור כיכרות בשלישי או לזנק בעליה על 1500 סלד. הילוך שישי הוא סוג של חצי אוטומט. מתפקד יפה מ-40 עד...
    ברור שכן כי יש להם מומנטום של ליטר, הבחור מתלבט בעניין של המשקל וההתניידות בעיר. היה לי 4 צילינדר, אמנם 800 אבל לא פראייר והמנוע טריפל יותר מלהיב.
    Tracer 900

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בשנקל:
    כשבחנתי כלים לפני שנתיים בערך עליתי כמורכב מאחור על טרייסר. הרוכב היה גדול ממני והיה לי מספיק מקום ודי נוח. לא קניתי כי זה היה הכלי השני שבחנתי והכל היה נראה לי מוזר.
    חבר עם טרייסר 9 או 10 מסתדר עם הגז בלי בעיה. אם אתה משדרג מויסטרום נראה שורסיס 1000 אחלה מועמד. לגבי המשקל חוץ מהקרוסטורר רוב המועמדים עם הבדלים של - 20-30 ק"ג וזה פחות משמעותי לעומת גובה מרכז כובד (וקיבולת מיכל) בעיני. יש לך כלי עם 75 כ"ס ואתה מחפש יותר אז דוקאטי ו KTM לא הייתי פוסל אמנם זה מפחיד אבל שמועות זה לא סטטיסטיקה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    איזה כיף לקרוא את התגובות שלכם.
    למרות שאני מאד נוטה לורסיס, בהחלט אקשיב לכם ואקח גם את הטרייסר לסיבוב.

    אופציאות מעניינות שקיבלו פחות התייחסות, קטום 1190 ומולטיסטרדה 1200.
    וליתר דיוק, מולטי 2010-2 מול ורסיס 2013-4?
    המולטי ממש מפתה, מפצלת שיודעת לעשות הכל ובסטייל

  6. #21
    לא יודע מה הגיל שלך.
    קח בחשבון שורסיס 1000 זה אופנוע לזקנים ואילו טרייסר 900 הוא לצעירים חסרי מנוח.
    מניסיון על הטרייסר ורכיבה קצרה על הורסיס - הטרייסר יודע לעשות הכל בהילוך שלישי וזה אפילו כיף להמנע מלעלות לרביעי כי הוא מאד "חי" בסביבה הזו.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    לא יודע מה הגיל שלך.
    קח בחשבון שורסיס 1000 זה אופנוע לזקנים ואילו טרייסר 900 הוא לצעירים חסרי מנוח.
    מניסיון על הטרייסר ורכיבה קצרה על הורסיס - הטרייסר יודע לעשות הכל בהילוך שלישי וזה אפילו כיף להמנע מלעלות לרביעי כי הוא מאד "חי" בסביבה הזו.
    "אופנוע של זקנים"...כן שמעתי את הביטוי הזה בהקשר לאופנוע, לא הצלחתי לפצח את הנוסחה.

    הכביש רץ מתחת לגלגל הקדמי הצמיג מודד ק"מ ראשונים של גומי ולא מאבד לחץ כביש 375 פתוח
    האוויר צלול ונוריס רץ לו בין סיבוב לסיבוב בשטף קצף, הרכיבה הופכת לאוטומטית המבט, לחיצה
    על הכידון הפוך לכיוון הסיבוב ההטיה שלא נגמרת במקביל למשיכת הגז וההתרוממות, שמאל ימין,
    ימין שמאל.

    פעם מזמן כשמישהו רצה להתייעץ הוא פנה לזקנים, לחכמים אלה עם ניסיון החיים, שראו דבר או
    שתיים ועדין זוכרים, לצ'יף הזקן ראש השבט. "מועצת החכמים" הסנהדרין ...

    היום זקן נחשב איטי, מטרד, העולם שלו כבר לא רלוונטי, הוא מעכב, עוצר את ריצת הצעירים עד,
    עד שהם הופכים בעצמם למבוגרים חסרי סבלנות, לזקנים נרגנים ומתים.

    ילד שלא יודע לקבל "לא" יהפוך בהכרך למבוגר שלא יודע לקבל "לא" ומי שאין לו את הסבלנות
    והיכולת להיכנס לנעל אחרת כצעיר לא יעשה זאת גם בבגרותו.

    אף אחד לא יחמוק באמת משיני הזמן, אלה אם יתפוגג הרבה לפני, מסיבה עצובה כזאת או אחרת
    וכמה מבוגר צריך להיות בשביל להיות "זקן".

    אני מכיר כמה זקנים שילמדו את כל הצעירים דבר או שתיים בכביש/שטח הרפתקה...

    כי אנחנו ביקרנו כבר בקצה השני של ה-200 קמ"ש ויותר, זה לא המצאה של דור ה...
    את הארץ כבר חרשנו מצפון לדרום מערב עד למזרח, וגם בחו"ל, השארנו חותם.
    זה היה יותר קשה, יותר מאתגר, עם אופנועים פחות מתקשרים שעושים עבור הרוכב את רוב
    העבודה, להפסיד לאופנוע טוב יותר זה פחות כואב מלהפסיד לרוכב טוב יותר!
    עצם העובדה שאנחנו עוד פה רק אומר שעשינו משהו בסדר לאורך הדרך הארוכה הזאת.

    נכון אנחנו כבר לא בשיא הכושר, הגב כואב וזאת הסיבה שתנוחת עובר על אופנוע לא מתאימה לנו,
    הפלטינות לוחצות, הראייה כבר לא משהו, האינסטינקטים שהצילו אותנו לא פעם נרדמים לפעמים,
    וקצת יותר כואב הכל, קצת יותר קשה להרים רגל גבוה מעל המושב, או להחזיק 350 ק"ג בין הרגליים.

    אבל הניצוץ שם, הידע התובנות, אולי התעייפנו מלבקר במוסכים, לרדוף אחרי חלקים, כן נוחות היא
    כבר לא מילה גסה. וכן יש לנו איתנו מטען נוסף, אותו אנו מצרפים בגאווה ואהבה. אנחנו כבר לא לבד
    זה לא "אני" האני הפך לאנחנו. גרושים קונים הארלי בסוכנות ע"י הרבנות, כי אולי הארלי יביא להם
    פרק ב' או לפחות זיון.

    כן התבססנו ואנחנו לא מתנצלים על זה, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את הטוב ביותר עבורנו. 120
    כ"ס מסודרים בשורה, כיסאות נוחות, אמינות ידועה, והכל מריח חדש, כל גרם גומי שאני משאיר על
    הכביש שלי מהרגע הראשון. אותם עצמות שישנו באוהלי סיירים, במדינות אויב, ישנות עכשיו בצימרים
    ומלנות במדינות שרואים רק בגלויות ובסרטים, אבל על דבר אחד לא ותרתי לאורך כל הדרך, תמיד
    היה איתי אופנוע, תמיד!

    אופנוע של זקנים בתחת שלי!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    לא יודע מה הגיל שלך.
    קח בחשבון שורסיס 1000 זה אופנוע לזקנים ואילו טרייסר 900 הוא לצעירים חסרי מנוח.
    מניסיון על הטרייסר ורכיבה קצרה על הורסיס - הטרייסר יודע לעשות הכל בהילוך שלישי וזה אפילו כיף להמנע מלעלות לרביעי כי הוא מאד "חי" בסביבה הזו.
    שמע, "אחי", שושנים ענה לך יפה.
    צעיר כן, שבור(פיזית) ומחפש נוחות גם כן.
    חיי בשביל הווילי בין הרמזולים בדרך למשרד, לא. שמח להרים בדרך לצפון, בהחלט. אבל הכיף האמיתי בא בלימודים ואימונים, אומנות השליטה בסוס מתכת. כי בחוץ משתדלים להישאר בחיים ולהנות בקצב יחסית רגוע.

    בכל מקרה, אני מעריך את נקודת המבט שלך, היא אולי פחות דומה לשלי אבל אני בהחלט מסוקרן מהמנוע המגניב. לכן, תודה

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני לא צריך לכעוס. אלעד סיכם את זה יפה. ועד כמה שאני זוכר, גם אתה כתבת פעם שה-09 מיועד לפעלולנים והוורסיס לרכיבה בזוג.

    בעיני הוורסיס אופנוע יותר מגובש ואני מאמין שהוא גם יותר מהיר בכבישים מפותלים.

    מכל מקום, על דבר אחד אני יכול להעיד, במקומות הנכונים, אלה שחייבים להכיר בהם כל פניה בעל פה, אתה יודע להוציא קצב מרשים מהוורסיס. אתה אולי זקן אבל אחלה גבר שבעולם!

  10. #25
    השושנים - אהבתי את תגובתך ואני מכבד אותה מאד. מבין מה שכתבת (גם אני לא ילד).

    weref - קח את הטרייסר לנסיעת מבחן.
    כשתגיע לשלישי עם טורים יפים אל תעביר לרביעי. פשוט תמשיך להאיץ.
    התמורה המיידית יותר טובה מאשר מארבע בשורה, הצליל עמוק יותר והאופנוע חי לגמרי. איך שהוא שלושה צילינדרים לוקחים את הטוב מתצורה של שניים ושל ארבעה.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    אוסיף עוד משהו לגבי הורסיס:
    אתה הרי מטייל קבוע בסופ"ש עם בת הזוג. רק בשביל ההנאה של שניכם לך על הורסיס. מושב מאד נוח לשניים.
    ה4 בשורה שלו חזק ומגרגר, עם מומנט גבוה, מי צריך יותר?
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    נתחיל בזה שיש דבר כזה אופנוע של זקנים.

    וכן שושנה לזקנים יש הגיון והם בוחרים את מה שהגיוני.

    וורסיס בעינך הגיוני אני עוד הקצנתי ורכשתי NC וא' בכלל פיתח חרדות מהרכיבה.

    כשאנו עולים על האופנוע הכל נשכח והילד שבנו מתחיל לרקד ואנו חוזרים בזמן כמה עשרות שנים כל אחד מנקודת הגיל שלו.

    גלוי נאות שושנה היא הזקנה שבחבורה בעז"ה בקרוב סבא.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אתה יודע שהילדות שלך נגמרה, כאשר שלולית נראית פתאום כמכשול ולא כהזדמנות.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    מה זה פה, מחלקה גריאטרית?
    חזרה לפורום פולגז.

    מולטיסטרדה1200 2010 מול ורסיס 1000 2013-4
    בעד נגד?

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי weref צפיה בהודעה
    מה זה פה, מחלקה גריאטרית?
    חזרה לפורום פולגז.

    מולטיסטרדה1200 2010 מול ורסיס 1000 2013-4
    בעד נגד?

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    תבדוק קודם עלות אחזקה של אחד מול השני, לא יודע לגבי הורסיס אבל על הדוקאטי אתה תשים 6000 ש"ח כל 30000 ק"מ על טיפול דזמו.
    בנוסף איטלקי בין 10 מול יפני בין 6 זה די ברור על מי תוציא פחות כסף.
    למרות הנ"ל אני בטוח שהקוואסקי הוא דרדלה לעומת המולטי שיתן חווית רכיבה עדיפה

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע
    על ידי dani11 בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 16:26
  2. עזרה בבחירת כלי חדש
    על ידי ChocolateFigure בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 09:04
  3. עזרה בבחירת קסדה
    על ידי avielg172 בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-12-2017, 13:45
  4. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38
  5. נחשף ההימלאיה - האדוונצ'ר-תורר של רויאל אנפילד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 18:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO