יש חשיבות למספר סיבובי המנוע בזמן השיעורים או הטסט? המורה אמר שאסור לעבור את ה3,500, אבל זה ממש קשה לנסוע ככה.
יש חשיבות למספר סיבובי המנוע בזמן השיעורים או הטסט? המורה אמר שאסור לעבור את ה3,500, אבל זה ממש קשה לנסוע ככה.
לא שמעתי על כזה דבר בחיים.
למה זה רלוונטי? האם הבוחן יודע לזהות לפי רעש המנוע אם עברת או לא עברת את ה3,500 סל"ד?
מכיוון שיצא לי לחנוך מספר אנשים על נהיגה ברכב ידני, תמיד כשאתה אומר להם "סע בסלד שבו המנוע לא צורח", או "תחליף הילוך לפי האוזן" אתה מיד תקבל שאלה חוזרת (מלווה בעיני עגל) של "אבל כמה סלד זה "לא צורח"".
ולכן (אני מניח) המורה נהיגה נתן לו מספר של בערך.