לא שמעתי על כזה דבר בחיים.
למה זה רלוונטי? האם הבוחן יודע לזהות לפי רעש המנוע אם עברת או לא עברת את ה3,500 סל"ד?
יש חשיבות למספר סיבובי המנוע בזמן השיעורים או הטסט? המורה אמר שאסור לעבור את ה3,500, אבל זה ממש קשה לנסוע ככה.
לא שמעתי על כזה דבר בחיים.
למה זה רלוונטי? האם הבוחן יודע לזהות לפי רעש המנוע אם עברת או לא עברת את ה3,500 סל"ד?
מכיוון שיצא לי לחנוך מספר אנשים על נהיגה ברכב ידני, תמיד כשאתה אומר להם "סע בסלד שבו המנוע לא צורח", או "תחליף הילוך לפי האוזן" אתה מיד תקבל שאלה חוזרת (מלווה בעיני עגל) של "אבל כמה סלד זה "לא צורח"".
ולכן (אני מניח) המורה נהיגה נתן לו מספר של בערך.
יש סיכוי סביר בהחלט שאני מתבלבל, בטוח שאני לא מדייק במספרים. מה שאני כן זוכר זה שבסל''ד מאוד נמוך, מעט מעל הסרק, האופנוע היה נשמע כמו חזרזיר בדרך לדייט עם השוחט. בשיעורים הראשונים, כשעוד לומדים לשמור על האופנוע יציב בקו ישר, שאלתי את המורה כמה פעמים אם אני צריך להעלות הילוך כי זה נשמע שהמנוע מתאמץ מידי, וכשהסתכלתי על הטורים ראיתי סל"ד מאוד נמוך.