תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: עזרה בבחירת כלי מתאים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    3

    עזרה בבחירת כלי מתאים

    שלום רב לכל הרוכבים המנוסים,

    מחפש כלי לשימוש יומיומי לנסיעות לעבודה, שלצערי הרב הן די ארוכות ומלאות פקקים.
    נוסע כ-150 ק"מ ביום (הלוך וחזור) כנראה על כביש 2 או כביש 6 (זכרון - פ"ת) מה שאומר כ-3000 חודשי.

    בעל רישיון ישן (עד 500 סמ"ק ולא יותר מ-54.4 כ"ס)
    גובה 1.9, משקל 100.

    הכלי ישמש אך ורק לנסיעות לעבודה וחזרה - לא מטייל בסופ"ש ולא צריך כלום מעבר.

    מחפש נוחות נסיעה, אמינות של הכלי, מרווח טיפולים גדול ככל שניתן וכמובן בטיחות.
    תקציב יש - 40-50 ואף יותר אם הכלי יענה על כל הדרישות.

    בעל ניסיון בעבר של כ-10 שנות רכיבה על סוזוקי GS500 בעיקר, ובורגמן 400 - אבל אז הטווחים היו הרבה יותר קצרים.

    כרגע נראה לי הכי ריאלי הונדה CBX500, השאלה אם יש עוד כלים לקחת בחשבון? עוד משהו שאני לא חושב עליו?
    האם כדאי לנסות להמיר רישיון ל-A2 ולקחת כלי בנפח גדול יותר (מותאם לרישיון)?
    ממש לא מעונין לשדרג עכשיו לרישיון A בלתי מוגבל...

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    126
    נראה שעשית את הבחירה הנכונה, בול מה שאתה מחפש.

    Sent from my SM-N960F using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תשקול גם NC750X מוגבל ל-A1. יש גם גרסאת DCT אוטומטית, נשמע תפור עליך.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי amidanr צפיה בהודעה
    שלום רב לכל הרוכבים המנוסים,

    מחפש כלי לשימוש יומיומי לנסיעות לעבודה, שלצערי הרב הן די ארוכות ומלאות פקקים.
    נוסע כ-150 ק"מ ביום (הלוך וחזור) כנראה על כביש 2 או כביש 6 (זכרון - פ"ת) מה שאומר כ-3000 חודשי.

    בעל רישיון ישן (עד 500 סמ"ק ולא יותר מ-54.4 כ"ס)
    גובה 1.9, משקל 100.

    הכלי ישמש אך ורק לנסיעות לעבודה וחזרה - לא מטייל בסופ"ש ולא צריך כלום מעבר.

    מחפש נוחות נסיעה, אמינות של הכלי, מרווח טיפולים גדול ככל שניתן וכמובן בטיחות.
    תקציב יש - 40-50 ואף יותר אם הכלי יענה על כל הדרישות.

    בעל ניסיון בעבר של כ-10 שנות רכיבה על סוזוקי GS500 בעיקר, ובורגמן 400 - אבל אז הטווחים היו הרבה יותר קצרים.

    כרגע נראה לי הכי ריאלי הונדה CBX500, השאלה אם יש עוד כלים לקחת בחשבון? עוד משהו שאני לא חושב עליו?
    האם כדאי לנסות להמיר רישיון ל-A2 ולקחת כלי בנפח גדול יותר (מותאם לרישיון)?
    ממש לא מעונין לשדרג עכשיו לרישיון A בלתי מוגבל...
    CB500X או NC750 יענו על הדרישות שלך. לגבי ה-NC, תצטרך לוודא שאכן הוא מתאים לרישיון שלך.
    כלים נוספים, שאולי קצת פחות "מכווני מטרה" ככלי תחבורה שימושי, יעיל ומשעמם - ימאהה טרייסר 07 וסוזוקי ויסטרום 650.
    לשניהם יש גרסאות מוגבלות ל-A1, ובהשקעה של (למיטב ידיעתי) כ-2000 שקל אפשר לעדכן תכנה ולהינות מארווה מלאה של כ-70-75 סוסים (קח בחשבון שזה לא חוקי. לא מאמין שמישהו יעלה עליך, אבל בכל זאת).
    שניהם כלים כיפיים יותר מההונדות, הויסטרום הוא גם כנראה האופנוע הכי נוח בקטגוריה למרחקים ארוכים.
    אני אישית הייתי הולך דווקא עליהם.

    ישנן עוד אופציות.
    למשל, תוכל להסתפק בורסיס 300. הוא יעשה את כל מה שתבקש ממנו, וכל עוד לא מדובר בכביש פתוח - ביצועי המנוע שלו יספקו אותך, והוא יעשה את העבודה כל עוד אין לך דרישה לשייט לאורך זמן מעל 130 קמ"ש.
    היתרון הגדול שלו, שניתן כרגע לרכוש כלים 0 ק"מ בקצת יותר מ-30 אלף שקל, כך שגם עם תוסיף עליו אביזרים (מושב קומפורט, סבל, ארגז) - עדיין חסכת לפחות 20 אלף שקל יחסית לשאר הכלים שהוזכרו כאן (כל אתה מעוניין לרכוש אופנוע חדש דווקא, כמו שמשתמע מדבריך).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    תבדוק מה הרשיון שלך כולל היום. יש סיכוי לא רע שאתה רשאי לרכב על אופנועי A1, גם עם מנועים גדולים יותר מ500 סמ"ק. (A2 זו דרגת רשיון של 125 סמ"ק)

    הCB500X הוא אופציה מצוינת ומתאימה בכל מקרה ואם אתה יכול לרכב על כלים מוגבלים עם מנועים גדולים יותר אז יש לך עוד לא מעט אופציות נוספות שיתאימו לך יותר (למשל ויסטרום 650, 790 אדוונצ'ר, F750GS ועוד שמגיעים עם מערכות בטיחות אקטיביות ויתאימו יותר לנסיעות הארוכות).

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    תשקול גם NC750X מוגבל ל-A1. יש גם גרסאת DCT אוטומטית, נשמע תפור עליך.

    כן בהחלט נראה מעניין.

    כיוונתם אותי בעיקר לאופנועי אדוונצ'ר - הסיבה לכך היא כי ציינתי את ה-CBX או שזו באמת הקטגוריה המומלצת?
    מבחינתי גם קטנוע, או כל סוג אופנוע אחר הולך. העיקר נוחות, אמינות, מרווח טיפולים גדול - בקיצור לעשות את הדרך בקלות.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    ציטוט נכתב במקור על ידי amidanr צפיה בהודעה
    כן בהחלט נראה מעניין.

    כיוונתם אותי בעיקר לאופנועי אדוונצ'ר - הסיבה לכך היא כי ציינתי את ה-CBX או שזו באמת הקטגוריה המומלצת?
    מבחינתי גם קטנוע, או כל סוג אופנוע אחר הולך. העיקר נוחות, אמינות, מרווח טיפולים גדול - בקיצור לעשות את הדרך בקלות.
    בכללי - אופנועי "אדוונצ'ר" יהיו נוחים יותר למרחקים ארוכים ויש להם מיגון רוח יעיל.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    Nc750x. אם מוגבל מתאים לרשיון שלך לך על זה. אם לא, המר את הרשיון לa1 מודרני.

    תפור על המשימה והדרישות שלך (יותר מהcb).
    ההפניה לאופנועי תיור ישיבה זקופה (אלו לא אדוונצ'רים ולא משנה כמה סוכני המכירות ידחפו לשם), היא כי הם הכי נוחים לנסיעות הארוכות.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי amidanr צפיה בהודעה
    כן בהחלט נראה מעניין.

    כיוונתם אותי בעיקר לאופנועי אדוונצ'ר - הסיבה לכך היא כי ציינתי את ה-CBX או שזו באמת הקטגוריה המומלצת?
    מבחינתי גם קטנוע, או כל סוג אופנוע אחר הולך. העיקר נוחות, אמינות, מרווח טיפולים גדול - בקיצור לעשות את הדרך בקלות.
    אדוונצ'ר נועד בדיוק למה שאתה צריך - רכיבות ארוכות. אתה לא מחפש יומרות ספורטיביות כלשהן או ביצועים עוצרי נשימה לכן אין סיבה להציע לך נייקדים או אופנועי ספורט, שיהיו נוחים פחות לק"מ היומי שלך.

    לשני הכלים של הונדה יש מרווח טיפולים נדיב מאוד של 12 אלף ק"מ. יש לי אישית את דגם ה-700 של ה-NC (ה-750 קיבל עוד קצת נפח, עוד 3 סוסים ותוספות כאלה ואחרות אבל בבסיסו - אותו האופנוע) - צריכת דלק בין עירונית של 1 ל-27 בשיוט מהיר על כביש 6, נוח, מרווח, המון מומנט מסל"ד אפסי (אפשר לרכב על 2000 סל"ד ולמנוע זה לא מזיז). החלפת שמנים ופילטר שמן כל 12 אלף, פילטר אוויר וכיוון שסתומים כל 24 אלף ופלאגים...כל 48 אלף (!). מנועים שבכיף שורדים מעל 300-400 אלף ק"מ לפי מקורות זרים. זה בקלות יכול להיות האופנוע האחרון שתצטרך לקנות בחיים שלך.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    21
    סילברווינג או בורגמן , לא אופנוע , אבל תפור בשבילך .

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2020
    הודעות
    3
    תודה רבה על כל העצות המועילות, נתתם אחלה רעיונות - הולך לבדוק בשטח!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי leonid tdi צפיה בהודעה
    סילברווינג או בורגמן , לא אופנוע , אבל תפור בשבילך .
    לא כדאי בכלל. עלויות טיפולים גבוהות מאוד עם הנסועה שלו ואמינות מפוקפקת.

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת כלי חדש
    על ידי ChocolateFigure בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 07-11-2018, 09:04
  2. עזרה בבחירת קסדה
    על ידי avielg172 בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 27-12-2017, 13:45
  3. עזרה בקניית אופנוע מתאים לA1
    על ידי or8332 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:56
  4. צריך עזרה לגבי בחירת ציוד מתאים
    על ידי Ryiseld בפורום פורום ציוד
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 31-12-2016, 18:22
  5. עזרה בבחירת שמן
    על ידי Ale4k0 בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 23:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO