עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 40

אשכול: בפברואר: 7 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    ההגדרה של "תאונה עצמית" די שטחית. לפחות כאן בארץ.

    אם רוכב נסע בכביש מהר, לפניו טנדר, מהטנדר השתחרר חפץ כולשהו (גם בגודל של אבן), פגע ברוכב או באופנוע, ובעקבות זה איבד שליטה ונכנס במעקה, אתה גם מחשיב את זה "כתאונה עצמית"?
    כמובן שזה תאונה עצמית ולא רק בארץ. שמור מרחק במיוחד ממשאית (!) פעם הבא.

    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    אין לי ספק שאנשים כאן נהרגים כול שנה בין היתר בגלל תשתיות רעועות. אתה צריך להיות לא מחובר למציאות (או אחד כזה שנוסע רק באזור תל אביב) בשביל להגיד את זה.
    איזה תשתית אתה צריך כדי לשמור מרחק ומהירות סבירה? אז לא יפתיע אותך חפץ נופל מטנדר ולא תבדוק גובה המדרכה.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    עצוב ):
    אנשים שממהרים לוקחים מלא סיכונים קטנים ולפעמים זה קורה



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    חוץ מאזורים של בני מיעוטים, לא ממש מסכים עם האמירה שהתשתיות כאן לא מספיק טובות.
    אין ספק שאם היו מוסיפים לוחות פלסטיק למעקות זה היה יכול למנוע אבדות מיותרות, אך אבני שפה בולטות? האבן היתה במקום שהיא צריכה להיות, זה שהרוכב איבד שליטה ופגע בה זאת ממש לא סיבה להאשים תשתית, אם כבר להאשים את התשתית החינוכית של הרוכבים.

    יצא לי לרכוב בארה"ב (בייחוד בלוס אנג'לס עם כבישים נוראיים), וגם באירופה, ויחסית - בישראל התשתיות בסדר גמור, חוץ מסימוני כביש מחליקים הכבישים לרוב תקינים.

    בסופו של דבר, לתשתית יש משמעות נמוכה יחסית אם אתה רוכב שקול שמתאים את מהירות הרכיבה, שמירת מרחק בטיחות וכו' בהתאם לתנאי הדרך.
    רוב הרוכבים שאני נתקל בהם בכבישנו, שמים פס על כל הגיון בריא, והמקור לנהרגים מגיע משם, אין פה שאלה.
    המדרכות בארץ גבוהות מאוד. יש הבדל משמעותי בין אם תיכנס בבלוק בגובה של 5 סנטימטר או 15 סנטימטר.
    הרוכב מאבד שליטה מכול סיבה שהיא (וגם זה לא כתוב במקרה הספיציפי), ונכנס באבן הזאת. לתשתית יש חלק בתוצאה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    אני באמת לא מחפש להתעמת, אבל הרציונאליזציה הזו היא בדיוק הנקודה שמטרידה אותי. גם לא מעריך במיוחד את הזילזול שהפגנת.

    40+ שנות רכיבה.
    110,000 ק"מ בשלוש השנים האחרונות. 95% ביו עירוני ובכל מזג אוויר.
    זה מספיק כדי שלא תבטל אותי כמי "צריך להיות לא מחובר למציאות (או אחד כזה שנוסע רק באזור תל אביב) בשביל להגיד את זה." ?
    אח שלי יקר, לא מבטל אותך ולא באתי לבטל אותך (למרות שזה מה שאתה עשית עם התגובה הזאת עכשיו). אם באמת היית מתעסק בנקודה שניסיתי להעביר ולא במשחקי אגו אולי גם לא היית כותב את זה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    כמובן שזה תאונה עצמית ולא רק בארץ. שמור מרחק במיוחד ממשאית (!) פעם הבא.


    איזה תשתית אתה צריך כדי לשמור מרחק ומהירות סבירה? אז לא יפתיע אותך חפץ נופל מטנדר ולא תבדוק גובה המדרכה.
    מה זה שמור מרחק? אל מי אתה מדבר בידיוק? קראת בכלל את מה שכתבתי? או שגם אתה מגיב מהתחת והעיקר להגיב ולצאת חכם?

    אם שלושתכם (ועוד הרבה אחרים לצערי) חושבים שלתשתיות אין קשר וזה 100% הרוכב אז כול הדיון הזה מיותר מלכתחילה ואתם סתם טוחנים כאן מים.

    מבזק חדשות - לא כולם נוהגים / רוכבים בין אם זה במכוניות או באופנועים שלהם באופן שקול, לא כולם יכולים לראות את הנולד ולא עושים מבחני IQ לקבלת רישיון. לא רק כאן בארץ, אלא בכול מקום בעולם.

    כבן אדם שמאמין שאפשר למנוע 99% מהתאונות, אני עדיין אומר לכם שזה לא ריאלי, כי בסופו של דבר כול אחד עושה טעות על הכביש (בין אם זה מחמימות מוח או פשוט חוסר תשומת לב), ואם אתם מתכוונים לכתוב לי שזה לא אמור לקרות - אז זה קורה, כול יום בכול מקום בכול שעה בעולם. צאו מהסרט שאתם חיים בו.

    וכן, הכבישים בארץ (לא כולל מדינת תל אביב) הם ברמה נמוכה מאוד, תחזוקה כמעט ולא קיימת (ולא, ריבוד כביש מחדש לא נחשב ל"תחזוקה"). כבישים שהם באחריות רשויות מקומיות גרועות פי כמה מכבישים שבאחריות נתיבי ישראל. בשביל להגיד שהכבישים כאן טובים אתה צריך להיות:

    1. יפה נפש
    2. לא רוכב על אופנוע
    3. מסתובב רק באיזור תל אביב
    4. כול התשובות נכונות

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני גר מחוץ לגוש דן. עושה ביום עבודה גם כמה מאות ק"מ.
    הכבישים כאן לא שונים משום מקום אחר בעולם. ואל תשווה לי כביש בסמטא בשכונת הארגזים (עאלק כביש) לאוטובאן בגרמניה.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני גר מחוץ לגוש דן. עושה ביום עבודה גם כמה מאות ק"מ.
    הכבישים כאן לא שונים משום מקום אחר בעולם. ואל תשווה לי כביש בסמטא בשכונת הארגזים (עאלק כביש) לאוטובאן בגרמניה.
    מסכים, רמת הסלילה לא כזאת גרועה ביחס למערב ביבש, ברטוב יש הבדל ענק, הכבישים בישראל לא יודעים לספוג מים או לנקז אותם.
    מהנסיון שלי התשתיות בישראל מקבלות ציון בינוני בזמן שמרכז אירופה מקבל בינוני פלוס.
    רוב הבעיות הם משמעתיות

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    לא מבין למה כולם לוקחים קשה את נושא התשתיות?

    התשתיות בארץ, מצב והכבישים והמעקות הם כרגע נתון קבוע.
    מי שרוכב - אמור להכיר אותו, ולקחת אותו בחשבון.
    מי שלא מכיר - שירכב בזהירות המתבקשת.

    כפועל יוצא מזה- האשמה היא רק על הרוכב עצמו!

    אם למישהו זה יעשה טוב, אפשר לשלול למעקה את הרישיון,
    או להגיד לאבן שפה לעמוד בפינה בעונש.

    אפשר ורצוי לשפר את את התשתיות, אי אפשר להסיר את האחריות מהרוכב.

    לאור תגובות אחרות פה, אז ההיגיון הזה שייך רק לי.
    מי שלא מסכים, זכותו.

    משתנה נוסף שלא עלה פה בדיון,
    הוא רמת התחזוקה של הקטנועים/אופנועים.

    לשיטתי -
    אופנוע שאינו מתחוזק היטב - גורם גם הוא לתאונות.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    התשתיות כבישים בארץ בעשור האחרון הם בכמה רמות מעל מה שהיה בעשורים קודמים, ובעשורים קודמים לא היה כזה אחוז נכבד של תאונות אופנועים קטלניות.
    האנשים הפכו עצבניים יותר, לחוצים יותר, כמות הרכבים בכבישים גודלת בצורה מפחידה ובנוסף כמות האנשים מתוכם שמתעסקים בשטויות במהלך הנהיגה.
    עם זאת- אין להאשים את הנהגים מסביב (במיוחד אם מסתמכים על הנתונים שהוצגו בכתבה), ואין להאשים את התשתיות.
    ניתן להאשים את תרבות הנהיגה בישראל באופן גורף והאופן הגורף הזה אינו פוסח על הרוכבים.
    אתם, אנחנו, בתור רוכבים צריכים להתייחס לכביש ביראת כבוד. כך זה היה תמיד ולאחרונה כנראה שלא. מי שמבין שהוא רוכב על מכונה שבכל רגע נתון יכולה לבגוד בו והתוצאות יהיו בהתאם משפר את סיכויי ההשרדות שלו משמעותית.
    מי שחושב ש"לי זה לא יקרה", כנראה שלא ישרוד הרבה. והתרבות הזו היא נגזרת של תרבות נהיגה ברכב שהרי רכבים חדישים היום הם כל כל בטיחותיים שאנשים נוטים לזלזל במידת הסכנה, אך בדו גלגלי- שיהיה בטוח ככל שניתן- אתה מתעופף לתוך גדר "בטיחות" במקום להיות עטוף בכריות אויר.
    אנחנו חיים בדור שכולם בו צודקים, כולם חכמים, כולם עקשנים. כשההגיון המעוות הזה זולג לכביש- אז הכביש מראה נתונים משלו.

  8. #23
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני גר מחוץ לגוש דן. עושה ביום עבודה גם כמה מאות ק"מ.
    הכבישים כאן לא שונים משום מקום אחר בעולם. ואל תשווה לי כביש בסמטא בשכונת הארגזים (עאלק כביש) לאוטובאן בגרמניה.
    האלו עד כאן
    התשתיות כאן תענוג עד שכשיורד פה גשם ואז אין חשמל
    או אינטרנט
    או שניהם

    אז אולי יש היום אנשים שפשוט לא יודעים לרכוב?

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    האלו עד כאן
    התשתיות כאן תענוג עד שכשיורד פה גשם ואז אין חשמל
    או אינטרנט
    או שניהם

    אז אולי יש היום אנשים שפשוט לא יודעים לרכוב?
    אנשים כמוך מצחיקים אותי, מצד אחד:
    - "אוי ואבוי! נהרגים אנשים בכבישים! הולכים להיכנס בנו ולזיין לנו תתחת! מה אפשר לעשות? חייבים לנקוט פעולה כולשהי!"

    מצד שני:
    - "הם מביאים את זה על עצמם, שיזדיינו."

    אני חושב שאנשים כאן פשוט נהנים לטפוח על האגו של עצמם בפורומים באינטרנט.

  10. #25
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    אנשים כמוך מצחיקים אותי, מצד אחד:
    - "אוי ואבוי! נהרגים אנשים בכבישים! הולכים להיכנס בנו ולזיין לנו תתחת! מה אפשר לעשות? חייבים לנקוט פעולה כולשהי!"

    מצד שני:
    - "הם מביאים את זה על עצמם, שיזדיינו."

    אני חושב שאנשים כאן פשוט נהנים לטפוח על האגו של עצמם בפורומים באינטרנט.
    היי. אתה מרבה להשתמש בשפת ביבים. חבל.
    אני הכי אוהב את נחשי הגומי.
    כביש מגורד שני בהעדפות שלי.
    אני לא טייס ולכן אני לא רוכב על כלי מדוייק כמו סכין .
    אני רוכב על טרקטור ישן (דושי מושי) שרוקד בשמחה על נחשי גומי וכביש מגורד.

    אם מצאת את האגו שלי תמסור לו שאני מתגעגע

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    היי. אתה מרבה להשתמש בשפת ביבים. חבל.
    אני הכי אוהב את נחשי הגומי.
    כביש מגורד שני בהעדפות שלי.
    אני לא טייס ולכן אני לא רוכב על כלי מדוייק כמו סכין .
    אני רוכב על טרקטור ישן (דושי מושי) שרוקד בשמחה על נחשי גומי וכביש מגורד.

    אם מצאת את האגו שלי תמסור לו שאני מתגעגע
    מה קשור כלי מדויק כמו סכין יא ליצן? אנשים לא נהרגים על 125, על 200, על 300 סמק?

    רק אתמול בלילה נהרג עוד רוכב בנתניה, דרך דגניה. כמישהו שיוצא לו לעבור שם כמה פעמים מדי חודש, האספלט שם במקרה הכי עדין בן 30, אין לך אחיזה על הכביש, סימונים על הכביש בקושי קיימים וכול 2 מטר יש לך בור. ככה לכול אורכו של הרחוב, מהמורות והפרשי גובה. המהירות המותרת שם היא 70, ולנסוע שם 50 עם אופנוע זה סכנת נפשות.

    בכול מדינה שקוראת לעצמה מפותחת הדברים האלה לא היו קיימים, אבל זה תוצאה של חוסר תקנים. בטח ובטח שמדובר בכביש שהוא בבעלות העירייה, הם פשוט לא מחויבים לכלום. ולחשוב שזה נחשב כביש "ראשי" בנתניה, מי שנוסע שם יודע איך כול הרחובות נראים, פשוט חבל לדבר.

    אין לי ספק שהתאונה נגרמה עקב התשתית הלקויה שם, לפי ההיגיון של האנשים פה אין צורך לסלול כבישים מחדש בכלל, הרי כול אחד אחראי על עצמו. חבל שאנשים לא הפנימו שמתפקיד המדינה לספק כבישים תקינים. אבל אם כול בחור שני כאן גר בגרמניה או בתל אביב זה באמת כמו לדבר לקיר.

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה
    יא ליצן
    חמוד אתה
    וואטאבר

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה

    רק אתמול בלילה נהרג עוד רוכב בנתניה, דרך דגניה. כמישהו שיוצא לו לעבור שם כמה פעמים מדי חודש, האספלט שם במקרה הכי עדין בן 30, אין לך אחיזה על הכביש, סימונים על הכביש בקושי קיימים וכול 2 מטר יש לך בור. ככה לכול אורכו של הרחוב, מהמורות והפרשי גובה. המהירות המותרת שם היא 70, ולנסוע שם 50 עם אופנוע זה סכנת נפשות...אין לי ספק שהתאונה נגרמה עקב התשתית הלקויה שם...
    רק לידיעה, הרוכב נהרג כי פגע בו רכב...

    ואם כבר הזכרנו,
    אני רוכב מדי פעם בדרך דגניה כבר 15 שנה.
    רוב דרך דגניה נסלל בשנים האחרונות עם הקמת ופיתוח קרית השרון. אני לא אכתוב כאן בפורום באיזה מהירות אני רוכב שם, אבל התשתית שם למעט קטע אחד קצר לא בעייתית. (פאק איט, אפילו אבני השפה שם משופעות ולא אנכיות).
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 03-03-2020 בשעה 21:05.

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1
    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    מכיון שלא נוספו 70% רוכבים בשנה האחרונה, הנתון הזה מזעזע. מעבר לצער על אובדן חיים, זה גם מכעיס.
    אם להסתמך על התאורים, שש מתוך שבע התאונות היו עצמיות/בגלל טעות רוכב.
    ועדיין אני שומע וקורא מרוב מוחלט של רוכבים שהבעיה בנהגי המכוניות, בתשתיות, בהתחממות הגלובאלית ומה לא.
    יש מונח שכדאי לכל אחד מאיתנו לשנן: מיקוד שליטה פנימי.
    אנחנו הבעיה. חבל לתת לדרווין לפתור אותה.
    republic of games?>מה שאותי מעניין באמת והעלתי את זה גם בערוץ בטלגרם של המערכת כאן,האם המספרים של ההרוגים זה קורה בגלל החימוש בסוסים וירידה במשקל, או שהטכנולוגיה שבמקרה הזה יותר לכיון הסמרטפון והמסכים למינהם, גורמים לנו במצטבר לחוסר סבלנות וכדומה?אני חוטא כל כך הרבה, ולא מתיימר לכלום, חורני והכל. עם זאת מנסה באמת ובתמים להבין למה זה? מבחינתי זה או זה או זה! לא תשתיות ולא חמוצים במלח אנשים שמשחיזים בכביש צבורי ו30 מהחברים שלו מצלמים לאינסטוש, בסוף עף עם הרוסו 3 שלו לתוך המעקה בטיחות. האומנם תשתיות? ברור שזה לא האידאל וכבר האירופאים מצאו פתרונות לזה אבל בנינו? פאקינג ליטר להשחיז בכביש ציבורי עם קו לבן שמבוגרת לוקחת את הסיבוב קצת רחב, ובום! החיים משתנים. אגב לי זה קרה, רק בקטע אחר, אבל הנקודה של המבוגרת שלקחה את הסיבוב הרחב, ומהאז החיים השתנו, זה אמיתי

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    להבנתי ההבדל הגדול הוא כמויות כלי הרכב מכל סוג וזמינות המידע.

    בעבר לא היו הרבה כלי רכב והמידע לא היה נגיש כך שלא כל החלקה של אופנוע נספרה ואני מניח שזה השפיע גם על הדיוק בחישוב הסטטיסטיקה.

    בנוסף יש מושג בלימודי תקשורת שנקרא עקרון התדר (אם אני זוכר נכון את השם) שבגדול ברגע שיש אירוע תקשורתי אז כולם עולים על הגל וזה נהיה "אין" לעסוק בנושא.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. בינואר: 5 רוכבים נהרגו על דו-גלגלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-02-2020, 01:27
  2. למה אנחנו רוכבים
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 24-08-2018, 21:22
  3. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 08:04
  4. מחצית מרוכבי הדו-גלגלי רוכבים ללא ביטוח חובה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-11-2016, 21:24
  5. רעש, רוכבים, בני אדם ומה שביניהם
    על ידי מצמץ בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-09-2016, 10:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO