לא להטעות.
לכל קטנוע יש רצועה שונה ולא כל הרצועות בעולם עולות 300 שקל כמו שהזמנה מהוט פיסטון לא תעלה רק 500 שקל.
לקטנוע xmax 250 למשל רק הרצועה עולה 500 שקל בהזמנה מחוץ לארץ אז תבין לבד כמה יעלה סט טיפול עם משקולות ומשולשים מהוט פיסטון.
בדרך כלל מחליפים רק את הרצועה?
לא,לא מחליפים רק את הרצועה.
ואם כבר לרצועה יש את האורח חיים הגבוהה מהחלקים שמחליפים בשוטף - משקולות ומשולשים שמתבלים מהר יותר.
בנוסף הוריאטור מתבלה ובק"מ מסוים תצטרך להחליף את חלקו ואז את כולו.
אתה ממציא דברים ומסלף את מה שאני כותב בשביל לצאת צודק.
אבל אף רצועה מקורית לא עולה 300 שקלים,לא לDT250 וגם לא לJR125.
אתה מדבר על רצועות חליפיות.
ורצועות חליפיות לא חיות ולא מרגישות כמו רצועות מקוריות.
כן,לעיתים אולי תמצא רצועה ללא בראנד יצרן שתהיה בדיוק אותו דבר אבל כנראה שידובר בקטנוע מאוד פשוט לדוגמת מובי ועוד דברים ברוח הזו.
לא תמצא רצועה חליפית שהיא מקורית לקטנועים כמו DT250 ו DT300 למשל ושם גם יהיה הבדל דיי מורגש באורח חיים ובהתנהגות שלה.
אז אין ממש טעם לשים רצועות כאלו,ביחוד אם אתה מטפל במוסך.
מניסיון עם הxmax רצועה מקורית החזיקה לי בערך פי 5 מרצועה חליפית ממוטו דיפו.
וגם בחווית הנהיגה היה הבדל דיי תהומי ביניהן.
אני גם יכול להעיד על חגורות חליפיות לקטנועים כמו אקסיבו וג'ילרה ראנר 4 פעימות.
יש הבדל גדול בהתנהגות בין המקורית ללא מקורית.
לגבי הפסקה האחרונה.
היא פשוט מוטעית וממוצאת מיסודה.
אני מגיב גם בג'יפולוג, ככה שתדע איפה לחפש אותי.
ולעניין.
משקולות.jpg
תחפש ותגיד לי בעצמך.
אני קניתי רצועה מקורית ב 75 דולר.
אפשר לנעול את האשכול, מצאתי פתרון אחר ופרסמתי אשכול אחר
בכמה הצמיגים והבלמים זולים יותר בקטנוע?
האם הפער בזוג צמיגים בין אופנוע לקטנוע נאמר ב 700 שקלים? לא נראה לי.
וגם לא הפער בבלמים.
כמו כן,לא לכל האופנועים יש 3 דיסקים.
לאופנועי ה 125 - 250 אין 3 דיסקים אולי למעט מספר קטן של דגמים 1 או 2 כמו גם שאין 3 דיסקים לכל האופנועים הגדולים.
אם אתה כל כך חכם אז תרשה לי לציין שגם לקטנועים תלת גלגליים יש 3 דיסקים וגם לקטנועים הגדולים יש 3 דיסקים.
בלמי תופים כיום במגמת מיעוט בקרב הקטנועים וקיימים רק בקטנועים הקטנים וגם, לא בכולם.
מי שקונה קטנוע נבלה כנראה שלא עובר מתחזוקת שבר אל תחזוקת שבר.
כי זה ידוע ששברים חסים על קטנועים.
חידשת לי.
תדירות הטיפולים בקטנוע חדש עדיין עשויה להיות גבוהה יותר בגלל החלפת שמן מנוע תכופה יותר.
אתה מוזמן להוסיף את זה לטיפול בוריאטור שתדירות הטיפול שלו גבוהה בערך פי 3 מהחלפת סט שרשרת וגלגלי שיניים.
ועל המצמד אני לא אדבר.
אז במחילה מנסיונך העשיר בענף המוסכים והסטטיסטיקה שלא ניתן להתווכח איתה.
בתקופה שבין הdr650 לnc750, חיפשתי כלי תחבורה זול עד 250 בתקציב מוגדר.
במחיר שיכולתי לקנות אופנוע 250 שבור, קניתי xevo במצב מצוין ששירת אותי בלי תקלות במשך עשרות אלפי ק"מ.
לא נכנס לעלויות טיפולים וחלפים, מדבר רק על מעמד הקניה.
וזה מה שירוששמאות מכוון אליו. קטנועים נמכרים (נמכרו כשהייתי בענינים) בפחות כסף, ולכן אתה מקבל כלי יותר חדש ויותר אמין.
אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)
חשבתי שמדובר במחירי אחזקה.
סליחה,לא הבנתי את נושא הדיון בשביל לצאת מנצח מהוויכוח הגורלי.
הפות"ש ברח מכם.
אך, איפה הימים שבהם דיוורז'ן 400 בן 17, עם 20 ידיים, במצב נסיעה סביר וב-12 אלף שקל היה נחשב קניה לגיטימית וטובה בתור אופנוע ראשון?)))
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual