אני מבין ססגרו זמנית את קארספורום אז אין לך למי לבלבל את המוח שם אבל זו לא סיבה לכתוב כאן שטויות.
אין לך מושג על מה אתה כותב.
משקולות בודקים אך ורק עם משקל + האם הן לא עגולות לגמרי.
משולשים בודקים לפי החופש שיש להם כשהם יושבים במקום.
קאליבר לא קשור בשום צורה.
אין לי מה לחפש כי אני לא אמצא. בכל ספר רכב - כשכתוב להחליף רצועה כתוב גם להחליף משולשים ומשקולות. את שיטות המדרכה העקומות תשאיר מחוץ לדיון.
לא מבין למה בנאדם מתווכח על נושאים (פשוטים מאוד) שהוא לא מבין בהם.
כן.
אני לא בטוח שאתה צודק.
היו לי כמה קטנועי 50 סמ"ק - פיאג'יו טייפון,2 ראנרים,קימקו ZX,קימקו TB,ספידפייט 2,סאן יאנג פיור ודרבי אטלנטיס.
באשר לפיאג'יו 50 יש מספר דגמים עם עלות שונה לכל דגם והמחיר שנקבת מתייחס לחלקים שלא בדיוק יוצרו באיטליה כמו שלא בדיוק מדובר בשגרת תחזוקה לפי היצרן.
אם נטפל לפי הוראות היצרן ועם החלקים המקוריים נעבור את ה 400 שקלים בוודאות - בוודאי כשמדובר בג'ילרה ראנר.
וגם בכללי לגבי קטנועים 50 סמ"ק זה לא נכון להכליל בטח כשמדובר בימאהה אירוקס (ימאהה..).
אני גם לא בטוח שאתה צודק לגבי האופנועים.
דווקא יש אופנוע ישן מדגם סוזוקי GN שלכל הפחות היה עומד במחירי התחזוקה עם הטייפון ודגמי ה 50 של קימקו \ סאן יאנג (הזולים מקטנועי ה 50).
כמובן שאני לא יכול להכליל אבל מהידוע לי עליו התקלות היו חסות עליו.
בולשיט.
אני מטפל בקטנועים מזה 10 שנים ובאף קטנוע לא ראיתי רולים או סליידרים שהאריכו יותר מהחגורה.
יש הבדל גדול בתגובת המנוע בין משקולת ומשולש שמוחזר לבין חדש.
לחגורה לעומתם יש בקירוב אורח חיים כפול.
אתה מוזמן להמשיך בהצהרות הבולשיט שלך כמה שתרצה זה פורום ציבורי.
יש גם מידות לרצועה.
שיטת העין היא דווקא שיטת המדרכות "העקומה".
לגבי מחירי החגורות אתה מסלף את הדברים שלי שוב.
דובר על מחירי הארץ ולא על מחירי חוץ לארץ.
תחזור לפוסט שפתח את הדיון שלנו.
מחירי הארץ זה מבחינתי לא מדד לכלום.
שיטת העין זה הכוונה לבדיקה שאין סדקים וחתכים.
אני מסכים איתך שזה לא מושלם, אבל ככה כתוב בספר רכב, הלוואי שהיה רשום מידה קשיחה שלא נתונה לפרשנות.
בולשיט או לא, עם נתונים אתה לא יכול להתווכח.