עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: רכיבה ראשונה: מוטוגוצי V85 TT אדוונצ'ר

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    איזה אופנוע מגניב.
    אם (אנשאללה) הוא גם אמין (בהנחה והמקרה המצער של דרזדנר הוא היוצא מן הכלל, ולא הכלל) ופשוט לאחזקה (אין סיבה שלא יהיה) - בהחלט הייתי שוקל אחד כזה לעצמי מתישהו.
    כרובי, תרשום אותי בתור לסיבוב אחרי לוקי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אולי אפשר סיבוב עם לוקי?
    מקסימום נרגיש גם דגם נוסף

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איזה אופנוע מגניב.
    אם (אנשאללה) הוא גם אמין (בהנחה והמקרה המצער של דרזדנר הוא היוצא מן הכלל, ולא הכלל) ופשוט לאחזקה (אין סיבה שלא יהיה) - בהחלט הייתי שוקל אחד כזה לעצמי מתישהו.
    כרובי, תרשום אותי בתור לסיבוב אחרי לוקי.
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.
    באסה ומרגיז שמשקיעים כלכך הרבה כסף ותקלות כאלו קורות , לא חושב שלקבל כלי רכב עם אמינות "בינונית פלוס" זה משהו קביל !
    עם טכנולוגיית הייצור המתקדמת שיש היום אלו מוצרים שאין להם מקום על המדף ,הדבר היחידי שמחזיק אותם כנראה זה יחסי ציבור טובים.
    עם ח"ג והייצור המתקדם כלים צריכים לראות טיפולים בלבד ואחזקת מנע , למעט כשלים נדירים.
    האופנוע המדובר נשמע כאילו לא אפוי מספיק.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.
    למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
    נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
    יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
    מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
    אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
    נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
    יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
    מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
    אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
    הבעייה היא לא בדגם הכלי או היצרן הבעיה היא שכשאתה קונה אופנוע חדש אתה קונה כי אתה לא רוצה בעיות, אתה רוצה תחושה
    של אופנוע חדש הרגשה שכל המערכות פועלות 100% ושקט נפשי בין טיפול לטיפול, עכשיו כשאתה קונה בהרבה מאד כסף ומתחיל
    להגיע למוסך יותר ויותר, התיקונים לא לשביעות רצונך, ואתה יודע שהקלאצ' יחזיק עד 60-70 ואז צריך להוריד מנוע, לא עושה לי
    חשק לקנות, ממש לא לא מעניין אותי כמה נדיר כמה מהנה וכמה...כל אופנוע הנישה היקרים מפילים מחירם לתחתית ואין להם קונה
    כי מי האידיוט שיכנס להרפתקה כזאת של תיקון מכלולי קצה או מנועי קצה? אז ככל שכן באופנוע עממי.

    כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבעייה היא לא בדגם הכלי או היצרן הבעיה היא שכשאתה קונה אופנוע חדש אתה קונה כי אתה לא רוצה בעיות, אתה רוצה תחושה
    של אופנוע חדש הרגשה שכל המערכות פועלות 100% ושקט נפשי בין טיפול לטיפול, עכשיו כשאתה קונה בהרבה מאד כסף ומתחיל
    להגיע למוסך יותר ויותר, התיקונים לא לשביעות רצונך, ואתה יודע שהקלאצ' יחזיק עד 60-70 ואז צריך להוריד מנוע, לא עושה לי
    חשק לקנות, ממש לא לא מעניין אותי כמה נדיר כמה מהנה וכמה...כל אופנוע הנישה היקרים מפילים מחירם לתחתית ואין להם קונה
    כי מי האידיוט שיכנס להרפתקה כזאת של תיקון מכלולי קצה או מנועי קצה? אז ככל שכן באופנוע עממי.

    כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.
    יש צדק בדבריך.
    אם זאת, אם כולם היו חושבים כמוך - אז שוק האופנועים היה נראה כמו שוק הרכב (קרי - אם תסתיר את הסמל, לא תצליח לנחש האם זה יונדאי, מאזדה או פולקסווגן).
    למזלינו, יש אנשים שמוכנים לקחת סיכון ולרכוש כלי אקזוטי. לא תמיד זה מסתיים בנפילה - אני אישית, מקבל מהדוקאטי שלי (שעומד כבר על 130 אלף ק"מ) אמינות טובה סה"כ.
    אגב, הקלאץ' אצלי עדיין מקורי (אמנם הוא מהסוג הרטוב).

    לא יודע כמה מחזיק הקלאץ' ב-TT, אבל כמה בעלי V7 בחו"ל דווחו על כ-100 אלף מייל (160 אלף ק"מ) אם אני זוכר נכון. זה כבר לחלוטין בליגה של הב.מ.וו R1200GS.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    לגבי מצמד המון תלוי באופי הרוכב ותוואי הדרך.
    אם אופנוע בשימוש עירוני בעיקר באופן טבעי המצמד ילך מוקדם יותר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
    נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
    יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
    מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
    אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
    זה כשל הנדסי אם מוסיפים עוד חלק לאסמבלי של גל ההנע, זה לפחות מה שהבנתי שהם עושים עכשיו

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.
    והנה גם עכשיו אני שפן נסיונות של יצרן אחר, פרטים בקרוב

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    י

    לא יודע כמה מחזיק הקלאץ' ב-TT, אבל כמה בעלי V7 בחו"ל דווחו על כ-100 אלף מייל (160 אלף ק"מ) אם אני זוכר נכון. זה כבר לחלוטין בליגה של הב.מ.וו R1200GS.
    יש גם כאלו שמדווחים על 30 קילומטר לליטר צריכת דלק, תמיד יש את אותם אנשים.
    מכניקה פשוטה אומרת שקלאץ יבש רק עם שתי דיסקיות לא יחזיק הרבה זמן, כנראה שאם תרכב כמו זקנה זה יכול להחזיק מעמד יותר זמן אבל לא קניתי אופנוע בשביל זה אבל זה מסתדר לי עם רוכשי הV7.

    זה קלאץ מולטי פלייט סטנדרטי
    3b6-w001g-00-00-1-png_20570.jpg

    וזה של מוטו גוצי
    MG-NORGE_1_52.jpg

    בזמן שהכוחות הפועלים בקלאץ סטנדרטי מתחלקים על שלל דיסקיות במוטו גוצי זה מסתכם בשניים שנלחצות אחת על השניה.
    לTT יש 80 כח סוס ובהשוואה לV7 זה תוספת כח רצינית.

    כמו שכתבתי בסה"כ אמינות בינונית פלוס שזה קצת פחות מאמינות טובה.
    לקטמ נתתי פחות

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בזמן שהכוחות הפועלים בקלאץ סטנדרטי מתחלקים על שלל דיסקיות במוטו גוצי זה מסתכם בשניים שנלחצות אחת על השניה.
    לTT יש 80 כח סוס ובהשוואה לV7 זה תוספת כח רצינית.

    כמו שכתבתי בסה"כ אמינות בינונית פלוס שזה קצת פחות מאמינות טובה.
    לקטמ נתתי פחות
    למיטב זכרוני, גם ב-R1200GS יש קלאץ' חד-דיסקי יבש. הוא עולה על הגוצי בנתוני ההספק והמומנט, ועדיין - הקלאץ' מחזיק לרוב בין 100 ל-200 אלף ק"מ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למיטב זכרוני, גם ב-R1200GS יש קלאץ' חד-דיסקי יבש. הוא עולה על הגוצי בנתוני ההספק והמומנט, ועדיין - הקלאץ' מחזיק לרוב בין 100 ל-200 אלף ק"מ.
    אולי היה ב1150 או בקירור האוויר 1200 אבל ב1200 קירור מים מופיע קלאץ סטנדרטי בתרשימים של דגם 2013, אם אכן היה להם קלאץ חד דיסקי ובשנים האחרונות עברו לקלאץ רב דיסקי זה אומר משהוא, הרי כל הGS עובד תחת המוטו "לא מחליפים סוס מנצח"

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אולי היה ב1150 או בקירור האוויר 1200 אבל ב1200 קירור מים מופיע קלאץ סטנדרטי בתרשימים של דגם 2013, אם אכן היה להם קלאץ חד דיסקי ובשנים האחרונות עברו לקלאץ רב דיסקי זה אומר משהוא, הרי כל הGS עובד תחת המוטו "לא מחליפים סוס מנצח"
    לא אומר כלום.
    יש מספיק סטטיסטיקה על כל ה-GS לדורותיהם, כדי לבדוק כמה החזיק הקלאץ' בישנים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא אומר כלום.
    יש מספיק סטטיסטיקה על כל ה-GS לדורותיהם, כדי לבדוק כמה החזיק הקלאץ' בישנים.
    אגב בGSים הישנים האמינות הייתה גרועה (בשנים האחרונות שיפור אדיר), רכבתי עם הרבה אנשים בעלי GSים והמסקנה היא שגם הGS לא היה אופנוע אמין כמו שעושים אותו, נזילות מגל ההנע וכשלים שם היו ממש מגפה אבל כמו במוטו גוצי יש עדת מעריצים עיוורים שיעשו הכל להסתיר את זה.

    לעניין המוטו גוצי המספר 60000 ק"מ לקלאץ הגיע ממוסכים ומאנשים שמחזיקים מוטו גוצים מכל השנים והמינים כבר 30 שנה, ידעתי את זה שקניתי וזה נלקח בחשבון.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    חבר קנה ובא להשוויץ, ובצדק. ניתן לראות שכל אלמנט בכלי מעוצב כהלכה:
    guzi5.jpg
    .
    guzi.jpg
    .
    guzi2.jpg
    .
    guzi1.jpg
    .
    guzi3.jpg
    .
    guzi6.jpg
    .
    guzi7.jpg
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חבר קנה ובא להשוויץ, ובצדק. ניתן לראות שכל אלמנט בכלי מעוצב כהלכה:
    guzi5.jpg
    .
    guzi.jpg
    .
    guzi2.jpg
    .
    guzi1.jpg
    .
    guzi3.jpg
    .
    guzi6.jpg
    .
    guzi7.jpg
    זה נראה כמו אחת היצירות של פלג הגדול בפורום המשקיענים

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-07-2019, 14:47
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F800GS אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 18:51
  3. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1190R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:16
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 19:42
  5. רכיבה ראשונה: מוטוגוצי V7 II Stone
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 16:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO