עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: רכיבה ראשונה: מוטוגוצי V85 TT אדוונצ'ר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    שלחתי בפרטי

    :-)
    שושני צריך לתת לך קטנה בראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שושני צריך לתת לך קטנה בראש
    לא עוזר
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    אתה יודע איך להשיג אותי
    עדיין מחכה.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    עדיין מחכה.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    דבר איתו ישירות לא בטוח שהוא שורץ פה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ועוד כמה דברים, המתג של האור הגבוה מופעל בטעות בגלל קירבה לאצבע, ובגוצי אין קלאץ מולטי פלייט והוא מחזיק 50 עד 60 אלף לפי הפורומים, הבעיה היא שהחלפת רפידות קלאץ דורשת הפרדת המנוע מהשילדה, חוץ מהמורכבות היחסית העלות גבוהה מאד.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    איזה אופנוע מגניב.
    אם (אנשאללה) הוא גם אמין (בהנחה והמקרה המצער של דרזדנר הוא היוצא מן הכלל, ולא הכלל) ופשוט לאחזקה (אין סיבה שלא יהיה) - בהחלט הייתי שוקל אחד כזה לעצמי מתישהו.
    כרובי, תרשום אותי בתור לסיבוב אחרי לוקי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איזה אופנוע מגניב.
    אם (אנשאללה) הוא גם אמין (בהנחה והמקרה המצער של דרזדנר הוא היוצא מן הכלל, ולא הכלל) ופשוט לאחזקה (אין סיבה שלא יהיה) - בהחלט הייתי שוקל אחד כזה לעצמי מתישהו.
    כרובי, תרשום אותי בתור לסיבוב אחרי לוקי.
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.
    באסה ומרגיז שמשקיעים כלכך הרבה כסף ותקלות כאלו קורות , לא חושב שלקבל כלי רכב עם אמינות "בינונית פלוס" זה משהו קביל !
    עם טכנולוגיית הייצור המתקדמת שיש היום אלו מוצרים שאין להם מקום על המדף ,הדבר היחידי שמחזיק אותם כנראה זה יחסי ציבור טובים.
    עם ח"ג והייצור המתקדם כלים צריכים לראות טיפולים בלבד ואחזקת מנע , למעט כשלים נדירים.
    האופנוע המדובר נשמע כאילו לא אפוי מספיק.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מהיום הראשון של הנזילה לאחר 600 ק"מ אנשים רק יצאו להגנת המותג, בקבוצת מוטו גוצי TT בפייס בוק אפילו קראו לי שקרן.
    אפשר היום להגיד שיש כשל הנדסי בגל ההנע, זה קרה להרבה וכתוצאה ממסוכנות הדבר יש ריקול, לכן יוצא מהכלל לא הייתי והריקול לא נעשה רק בשבילי.
    אופנועים שלא נוזלים היום יכולים לנזול מחר או לעולם לא אבל הכשל ההנדסי עדיין שם.

    יש לי הרבה נסיון עם אופנועים והמכניקה שבפנים, לאחר 7000 ק"מ על הTT וללא קשר לנזילה האמינות (להערכתי) של האופנוע צפויה להיות בינונית פלוס.
    למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
    נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
    יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
    מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
    אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה אתה בטוח שהכשל הוא הנדסי?
    נשמע לי הרבה יותר סביר שהכשל הוא בייצור (לדוגמא - ליטוש לא מדוייק של גל ההינע, שגורם לו לקרוע את המחזש"ים אחד אחרי השני).
    יש לגוצי נטיה לדברים כאלה (מנסיון של הגוצי היחיד שהיה בסביבתי כמה עשרות אלפי ק"מ).
    מצד שני... האופנוע מגניב, ואני לא מאמין בבעיות מכאניות שלא ניתנות לפתרון.
    אני שמח לראות יותר כאלה על הכביש, ואולי ביום מן הימים לרכוש לעצמי אחד כזה משומש.
    הבעייה היא לא בדגם הכלי או היצרן הבעיה היא שכשאתה קונה אופנוע חדש אתה קונה כי אתה לא רוצה בעיות, אתה רוצה תחושה
    של אופנוע חדש הרגשה שכל המערכות פועלות 100% ושקט נפשי בין טיפול לטיפול, עכשיו כשאתה קונה בהרבה מאד כסף ומתחיל
    להגיע למוסך יותר ויותר, התיקונים לא לשביעות רצונך, ואתה יודע שהקלאצ' יחזיק עד 60-70 ואז צריך להוריד מנוע, לא עושה לי
    חשק לקנות, ממש לא לא מעניין אותי כמה נדיר כמה מהנה וכמה...כל אופנוע הנישה היקרים מפילים מחירם לתחתית ואין להם קונה
    כי מי האידיוט שיכנס להרפתקה כזאת של תיקון מכלולי קצה או מנועי קצה? אז ככל שכן באופנוע עממי.

    כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הבעייה היא לא בדגם הכלי או היצרן הבעיה היא שכשאתה קונה אופנוע חדש אתה קונה כי אתה לא רוצה בעיות, אתה רוצה תחושה
    של אופנוע חדש הרגשה שכל המערכות פועלות 100% ושקט נפשי בין טיפול לטיפול, עכשיו כשאתה קונה בהרבה מאד כסף ומתחיל
    להגיע למוסך יותר ויותר, התיקונים לא לשביעות רצונך, ואתה יודע שהקלאצ' יחזיק עד 60-70 ואז צריך להוריד מנוע, לא עושה לי
    חשק לקנות, ממש לא לא מעניין אותי כמה נדיר כמה מהנה וכמה...כל אופנוע הנישה היקרים מפילים מחירם לתחתית ואין להם קונה
    כי מי האידיוט שיכנס להרפתקה כזאת של תיקון מכלולי קצה או מנועי קצה? אז ככל שכן באופנוע עממי.

    כשדרזנר קנה את האופנוע קראתי לו אמיץ, הוא הסכים להיות שפן ניסיונות מי שעושה את החשבון יודע מראש את המחיר, אין הפתעות.
    יש צדק בדבריך.
    אם זאת, אם כולם היו חושבים כמוך - אז שוק האופנועים היה נראה כמו שוק הרכב (קרי - אם תסתיר את הסמל, לא תצליח לנחש האם זה יונדאי, מאזדה או פולקסווגן).
    למזלינו, יש אנשים שמוכנים לקחת סיכון ולרכוש כלי אקזוטי. לא תמיד זה מסתיים בנפילה - אני אישית, מקבל מהדוקאטי שלי (שעומד כבר על 130 אלף ק"מ) אמינות טובה סה"כ.
    אגב, הקלאץ' אצלי עדיין מקורי (אמנם הוא מהסוג הרטוב).

    לא יודע כמה מחזיק הקלאץ' ב-TT, אבל כמה בעלי V7 בחו"ל דווחו על כ-100 אלף מייל (160 אלף ק"מ) אם אני זוכר נכון. זה כבר לחלוטין בליגה של הב.מ.וו R1200GS.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אולי אפשר סיבוב עם לוקי?
    מקסימום נרגיש גם דגם נוסף

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    לגבי מצמד המון תלוי באופי הרוכב ותוואי הדרך.
    אם אופנוע בשימוש עירוני בעיקר באופן טבעי המצמד ילך מוקדם יותר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    חבר קנה ובא להשוויץ, ובצדק. ניתן לראות שכל אלמנט בכלי מעוצב כהלכה:
    guzi5.jpg
    .
    guzi.jpg
    .
    guzi2.jpg
    .
    guzi1.jpg
    .
    guzi3.jpg
    .
    guzi6.jpg
    .
    guzi7.jpg
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חבר קנה ובא להשוויץ, ובצדק. ניתן לראות שכל אלמנט בכלי מעוצב כהלכה:
    guzi5.jpg
    .
    guzi.jpg
    .
    guzi2.jpg
    .
    guzi1.jpg
    .
    guzi3.jpg
    .
    guzi6.jpg
    .
    guzi7.jpg
    זה נראה כמו אחת היצירות של פלג הגדול בפורום המשקיענים

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-07-2019, 14:47
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F800GS אדוונצ'ר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 18:51
  3. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1190R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 16:16
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 19:42
  5. רכיבה ראשונה: מוטוגוצי V7 II Stone
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-07-2015, 16:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO