עמוד 3 מתוך 13 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyj צפיה בהודעה
    נראה מעולה, באיזה גובה המושב שנבנה במיוחד עבורך? יש אפשרות לעשות כסא נח כזה גם בגובה של 790 (הכסא הנמוך הסטדנדרטי) או שזה מגביה אוטומטית את הגובה בגלל הנוחות?
    גובה המושב לא שונה, השתמשתי כבסיס במושב מונמך, המושב נבנה מהבסיס, כל הריפוד המקורי הוסר והודבקו חומרים יותר איכותיים, וגם כל המבנה שונה: נבנתה משענת קטנה וגם שטח המושב הוגדל קצת.

  2. #2

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בקיצור, את שולח את המושב שלך להגדלת חזה?
    כשעליתי על הnc, בשבוע הראשון המושב היה לי לא נוח בעליל. אחרי תקופה התחת התרגל ואני לא מבין מה הפריע לי. מניח שכמו בספות, גם הספוג מעט מתרכך.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בקיצור, את שולח את המושב שלך להגדלת חזה?
    כשעליתי על הnc, בשבוע הראשון המושב היה לי לא נוח בעליל. אחרי תקופה התחת התרגל ואני לא מבין מה הפריע לי. מניח שכמו בספות, גם הספוג מעט מתרכך.
    נותן לזה עוד צ'אנס לפני שאני שולח את זה, אתמול היה קצת יותר נסבל ומכוון שאין לי יכולת לצאת עכשיו לטיול של 300 ק"מ נמתין עם זה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לטיולים של 300 ק"מ אפשר ללבוש תחתונים של אופניים...
    https://www.ebay.com/itm/352241617314

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לטיולים של 300 ק"מ אפשר ללבוש תחתונים של אופניים...
    https://www.ebay.com/itm/352241617314
    לא לבשתי כאלו שעשיתי 1200 קילומטר ביום אחד ככה שאני לא רואה את עצמי לובש כזה בגלל שבמוו לא יודעים לעשות מושב כמו שצריך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אצלי זה מגיע כסטנדרט לכל טיול שאני עולה על חליפה. לא משנה אם זה 200 ק"מ או 500 אין שום תלונות מהישבן

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אצלי זה מגיע כסטנדרט לכל טיול שאני עולה על חליפה. לא משנה אם זה 200 ק"מ או 500 אין שום תלונות מהישבן
    וזה הכיוון, להכניס קצת ריפוד רך לכסא במקום ללבוש אותו.
    בעבר ריפדתי כסאות אופנוע בהצלחה, יש לי אקדח סיכות ואת החומרים אפשר לקנות כקיט באי ביי, בגלל הקורונה זה די מפתה לעשות פרוייקט קטן שיעביר את הזמן

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מסתבר שהרצה זה לא סתם, הרעידות בבלימה נעלמו, אני מניח שהדיסקים הצפים למחצה היו צריכים קצת להשתחרר כי עכשיו גם להוזיז אותו בהליכה הרבה יותר קל עם רעשי חיכוך מינימליים, גם ההרצה לתחת שלי מתחילה להראות אותותיה והכסא מתחיל פחות ללחוץ.

    האפליקציה של במוו מעולה, מתחברת לבד כל פעם שמזהה את האופנוע ומאפשרת להפעיל את הניווט גם ממסך הTFT והגלגלת ביד שמאל ללא הצורך להוציא את הטלפון מהכיס, חוץ ממידע טלמטריה עשיר (בלימות, האצות, זוויות הטיה ועוד בכל רגע נתון במסלול הרכיבה) אפשר גם ליבא מסלולים כקובץ GPX ואפשר גם לקבוע ניווט ליעד מסויים דרך המסלול הכי מפותל שיש, היא גם תראה את המהירות המותרת על המסך גם שהניווט לא עובד כל עוד הטלפון מחובר לאינטרנט.

    נהנה יותר ויותר מהסאונד שהאגזוז מפיק, בסל"ד סרק הוא זוועה כיאה ליורו 5 אבל מ5000 סל"ד יש סאונד מיוחד, גירגור כזה שלא נשמע כמו 2 או 4 בשורה וגם לא V2.
    צריכת דלק כרגע עומדת על 22 ק"מ לליטר.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    נשמע פינוקי, תתחדש. מתי / למה במוו החזירו את המיכל קדימה? חשבתי שזה די שימושי מבחינת תחזוקה + האופציה להשאיר תיק מיכל מחובר.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    נשמע פינוקי, תתחדש. מתי / למה במוו החזירו את המיכל קדימה? חשבתי שזה די שימושי מבחינת תחזוקה + האופציה להשאיר תיק מיכל מחובר.
    שאלה טובה, אולי בגלל שרצו שהוא יהיה יותר דומה לXR1000 ובכך הוציא אותו כביכול הסגמנט של הGS850 וכל התת דגמים שם.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אחת לפני החג, לפחות נשאר קצת חופש בלבחור בדרך בא אני חוזר הביתה מעבודה.
    IMG_20200408_145543.jpg

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    תמונות זה טוב.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    חזרתי לקרוא קצת בפול גז והשרשור שלך הוא בין הראשונים שקראתי - עשית לי חשק להמשיך לקרוא.

    נהנה לקרוא את הסקירה שלך (האמת שגם בעבר נהניתי מהכתיבה שלך), שתף אותנו על חוויות מהרכיבה, התנהגות כביש. מעניין לשמוע.

    בנוגע למושב, קצת מאכזב לשמוע שמותג כמו ב.מ.וו נותן ללקוחות שלו סיבה לשדרוג מושב מהרגע הראשון. בכל מקרה, רפד נשמע כמו האופציה הנכונה, אבל בדומה למה שאחד מהחברים רשם - ניסוי וטעייה כדי להגיע להתאמה מושלמת זאת הדרך הנכונה. הייתי מוצא במקומך רפד קרוב ולא שולח לאחד מהמותגים.

    תהנה!

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    חזרתי לקרוא קצת בפול גז והשרשור שלך הוא בין הראשונים שקראתי - עשית לי חשק להמשיך לקרוא.

    נהנה לקרוא את הסקירה שלך (האמת שגם בעבר נהניתי מהכתיבה שלך), שתף אותנו על חוויות מהרכיבה, התנהגות כביש. מעניין לשמוע.

    בנוגע למושב, קצת מאכזב לשמוע שמותג כמו ב.מ.וו נותן ללקוחות שלו סיבה לשדרוג מושב מהרגע הראשון. בכל מקרה, רפד נשמע כמו האופציה הנכונה, אבל בדומה למה שאחד מהחברים רשם - ניסוי וטעייה כדי להגיע להתאמה מושלמת זאת הדרך הנכונה. הייתי מוצא במקומך רפד קרוב ולא שולח לאחד מהמותגים.

    תהנה!

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    תודה, עכשיו אני מחכה לטיפול אחרי הרצה כדי להרגיש את האופנוע יותר ואז לדווח, זה לא שאני רוכב עליו לאט עכשיו, במוו בספר הרכב כותבים שהאידאלי זה לעשות הרצה בכביש הררי בעליות כדי להעמיס על המנוע ומבקשים לא לעבור את ה6500 סל"ד שזה שיא המומנט של המנוע הזה ככה שהוא כבר טס בסל"ד הזה אבל אני לא פותח מצערת לרווחה וגם לא משתמש בקוויק שיפטר (למיעלה ולמטה) או בולם חזק עם המנוע תוך כדי הפעלת הקלאץ המחליק, כל הנ"ל אני מניח שיתן עוד תוספת רצינית לחווית הרכיבה.
    כרגע אני נהנה מכל רגע, השילוב של תנוחת ישיבה של אדוונצ'ר אם התנהגות ספורטיבית ומימדים קטנים יחסית לקטגוריה זה בדיוק מה שאני אוהב למרות שאין לי חיבה גדולה לפלסטיקים שעוטפים את האופנוע (בכללי, לא ספציפי זה) אבל אי אפשר לקבל הכל

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 19:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 14:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 13:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 13:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO