מזל טוב ליום ההולדת
מזל טוב ליום ההולדת
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
קצת עידכונים:
רכיבה של 250 ק"מ בסוף שבוע הבהירה שהמושב לא שם
IMG_20200426_154916.jpg
אחרי שהבנתי מהרכיבה מה הבעיה החלטתי לפנות ל"ששון" המקומי כדי לקנות חומר
IMG_20200430_103413.jpg
אז מושב 2.0 הוא רך יותר רחב יותר והכי חשוב ארוך יותר על חשבון המורכבת שאף פעם לא מצטרפת, מסתבר שהמקורי פשוט קצר וצפוף
לא צילמתי את התהליך, אבל זאת התוצאה לפני שאני מלביש את הכיסוי מחר
IMG_20200430_123540.jpg
IMG_20200430_123545.jpg
האמת אם עניין המושב ימשיך להציק לא רואה הרבה עתיד לאופנוע הזה אצלי.
יכול להיות שזה לא המושב ולא המנוע, ולא הכשלים במנוע שגורמים לך להחליף אונפנוע. אתה פשוט רוצה תוצרת יפנית אמינה ואיכותית ולכן אתה מחפש תירוצים מתחת למושב כדי להחליף כלים.
פשוט תלך לסוכנות הונדה הקרובה למקום מגוריך , תזמין את:
https://www.honda.de/motorcycles/ran.../overview.html
והכל יבוא על מקומו בשלום.
לא פסלתי אף יפני פשוט חלקם נפסלו כבר באולם התצוגה, הCB1000 הוא זוועה, לא מתאים לגובה שלי, האפריקה הלך לכיוון השני, אופנוע מגודל עם יכולות שטח שאין לי צורך בהם.
טרייסר 900 באמת נחמד אבל אני לא אהבתי את מנוע הCP3 הוא יותר מידי דומה ל4 בשורה, בסוזוקי בכלל לא מצאתי משהוא שהייתי רוצה לקנות.
בקוואסקי דווקא כן היה אופציה מעניינת שכמעט קניתי וזה היה הZ900RS, אופנוע מדהים וגם יחסית נוח אבל לא ראיתי את עצמי רוכב איתו לאלפים עם ציוד.
לגבי אמינות אכלתי הרבה חרא לפני 20 שנה כמעט עם הוי סטרום 1000 וזה הספיק לי להבין שהשמש לא זורחת מהתחת של היפנים במיוחד היום שחלק מהאופנועים לא מיוצרים ביפן
יש סיבה שאתה מרפד בעצמך? המתפרות האירופאיות יקרות מדי? לי יש מושב Sargeant ואני מבסוט ממנו מאוד, בטח בהשוואה לקרש שהיה שם קודם
Sent from my GM1913 using Tapatalk
היו לי מושבים בעבר מחברות ידועות ומושבים שאני עשיתי ולא מצאתי הבדל בנוחות, במראה הם עושים כיסוי חדש ואני משתמש במקורי אז שלהם נראה יותר טוב.
בסה"כ אני משתמש באותם חומרים שהם משתמשים, זה מאד low tech כל העסק הזה ואין שום התפתחות בנושא כבר עשרות שנים.
כל החברות כמו Bagster, sw motech , Corbin עם זמן המתנה של 3 שבועות בעונה ואני לא מתכוון להשבית את האופנוע לזמן כזה ארוך, אולי בעוד כמה חודשים יהיה להם מושב מושלם למכירה כרגע הדגם חדש ואין להם על המדף משהוא מוכן.
אחרי שהזמנתי מושב קומפורט מבמוו שלא היה נוח בכלל לא בטוח שקניה של מושב מחברה אחרת יבטיח לי נוחות טובה יותר.
Legit
Sent from my GM1913 using Tapatalk
ב-NC יש שיפוע שלילי וכיסוי עור חלק, שמחליק אותך על ה"מיכל". יש מוד נפוץ שנקרא negative slope mod, מלבישים שייבות גומי בחיבורים הקדמיים שמתחת למושב, ושמים תופסן יותר גבוה מפיסת מתכת מאולתרת, וזה מיישר את המושב.
בזמנו כבר קניתי את ה"חומרים" (כנראה אעביר לבעלים הבא), יכול רק להזדהות, לא מבין למה לא בודקים את זה. אפילו ב-MZ הספרטני היה מושב ישר, כמה זה קשה?
גב רגיש זה משהו אחר.. לי גם החלפת מתלה ב-NC לא עזרה (אם כי שינתה את ההתנהגות בצורה מורגשת..), מקווה שאצלך יסתדר.
אגב הבנתי, שבניגוד למה שאומרים, שישיבת "אדוונצ'ר" זקופה היא הכי טובה לגב, שדווקא להיות רכון מעט יותר קדימה זה יותר טוב. אתה אמנם מפעיל יותר שרירים, אבל הזפטות לא "עולות" לגב. מחכה לבדוק אם זה באמת כך.
אמת, כאשר התנוחה הכי גרועה היא של אופנועי קאסטום למיניהם, עם רגליים שלוחות קדימה, כאשר כל המהמורות עוברות ישירות לגב.
אני החזרתי בספורטסטר שהיה לי את הרגליות למיקום המקורי רק בגלל זה.
אגב, ב-DR BIG הישיבה הייתה זקופה וזאת הייתה התקופה הכי נוחה שהייתה לי מכל האופנועים שעברו אצלי.
אם בבעיות גב עסקינן, חובה לחזק שרירי בטן ופיזיותרפיה לגב, זה יעשה לכל אחד פלאים ברכבים.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk