עמוד 5 מתוך 13 ראשוןראשון ... 34567 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מזל טוב ליום ההולדת
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    קצת עידכונים:
    רכיבה של 250 ק"מ בסוף שבוע הבהירה שהמושב לא שם
    IMG_20200426_154916.jpg

    אחרי שהבנתי מהרכיבה מה הבעיה החלטתי לפנות ל"ששון" המקומי כדי לקנות חומר
    IMG_20200430_103413.jpg

    אז מושב 2.0 הוא רך יותר רחב יותר והכי חשוב ארוך יותר על חשבון המורכבת שאף פעם לא מצטרפת, מסתבר שהמקורי פשוט קצר וצפוף
    לא צילמתי את התהליך, אבל זאת התוצאה לפני שאני מלביש את הכיסוי מחר
    IMG_20200430_123540.jpg

    IMG_20200430_123545.jpg

    האמת אם עניין המושב ימשיך להציק לא רואה הרבה עתיד לאופנוע הזה אצלי.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קצת עידכונים:
    רכיבה של 250 ק"מ בסוף שבוע הבהירה שהמושב לא שם

    האמת אם עניין המושב ימשיך להציק לא רואה הרבה עתיד לאופנוע הזה אצלי.
    יכול להיות שזה לא המושב ולא המנוע, ולא הכשלים במנוע שגורמים לך להחליף אונפנוע. אתה פשוט רוצה תוצרת יפנית אמינה ואיכותית ולכן אתה מחפש תירוצים מתחת למושב כדי להחליף כלים.
    פשוט תלך לסוכנות הונדה הקרובה למקום מגוריך , תזמין את:
    https://www.honda.de/motorcycles/ran.../overview.html

    והכל יבוא על מקומו בשלום.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    יכול להיות שזה לא המושב ולא המנוע, ולא הכשלים במנוע שגורמים לך להחליף אונפנוע. אתה פשוט רוצה תוצרת יפנית אמינה ואיכותית ולכן אתה מחפש תירוצים מתחת למושב כדי להחליף כלים.
    פשוט תלך לסוכנות הונדה הקרובה למקום מגוריך , תזמין את:
    https://www.honda.de/motorcycles/ran.../overview.html

    והכל יבוא על מקומו בשלום.
    לא פסלתי אף יפני פשוט חלקם נפסלו כבר באולם התצוגה, הCB1000 הוא זוועה, לא מתאים לגובה שלי, האפריקה הלך לכיוון השני, אופנוע מגודל עם יכולות שטח שאין לי צורך בהם.
    טרייסר 900 באמת נחמד אבל אני לא אהבתי את מנוע הCP3 הוא יותר מידי דומה ל4 בשורה, בסוזוקי בכלל לא מצאתי משהוא שהייתי רוצה לקנות.
    בקוואסקי דווקא כן היה אופציה מעניינת שכמעט קניתי וזה היה הZ900RS, אופנוע מדהים וגם יחסית נוח אבל לא ראיתי את עצמי רוכב איתו לאלפים עם ציוד.

    לגבי אמינות אכלתי הרבה חרא לפני 20 שנה כמעט עם הוי סטרום 1000 וזה הספיק לי להבין שהשמש לא זורחת מהתחת של היפנים במיוחד היום שחלק מהאופנועים לא מיוצרים ביפן

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קצת עידכונים:
    רכיבה של 250 ק"מ בסוף שבוע הבהירה שהמושב לא שם
    IMG_20200426_154916.jpg

    אחרי שהבנתי מהרכיבה מה הבעיה החלטתי לפנות ל"ששון" המקומי כדי לקנות חומר
    IMG_20200430_103413.jpg

    אז מושב 2.0 הוא רך יותר רחב יותר והכי חשוב ארוך יותר על חשבון המורכבת שאף פעם לא מצטרפת, מסתבר שהמקורי פשוט קצר וצפוף
    לא צילמתי את התהליך, אבל זאת התוצאה לפני שאני מלביש את הכיסוי מחר
    IMG_20200430_123540.jpg

    IMG_20200430_123545.jpg

    האמת אם עניין המושב ימשיך להציק לא רואה הרבה עתיד לאופנוע הזה אצלי.
    מחשבה שצצה כך פתאום.

    אולי הזווית של המושב היא גם בעיה?

    תראה איך נראה המושב של R1200GS. תנסה לעצב משהו בסגנון הזה, נראה מאוד נוח לרכיבות ארוכות.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    מחשבה שצצה כך פתאום.

    אולי הזווית של המושב היא גם בעיה?

    תראה איך נראה המושב של R1200GS. תנסה לעצב משהו בסגנון הזה, נראה מאוד נוח לרכיבות ארוכות.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    זה כבר יותר מסובך, קוראים לזה DISHING, בשביל זה צריך להשתמש בחומר שניתן לעיצוב ע"י שיוף, הספוג שאני ישתמשתי בו לא כזה.
    בתמונה ששמת מושב של HORNIG ואם אני יצליח לשרוד עם מה שעשיתי עד החורף אני ישלח את המושב אליהם כי הם היחידים שמציעים קונספט אחר משאר הרפדים.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    יש סיבה שאתה מרפד בעצמך? המתפרות האירופאיות יקרות מדי? לי יש מושב Sargeant ואני מבסוט ממנו מאוד, בטח בהשוואה לקרש שהיה שם קודם

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    יש סיבה שאתה מרפד בעצמך? המתפרות האירופאיות יקרות מדי? לי יש מושב Sargeant ואני מבסוט ממנו מאוד, בטח בהשוואה לקרש שהיה שם קודם

    Sent from my GM1913 using Tapatalk
    היו לי מושבים בעבר מחברות ידועות ומושבים שאני עשיתי ולא מצאתי הבדל בנוחות, במראה הם עושים כיסוי חדש ואני משתמש במקורי אז שלהם נראה יותר טוב.
    בסה"כ אני משתמש באותם חומרים שהם משתמשים, זה מאד low tech כל העסק הזה ואין שום התפתחות בנושא כבר עשרות שנים.

    כל החברות כמו Bagster, sw motech , Corbin עם זמן המתנה של 3 שבועות בעונה ואני לא מתכוון להשבית את האופנוע לזמן כזה ארוך, אולי בעוד כמה חודשים יהיה להם מושב מושלם למכירה כרגע הדגם חדש ואין להם על המדף משהוא מוכן.

    אחרי שהזמנתי מושב קומפורט מבמוו שלא היה נוח בכלל לא בטוח שקניה של מושב מחברה אחרת יבטיח לי נוחות טובה יותר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
    יכול להיות שזה לא המושב ולא המנוע, ולא הכשלים במנוע שגורמים לך להחליף אונפנוע. אתה פשוט רוצה תוצרת יפנית אמינה ואיכותית ולכן אתה מחפש תירוצים מתחת למושב כדי להחליף כלים.
    פשוט תלך לסוכנות הונדה הקרובה למקום מגוריך , תזמין את:
    https://www.honda.de/motorcycles/ran.../overview.html

    והכל יבוא על מקומו בשלום.
    אז למה האופנוע שלך לא יפני ?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    Legit

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ב-NC יש שיפוע שלילי וכיסוי עור חלק, שמחליק אותך על ה"מיכל". יש מוד נפוץ שנקרא negative slope mod, מלבישים שייבות גומי בחיבורים הקדמיים שמתחת למושב, ושמים תופסן יותר גבוה מפיסת מתכת מאולתרת, וזה מיישר את המושב.

    בזמנו כבר קניתי את ה"חומרים" (כנראה אעביר לבעלים הבא), יכול רק להזדהות, לא מבין למה לא בודקים את זה. אפילו ב-MZ הספרטני היה מושב ישר, כמה זה קשה?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    ב-NC יש שיפוע שלילי וכיסוי עור חלק, שמחליק אותך על ה"מיכל". יש מוד נפוץ שנקרא negative slope mod, מלבישים שייבות גומי בחיבורים הקדמיים שמתחת למושב, ושמים תופסן יותר גבוה מפיסת מתכת מאולתרת, וזה מיישר את המושב.

    בזמנו כבר קניתי את ה"חומרים" (כנראה אעביר לבעלים הבא), יכול רק להזדהות, לא מבין למה לא בודקים את זה. אפילו ב-MZ הספרטני היה מושב ישר, כמה זה קשה?
    המושב ישר בבמוו, אני מתחיל לחשוד בבעיה רפואית שאני מטפל בה עכשיו או בזווית של הרגל שזה כבר אומר שהבעיה היא במיקום הרגליות.
    בכל מקרה המושב 2.0 עוד לא נבדק ברכיבה ארוכה ככה שיכול להיות שהבעיה כבר מאחורי

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    גב רגיש זה משהו אחר.. לי גם החלפת מתלה ב-NC לא עזרה (אם כי שינתה את ההתנהגות בצורה מורגשת..), מקווה שאצלך יסתדר.

    אגב הבנתי, שבניגוד למה שאומרים, שישיבת "אדוונצ'ר" זקופה היא הכי טובה לגב, שדווקא להיות רכון מעט יותר קדימה זה יותר טוב. אתה אמנם מפעיל יותר שרירים, אבל הזפטות לא "עולות" לגב. מחכה לבדוק אם זה באמת כך.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    גב רגיש זה משהו אחר.. לי גם החלפת מתלה ב-NC לא עזרה (אם כי שינתה את ההתנהגות בצורה מורגשת..), מקווה שאצלך יסתדר.

    אגב הבנתי, שבניגוד למה שאומרים, שישיבת "אדוונצ'ר" זקופה היא הכי טובה לגב, שדווקא להיות רכון מעט יותר קדימה זה יותר טוב. אתה אמנם מפעיל יותר שרירים, אבל הזפטות לא "עולות" לגב. מחכה לבדוק אם זה באמת כך.
    אמת, כאשר התנוחה הכי גרועה היא של אופנועי קאסטום למיניהם, עם רגליים שלוחות קדימה, כאשר כל המהמורות עוברות ישירות לגב.

    אני החזרתי בספורטסטר שהיה לי את הרגליות למיקום המקורי רק בגלל זה.

    אגב, ב-DR BIG הישיבה הייתה זקופה וזאת הייתה התקופה הכי נוחה שהייתה לי מכל האופנועים שעברו אצלי.

    אם בבעיות גב עסקינן, חובה לחזק שרירי בטן ופיזיותרפיה לגב, זה יעשה לכל אחד פלאים ברכבים.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    גב רגיש זה משהו אחר.. לי גם החלפת מתלה ב-NC לא עזרה (אם כי שינתה את ההתנהגות בצורה מורגשת..), מקווה שאצלך יסתדר.

    אגב הבנתי, שבניגוד למה שאומרים, שישיבת "אדוונצ'ר" זקופה היא הכי טובה לגב, שדווקא להיות רכון מעט יותר קדימה זה יותר טוב. אתה אמנם מפעיל יותר שרירים, אבל הזפטות לא "עולות" לגב. מחכה לבדוק אם זה באמת כך.
    המוטו גוצי TT הוא האופנוע הכי נוח שרכבתי עליו אי פעם והישיבה שם הכי ישרה שיש, הכידון מגיע אליך.

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 18:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 13:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 12:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 12:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 11:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO