עמוד 7 מתוך 13 ראשוןראשון ... 56789 ... אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 187

אשכול: התחדשתי: במוו F900XR

  1. #91
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    הגעתי למסקנה שגם אני צריך הגבהות כדי לעבור לתנועת ישיבה רכונה יותר כי הכידון רחב והמושב מרוחק. גם לעמידה נוחה יותר בשטח זה בטח יעזור. הכתומים מתמחרים ההגבהות בסכום מכובד למדי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    עולם השקר, פיחסה

  3. #93
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפני יומיים הייתי בדיוק במצב שלך אבל מה שאני לא מבין זה שיש לי 9 עוקבים למרות שיש שם כמה תמונות פצצה אבל לחתולה שלנו יש 150 עוקבים.
    גדול, הרגת אותי

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מתקרבים ל2000 ק"מ ויש עוד תובנות.

    המנוע ממשיך לספק הנאה מרובה, זה לא טיל אבל יש כח בכל הילוך ובכל סל"ד, היום ביליתי קצת בכביש המהיר וב160 קמ"ש המנוע יעמוד על 6500 סל"ד שהקו האדום ב9500, משיכה במצערת במהירות הזאת בהילוך שישי עדיין מניבה משיכה בריאה, אני מאד מרוצה מהאופי של המנוע הזה, יש לו יכולות שמנועי V2 מקנאים.

    צריכת הדלק בכל מקום שלא הכביש המהיר עומדת על 22 ק"מ לליטר וזה כולל רכיבות כסח.
    בכביש המהיר ברגע שעוברים את ה140 קמ"ש מתחילה שתיה מטורפת, מחשב הדרך שהראה שיש לי עוד 150 ק"מ ירד תוך 15 דקות ל80 ק"מ שנשארו.

    המושב שכבר עבר 3 ורסיות נמצא כרגע במצב סביל שזה עדיף מהבלתי נסבל שהיה מקודם, המסקנה שלי היא שהמושב פשוט צר מידי.

    בזמן האחרון מתחילה להתפתח בעיה עם הקלאץ שהמנוע קר, הוא משתלב במכה אחת שזה אומר שבהתחלת רכיבה בבוקר הוא משתלח קדימה והמנוע כמעט נכבה לכן אני מחמם את המנוע דקה או שתיים תוך כדי לחיצות על הקלאץ כדי להכניס אותו למוד עבודה, כנראה שאני יחזור למוסך לבדיקה

    האופנוע קיבל הגבהת כידון, סבל וארגז
    IMG_20200505_180033 (1).jpg

    IMG_20200514_173420.jpg

    IMG_20200514_174920.jpg

    והשטיפה הראשונה
    IMG_20200516_183553.jpg

  5. #95
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,175
    אני בעד ארגז

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #96
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    בנוגע לרוחב המושב, זה מה שרמזתי באחת ההודעות הקודמות.
    מעבר לזווית המושב שנוטה אחורה (לא מבין איך זה לא מפריע לך), אולי תנסה לעצב מעץ או פיברגלאס מושב רחב ונדיב יותר. לדעתי ספוג בלבד לא יספיק.

    בנוגע לנקישה בהילוך בבוקר, נתקלתי במשהו דומה בעבר בשני מקרים שונים.
    פעם אחת זה היה קשור לצמיגות השמן ופעם שנייה לסל"ד סרק גבוה מדי. שווה בדיקה.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  7. #97
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    בנוגע לרוחב המושב, זה מה שרמזתי באחת ההודעות הקודמות.
    מעבר לזווית המושב שנוטה אחורה (לא מבין איך זה לא מפריע לך), אולי תנסה לעצב מעץ או פיברגלאס מושב רחב ונדיב יותר. לדעתי ספוג בלבד לא יספיק.

    בנוגע לנקישה בהילוך בבוקר, נתקלתי במשהו דומה בעבר בשני מקרים שונים.
    פעם אחת זה היה קשור לצמיגות השמן ופעם שנייה לסל"ד סרק גבוה מדי. שווה בדיקה.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    המושב לא נוטה קדימה, מה שאתה רואה זה כיס אוויר שרק מוכיח שבמוו קימצנו במושב, אין תפירה לכיסוי זה חתיכה אחת שמולבשת על הספוג ולכן הכיסוי לא מקבל את הצורה של הכיסא.
    המשחק עם הכיסא לימד אותי מה לבקש מחברה או רפד כאשר אני ישלח להם את הכיסא לעבודה מקצועית.
    המושבים של Corbin נראים כמו משהו בסגנון שדרוש.
    כמובן בלי הגזמה כמו בתמונה אבל זה הכיוון



    לגבי הבעיה שיש לי זאת לא נקישה זה קלאץ שמתחבר במכה אחת כמו סוויטש שיש לו on וoff ואין באמצע ככה שאם אני נותן קצת גז ומשחרר האופנוע רוצה לעלות לוולי ופעם אחת כמעט נפלתי בגלל זה

  8. #98
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,101
    דיברנו עלמזה בעבר, אתה מזכיר לי עכבר מעבדה שמתלונן בפני האחראי כי השיער שלו נושר בעקבות השימוש בשמפו החדש.... צחוק בצד, מקווה שזה יפתר בקלות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    דיברנו עלמזה בעבר, אתה מזכיר לי עכבר מעבדה שמתלונן בפני האחראי כי השיער שלו נושר בעקבות השימוש בשמפו החדש.... צחוק בצד, מקווה שזה יפתר בקלות.
    מבחינת הקלאץ זה אותו קלאץ וגיר מהGS850 אין הרבה חדש ב900 חוץ מעיצוב שונה ועוד 50 סמ"ק.
    חוץ מהקלאץ והגיר הזהה גם השילדה ומערכת החשמל כולל המתגים והמסך זהים ל850 וגם ל750.
    למרות הנ"ל כיאה לכל במוו עד שנה הבאה תיהיה רשימת ריקולים לדגם הזה.

  10. #100
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    מטורף בעיני שהיצרנים (גם בכלים היקרים) מחפפים בשטויות כמו מושבים מגיני רוח וסבל. ליצרן העלות היא באזור ה-100 שקל בלי דוד שלח אותי והלקוחות צריכים לשלם באפטרמרקט. בכלי שנמכר באזור ה- 20,000 דולר וצפונה זה זלזול בלקוחות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #101
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מטורף בעיני שהיצרנים (גם בכלים היקרים) מחפפים בשטויות כמו מושבים מגיני רוח וסבל. ליצרן העלות היא באזור ה-100 שקל בלי דוד שלח אותי והלקוחות צריכים לשלם באפטרמרקט. בכלי שנמכר באזור ה- 20,000 דולר וצפונה זה זלזול בלקוחות.
    בגלל זה הפסקתי לקנות כלים תקציביים. מעדיף לשלם עוד קצת ולקבל אופנוע קצת יותר ישן אבל שלא חסכו עליו מאשר חדש תקציבי.
    על פניו התקציביים נראים נהדר מבחוץ, ואז כשאתה בודק לעומק ו"מרים את הסלעים" כדי לראות מה יש מתחת - אתה מבין בידיוק איפה חסכו.
    הבנתי את זה אחרי שקניתי בזמנו את ה-MT09: הבולמים הרכים והזולים, כידון שאוהב לרקוד במהירויות גבוהות, בלמים שהם רחוקים בעוצמת הבלימה שלהם בהשוואה לברמבו ששותלים אותך חזק באספלט.

    בכלים יקרים הם יחפפו בהנחה ולאחר חישוב התמחור הוא מוגזם ובכל זאת חשוב להם להוציא תג מחיר נמוך כמה שיותר או שעל הכלי היקר (הבסיסי בסדרה) הם הולכים להוציא גירסא יותר מפנקת ששם הם יגידו לך: "רוצה מושב יותר מפנק ומתלים חשמליים של אוהלינס? תוסיף עוד 15 אלף שקל כדי לקבל את גרסאת הRR עם כל חבילת הפינוקים".

    בשבילי כלים משומשים שמורים שנחשבים יחסית אמינים בשוק ולא תקציביים (וכמובן מרגשים). בזה עשיתי את שלי.

  12. #102
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    בגלל זה הפסקתי לקנות כלים תקציביים. מעדיף לשלם עוד קצת ולקבל אופנוע קצת יותר ישן אבל שלא חסכו עליו מאשר חדש תקציבי.
    על פניו התקציביים נראים נהדר מבחוץ, ואז כשאתה בודק לעומק ו"מרים את הסלעים" כדי לראות מה יש מתחת - אתה מבין בידיוק איפה חסכו.
    הבנתי את זה אחרי שקניתי בזמנו את ה-MT09: הבולמים הרכים והזולים, כידון שאוהב לרקוד במהירויות גבוהות, בלמים שהם רחוקים בעוצמת הבלימה שלהם בהשוואה לברמבו ששותלים אותך חזק באספלט.

    בכלים יקרים הם יחפפו בהנחה ולאחר חישוב התמחור הוא מוגזם ובכל זאת חשוב להם להוציא תג מחיר נמוך כמה שיותר או שעל הכלי היקר (הבסיסי בסדרה) הם הולכים להוציא גירסא יותר מפנקת ששם הם יגידו לך: "רוצה מושב יותר מפנק ומתלים חשמליים של אוהלינס? תוסיף עוד 15 אלף שקל כדי לקבל את גרסאת הRR עם כל חבילת הפינוקים".

    בשבילי כלים משומשים שמורים שנחשבים יחסית אמינים בשוק ולא תקציביים (וכמובן מרגשים). בזה עשיתי את שלי.
    לא הבנתי, אתה אומר שאופנוע עם מערכת בלימה של ברמבו עם abs לפניה, קוויק שיפטר למעלה למטה, מסך TFT גדול עם קישוריות לנייד כולל ניווט, בקרת משיכה, פנסי לד, בקרת שיוט, מחממי ידיים ושליטה על מצבי מנוע זה תקציבי?

    מה שהוא מתכוון שגם באופנועים לא תקציביים יש עיגול פינות כמו המושב בXR, הנוחות זה עניין של העדפה אבל בהחלט מצופה שיהיה מושב עם תפירות ללא כיס אוויר באופנוע כזה.
    גם בבולם הקידמי עיגלו פינה ושמו אחד שלא מתכוון

    לגבי משקף, הוא מגיע עם משקף גבוה אבל אני החלפתי לקצר כי אני אוהב שהרוח פוגעת בחזה ולא מעל.
    הסבל זה החלטה של מרקטינג, הם לא רוצים שיחשבו על האופנוע הזה כטורר למרחקים ארוכים, בשביל זה יש להם דגמים אחרים.

  13. #103
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא הבנתי, אתה אומר שאופנוע עם מערכת בלימה של ברמבו עם abs לפניה, קוויק שיפטר למעלה למטה, מסך TFT גדול עם קישוריות לנייד כולל ניווט, בקרת משיכה, פנסי לד, בקרת שיוט, מחממי ידיים ושליטה על מצבי מנוע זה תקציבי?

    מה שהוא מתכוון שגם באופנועים לא תקציביים יש עיגול פינות כמו המושב בXR, הנוחות זה עניין של העדפה אבל בהחלט מצופה שיהיה מושב עם תפירות ללא כיס אוויר באופנוע כזה.
    גם בבולם הקידמי עיגלו פינה ושמו אחד שלא מתכוון

    לגבי משקף, הוא מגיע עם משקף גבוה אבל אני החלפתי לקצר כי אני אוהב שהרוח פוגעת בחזה ולא מעל.
    הסבל זה החלטה של מרקטינג, הם לא רוצים שיחשבו על האופנוע הזה כטורר למרחקים ארוכים, בשביל זה יש להם דגמים אחרים.
    שלך זה כלי תקציבי אבל פחות תקציבי ממה שתראה אצל היפנים למשל. ואנחנו כבר בשנת 2020 כך שהאלקטרוניקה הוזלה משמעותית לאחרונה. האלקטרוניקה שמנית היא גם לא משהו מיוחד ופורץ דרך בתחום כך שהוא לא אמור להיות יקר באופן חריג.
    ת'כלס? הF900XR הוא פשוט F850 לכביש עם תוספת אלקטרוניקה רבה (שכבר הוזלה משמעותית כי היא כבר לא חדשה בתחום).

    שנית, החיסכון שאתה מפרט עליו פה הוא לא סתם. התמחור אומר הרבה.

  14. #104
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    שלך זה כלי תקציבי אבל פחות תקציבי ממה שתראה אצל היפנים למשל. ואנחנו כבר בשנת 2020 כך שהאלקטרוניקה הוזלה משמעותית לאחרונה. האלקטרוניקה שמנית היא גם לא משהו מיוחד ופורץ דרך בתחום כך שהוא לא אמור להיות יקר באופן חריג.
    ת'כלס? הF900XR הוא פשוט F850 לכביש עם תוספת אלקטרוניקה רבה (שכבר הוזלה משמעותית כי היא כבר לא חדשה בתחום).

    שנית, החיסכון שאתה מפרט עליו פה הוא לא סתם. התמחור אומר הרבה.
    אז כנראה מה שקובע אצלך תקציב או לא זה עם יש מערכת שמע אחרת אין הסבר לזה.
    עוד שכחתי להזכיר את הקלאץ המחליק ומשכך לכידון.

    האלקטרוניקה שיש על הXR הם מהמתקדמות שיש, לא מכיר יותר מזה, האלקטרוניקה לא זולה בכלל כי רובה קשורה לבטיחות והחלקים האלו מיוצרים באירופה וארצות הברית ולא בסין.

    באופנוע תקציב בדיוק כמו שציינת על הMT שתלחץ עליו תרגיש איפה קיצצו, בXR כנס לסיבוב באמצע תפתח מצערת מלאה ותראה איך הוא משתגר מהפניה בלי קמצוץ של נידנוד.

  15. #105
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד דבר שלמדתי זה אתה, הבלמים על הXR הם אותם בלמים שהדוקאטי פנגאלה משתמש Brembo Stylema

אשכולות דומים

  1. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 19:07
  2. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 14:04
  3. במוו C600
    על ידי חגי כהן בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2020, 13:57
  4. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 13:03
  5. בדיקת במוו אצל האלכסים?
    על ידי tomdekel בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-11-2015, 12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO