2.5 סיבובים
האגזוז להיות סתום
תהיה חייב להשיג איירבוקס תקין מקורי או דומה
הגיע אליי לאחרונה קטנוע 50 סמק - סאן יאנג פיור
הכלי מניע בנגיעה אבל הבעיה היא שהוא מאוד חלש ולא סוחב,אני יודע שהמסנן אוויר שמחובר לא מקורי והוא מסודר בקומבינה ולכן יש בעיות במינונים של האוויר.
ניסיתי מספר פעמים לכוון את הקרבורטור בניסיון לפצות על זה שנכנס לקרבורטור יותר מדי /פחות מדי אוויר,זה השתפר אבל עדיין לא מספיק בכלל.
אח"כ הסרתי לגמרי את הבית פילטר ושיחקתי קצת עם הברגים של הכיוון(כמעט ולא נגעתי בבורג ששולט על הדלק) הגעתי למצב שהוא משמעותית יותר חזק אבל עדיין לא מסוגל להגיע למהירויות גבוהות וחסר לו כח.
עוד לא ניסיתי לבדוק האם הפלאג רטוב או יבש.
אני שואל האם מישהו יודע כמה סיבובים כל בורג בקרבורטור צריכים להיות מסובבים בצורה המקורית?
או אם יש למישהו רעיון איך לפתור את זה
אתם ממליצים לשים על הקרבורטור סמרטוט או משהו בקומבינה ?
או לקנות פשוט מסנן אוויר אוניברסלי כזה ?
תודה
2.5 סיבובים
האגזוז להיות סתום
תהיה חייב להשיג איירבוקס תקין מקורי או דומה
תודה אחי
איך אני יכול לנקות לו אגזוז?
נ.ב אם זה משנה שכחתי להגיד שהצ'וק אוטומטי לא עובד.
הצ'וק עובד הפוך,הוא פתוח באופן קבוע וברגע שאתה פותח סוויץ' הוא מתחיל להיסגר.
אם הוא תפוס הוא יכול להתפס במצב פתוח קבוע.
הבורג הקטן משפיע על אוויר.
אי אפשר לכוון את הקרבורטור לעבוד בלי תיבת אוויר במנוע 50 סמ"ק.
אתה מבזבז זמן.
משתיק שורפים,זה יכול להרוס יותר מלהועיל.
קודם תשיג תיבת אוויר יש לה השפעה מאוד גדולה וזה יכול להיות כל הבעיה.