עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: סקירה daeim vjf 125br

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    סקירה daeim vjf 125br

    בהמשך לשיפוץ אי אפשר שלא לשתף את הציבור האם זה היה שווה לדעתי יקח זמן מאחר וטרם סיימתי את הפרוייקט.

    מי אתה דאלים.

    העתיקים שבנינו עדיין זוכרים את הדיאלים ליברטי שהיה טילון מתחרה לפיאגיו סי האלמותי אי שם בסוף שנות ה80(אם אני זוכר נכון)
    הכלי היה דו פעימתי עם 2 הילוכים אוטומטים שנתן איכות חיים עדיפה על הפיאג'יו ושאר הטילונים שהגיעו באותם שנים.
    כ35 שנב אחרי אלבר החלו לייבא את הדיאלים ובעזרת פריסת תשלומיםמומבצעי טרייד חדרו לשוק לא רע.

    לגבי האמינות שמעתי כל מני דעות מנסיון של כמה שנים על קטנוע מסוג s3 250. אני יכול לומר שלמעט מתלים רופסים ואיכות חומרים ביינונית. הכלי סך הכל עובד ללא בעיות מיוחדות.

    ובכן נחזור לroadruner שלנו.
    מדובר במודל 2015 גיר 5 הילוכים וקירור מים.
    מנוע רצחני עם הספק מוצהר של 14.7 כוחות סוס קטלניים ומומנט של פוק רגוע מעכוז ענוג של טבעונית.

    עם סיום הטיפול והקוסמטיקה העלנו את הroadruner למסלול במכון הטסטים החלפנו לוחית תקנית קטנה שיהיה קשה לזהות את המספר בעת שאנו רוכבים על הכביש המהיר.

    כמה סוגר אני מניח שזו השאלה הנכונה שנשאלתי על ידי זוג בני תשחורת שפגשתי בדרך.

    עניתי כ120 והם הרימו גבה ושאלו איזה נפח הכלי וכשעניתי 125 ענו שזה נראה מינימום 600.

    ואכן אחת הסיבות שרכשתי את האופנוע למונסטרסון (הבן שלי) היו המידות.
    הנער ברמיל שמנמן וזה כלי שבהחלט יתאים למידות שלו.
    אפילו אני על 114 הקילו שלי מרגיש עליו טוב.

    תדלוק ראשון נכנסו כ10 ליטר למיכל בן ה15 ליטר.

    עוד מוקדם לדבר על צריכת דלק אני מניח שיהיו הבדלים עצומים בין אזור ההר לבין השפלה והכלי עובד ברוב הזמן בפול גז ועל 9000 סיבובים לדקה בעליות.


    האופי של המנוע מחזיר אותי לגיל 16 לימי הts50w שהמנוע היה צורח ב 10,000 סיבובים לדקה שמתורגמים בroadwin לכ120 קמ"ש.

    את העליות אנו עולים בקצב יפה תוך שאנו מזגזגים בין הבורות בגלל מתלים די נוקשים על מהירות שנושקת ל80 קמ" ש ואפילו עקפנו קטנוע אחד או שתיים.

    ישנן רעידות שלהערכתי באות ממסיבים אני אבדוק את זה בהמשך אך בכללי הכלי צפוי ועם התנהגות חביבה.

    ברקסים חסרי תחושה ואני מתעתד להחליף נוזל בלמים.

    המנוע מגרגר והאגזוז נשמע היטב (חוקי) בהשוואה לnc750 שלי.

    הגיר מצריך רגל החלטית ומציאת הניוטרל מצריכה פרק זמן עד שמתרגלים אך לא משהו שמעיק.

    המצמד לצערי קצת מחליק מה שבטוח משפיע על הביצועים.

    היום הזמנתי קסטה חדשה (הדיסקות מגיעות בתוך סלסלה ומצריך שליפה והרכבה פשוטה למדיי) ועל הדרך כבל (למה כי אני פוץ).

    לאחר החלפת המצמד אני מאמין שנקבל כלי חזק יותר במידה מסוימת ומה שבטוח לא נאבד כח בעליות בגלל החלקה של המצמד אחרי שחרורו. (זה נלקח בחשבון).

    הרכיבה בערב לכיוון הבית מגלה לוח שעונים שמאיר באור כחלחל שמאיר את מד המהירות הדיגיטלי, מד דלק דיגיטלי מונה קילומטרים ומונה מתאפס.
    נורית למאותתים אור אןר גבוהה ומד סל"ד עגול וגדול כיאה לרוצחעט אמיתית.

    בזנב יש תא סודי שם יושב המחשב הצתה ומקום לכלים או ווסט ורשיונות.

    בכללי הכלי נעים לרכיבה וידידותי מאוד.
    אצלי שאלת המשתלם פחות נשאלת פה בגלל שמראש אחת המטרות הייתה השיפוץ וזה בהחלט היה נחמד.

    אני לא יודע כמה זמן נחזיק את הכלי ואני לא ממש יכול להשוות אותו בשום דבר מסגמנט ה125 למעט הum שהרגיש איטי בהרבה מה דיאלים וקיוואי skf כמדומני שהיה חדש אותו בחנתי בתל אביב. (פלנטה שטוחה ולא הררית) .

    ככלי לנער בן 16 הוא בהחלט יהיה בעל מקדם פוזה עם נוכחות מכובדת.

    וואלה אפילו אני מקבל חיוך כשאני רוכב עליו ושתסלח לי הnc יש משהו בטורים גבוהים שמעלה חיוך בשעה שאנו טסים ביעף נמוך.

    בגל מקרה ההמשך יבוא.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מזה שבועיים רוכב על הרוצחעת.
    אני חייב לומר שהיא מעלה לי חיוך על הפרצוף השמנמן שלי.

    החיים על 9000 סל"ד והאגזוז הרועש בהחלט מחזירים אותי לגיל 16.

    סך הכל הכלי נח למטרת רכיבה עירונית ועומד בכבוד בקצב התנועה.

    יצא לי להרכיב את אישתי והכלי סחב יופי ולא נראה שזה ממש שינה לו (טוב היא פחות מ50 קילו אז קניות בסופר יותר מכבידות עליו).

    יש לציין שהיא לא קיטרה וממש לא הרגשתי אותה מאחור תודות לממדים של הכלי.
    הבולם האחורי קשיח למדי.

    שילדה רכרוכית.

    ישנם סוג של וויברציות שספק אם זה איזון גלגלים ספק מיסבים שאני מתכוון לבדוק.

    המצמד עדיין מתמודד עם המנוע והמשקל שלי אבל ברור לי שהוא ילך מתי שהוא.
    בכל מקרה רכשתי מצמד חדש ועל הדרך כבל חדש (ככה אני מחליף הכל).

    צריכת הדלק קצת גבוהה אבל אני עוקב אחרי זה. ייתכן שזה קשור למשקל שלי והעליות שמצריכות חיים בפול גז.

    מבחינת תדלוקים מיכל הדלק יותר גדול מההונדה שלי ויודע להכיל כ15 ליטר של דלק ריחני.

    הייתה לי מחשבה למכור ואפילו קונה שרצה את הכלי אך הגברת הכריזה שהיא רוצה אותו לעצמה ותוציא רשיון אז לבנתיים הורדתי את המודעה ואם להודות באמת אני אפילו נהנה מהמכסחת דשא.



    "


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 12-05-2020 בשעה 20:38.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    למכור?
    זה לא כלי שקנית לבן שלך?
    הוא כבר ויתר?

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    היה בשבילו.
    אבל יש דברים שהוא אמור לעמוד בהם כדי להצדיק מתנה כזאת והוא לא עומד בהם.


    מקווה שהוא יתאפס.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    חבל, אני אישית לא מעריך את הדיאלים אבל נראה שעשית עליו עבודה יפה.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זה לא אופנוע יפני
    מדובר בכלי פשוט ללא טכנולוגיה
    אתה צודק שמבחינת איכות הייצור מרגישים הבדל בהשוואה לימאהה או הונדה גם בתחום הביצועים וחלוקת ההילוכים מאידך המחירים שלהם בהתאם.
    חלפים לא יקרים אפילו די זולים

    לטובתו ממדים גדולים ( ישבתי על Z125 ועל הימאהה והיו צריכים להוציא אותם מהחריץ של הישבן - טוב הגזמתי).
    לגבי אמינות אין לי מושג כרגע הוא לא מתחמם ועובד יפה.

    מבחינת הצפיות אין לי ציפיות אז גם לא נתאכזב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    אני מסכים, לילד בן 16-17 שרק נכנס לתחום זה כלי מעולה
    עלות רכישה זולה וחלפים זולים.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חמסין.
    הילדה רוצה להגיע לחברה במבשרת (אנחנו גרים בירושלים).
    לקחתי את הגרזן המושחז לבוש כמעט כמו נער בן 16 טיפוסי ויצאנו לדרך.
    הבת שלי שוקלת כ40 קילו כך שהכלי לא מרגיש אתה.
    את הקסטל (טוב כיום מיתנו את העלייה) עלינו בקצב התנועה סביב 90 קמ"ש ברביעי עם גז מתון (3/4 מצערת בערך).

    למדתי להכיר את רצועת הכח שלו (אם אפשר להגדיר את זה ככוח) ואני משתמש בפחות גז ברוב המקרים כמובן על חשבון הקצב (גם פה קצת קשה להגדיר קצב).

    גם החזור היה נחמד וכאמור הכלי רץ יפה ברוב המקטעים.

    שאלתי את הצוציקית מה היא חושבת וחייב להודות שקיבלתי תגובה קרירה למדיי וטענות על המדבקה.

    היא גם רוצה ארגז כי זה מעצבן להחזיק.

    הילדה פרקטית כמו אבא שלה וחוץ מזה שהיא מתכננת על הפיאט 500 האדומה שלי.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    סגרתי כ1000 קילומטר על הצוציק הרועד.
    לבנתיים מניע ללא בעייה ואפילו הקלאצ' מחזיק למרות שהוא עייף
    הצטיידתי ברפידות חדשות ומתי שהוא נחליף אותן.

    בגדול צריכת הדלק עומדת על כ22 קילומטר לליטר מאידך רוכב עליו טנר במשקל 114 קילו לא כולל מורכבים.

    במושב האחורי ישנם מורכבים מזדמנים במשקל קל אם זו אישתי כ50 קילו הבת שלי שנעה סביב 40 קילו והזערור הקטן שממולא בהליום.

    כולם פה אחד מעדיפים את הNC בגלל שיש ארגז אחורי אבל מבחינת נוחות מצחיק שאין טענות.

    הכלי יודע לשמור יפה על תנופה בעליות אבל מאידך בזינוק בעלייה די קשה לו ללא קשר אם אני לבד עם מורכבים.

    תחושת בטן שכדיי לבדוק מרווח שסתומים.

    בגדול יצא לי לרכוב עם זוג למבשרת וגבעת זאב ולמרות הספקנות מצד ההנהלה הראשית הכלי צלח את העליות ללא שום טענות או מחאות.

    אנו מגיעים ל120 חצילים פחות או יותר עם זוג או לבד כל עוד יש רוח גבית ומישור.

    כמובן שהכלי מבחינת מתלים רופס והכל מרגיש כמו ספגטי בדומה לקטנוע הדיאלים S3 בנפח 250 שיש לי במשרד.
    לכלי ישנן ויברציות מוזרות שאני לא סגור אם זה מסבים או צמיגים.

    לגבי הנאה

    וואלה מצחיק אבל יש בו משהו מהנה התחושה של עקפתי איזה מובי 125 בעליה לכיוון העבודה כשאני על 10,000 סל"ד שמתורגמים למהירות חוקית בת 80 קמ"ש.

    ובכלל זה מחזיר אותי בצורה כזאת או אחרת לימי הTS50W העליזים אי שם ב1989 בו כל קמ"ש נחשב והאתגר היה איך לשבור את מהירות האין קול מהדציבלים של המנוע והאגזוז חסר המשתיקים בניסיון להרוויח עוד קמ"ש וחצי בעלייה ולזכות בתואר הנכסף הכי מהיר בעיר.

    אם אני ממליץ על דיאלים - לא ממש מאידך יפני מאותה שנה יעלה כ10 אופנועים משומשים מתוצרת דיאלים ולילד בתחילת דרכו דווקה זה הכלי הנכון שיתן לו את ההבנה של תחזוקת כלי ומשמעות של החזקה מונעת.


    נ.ב עשיתי סיבוב על פיציאר של הונדה ואיכות החיים על הדיאלים הרבה יותר גבוהה בגלל הממדים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הדיאלים הקטן באמת לא מקבל את הקרדיט שמגיע לו. עשיתי סיבוב לפני כמה שנים על האח הנייקד שלו בעיר, תענוג, מאוד מהנה ויציב.

    נו מה עם הילד, כבר רכב עליו? או שהוא ירד מהעסק והחלטת לשמור את הצעצוע לעצמך ולגברת לוקי כשתוציא רשיון?

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הילד נתקע בטופס הירוק
    והגברת יותר דיבורים ממני.
    אני מאמין שמישהו מהם יאמץ אותו או שאקח שק שינה וארכב לאילת עד שיעצר.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    מוכן בכיף להחזיר אותו לעיר הבירה משם. רק תגיד איפה החבאת את המפתחות. מבטיח לשטוף את הצעצוע לפני המסירה.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רבע לתיקתק.

    הרוצחעת לקראת טיפול 40K.

    נדלקה נורית בקרת מנוע מספר פעמים עם הדלקת האורות.

    ביצעתי טעינה למצבר והפלא ופלא הכל הסתדר.

    מזג האוויר החורפי עושה טוב למנוע הזעיר ואני טס ביעף נמוך את העליות באזור ירושלים סביב ה80 קמ"ש ( פחות או יותר) כאשר מורגש שיפור מסויים בסחיבה.

    אני חושב שצריך לעשות כיוון טוב יותר של השסתומים תחושת בטן שהפליטה קצת סגור ( הכלי מרגיש קצת חנוק בסל"ד הגבוה וחותך כשמים גז בירידה -אני לא כלכך לתאר את התגובות מנוע).


    בגדול עברנו כמעט 3000 קילומטר והכלי מתפקד שזה לא רע בעבור 2700 שקל לא כולל קסדה ודיבורית ועוד כמה שקלים שרובם יצאו בעבור כלי עבודה וחומרים שהם למעשה מחיר הלמידה.


    אני מנסה לשכנע את העולל לוותר על חלום האופנוענות ואפילו יש לי בשבילו היונדאי אקסנט ידנית טובה מחבר אבל הנער מעדיף את הרוצחעת.
    לבנתיים עד שיוציא את הרשיון אני בהחלט מקבל חיוך בזווית הפה בשעה שאני עוקף ג'וי מקסים מובים ושאר קקנועים בעליות ירושלים.

    המשך יבוא

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יותר הגיוני קודם לבדוק את משאבת הדלק לפני השסתומים

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בכל מקרה אני צריך לעשות כיוון שסתומים .

    לגבי המשאבה ייתכן למרות שאני לא חושב שזו המשאבה (מבוסס על תחושה אז כמובן שזה לא מדד).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO