סגרתי כ1000 קילומטר על הצוציק הרועד.
לבנתיים מניע ללא בעייה ואפילו הקלאצ' מחזיק למרות שהוא עייף
הצטיידתי ברפידות חדשות ומתי שהוא נחליף אותן.

בגדול צריכת הדלק עומדת על כ22 קילומטר לליטר מאידך רוכב עליו טנר במשקל 114 קילו לא כולל מורכבים.

במושב האחורי ישנם מורכבים מזדמנים במשקל קל אם זו אישתי כ50 קילו הבת שלי שנעה סביב 40 קילו והזערור הקטן שממולא בהליום.

כולם פה אחד מעדיפים את הNC בגלל שיש ארגז אחורי אבל מבחינת נוחות מצחיק שאין טענות.

הכלי יודע לשמור יפה על תנופה בעליות אבל מאידך בזינוק בעלייה די קשה לו ללא קשר אם אני לבד עם מורכבים.

תחושת בטן שכדיי לבדוק מרווח שסתומים.

בגדול יצא לי לרכוב עם זוג למבשרת וגבעת זאב ולמרות הספקנות מצד ההנהלה הראשית הכלי צלח את העליות ללא שום טענות או מחאות.

אנו מגיעים ל120 חצילים פחות או יותר עם זוג או לבד כל עוד יש רוח גבית ומישור.

כמובן שהכלי מבחינת מתלים רופס והכל מרגיש כמו ספגטי בדומה לקטנוע הדיאלים S3 בנפח 250 שיש לי במשרד.
לכלי ישנן ויברציות מוזרות שאני לא סגור אם זה מסבים או צמיגים.

לגבי הנאה

וואלה מצחיק אבל יש בו משהו מהנה התחושה של עקפתי איזה מובי 125 בעליה לכיוון העבודה כשאני על 10,000 סל"ד שמתורגמים למהירות חוקית בת 80 קמ"ש.

ובכלל זה מחזיר אותי בצורה כזאת או אחרת לימי הTS50W העליזים אי שם ב1989 בו כל קמ"ש נחשב והאתגר היה איך לשבור את מהירות האין קול מהדציבלים של המנוע והאגזוז חסר המשתיקים בניסיון להרוויח עוד קמ"ש וחצי בעלייה ולזכות בתואר הנכסף הכי מהיר בעיר.

אם אני ממליץ על דיאלים - לא ממש מאידך יפני מאותה שנה יעלה כ10 אופנועים משומשים מתוצרת דיאלים ולילד בתחילת דרכו דווקה זה הכלי הנכון שיתן לו את ההבנה של תחזוקת כלי ומשמעות של החזקה מונעת.


נ.ב עשיתי סיבוב על פיציאר של הונדה ואיכות החיים על הדיאלים הרבה יותר גבוהה בגלל הממדים.