תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: התייעצות - חושב להחליף אופנוע.

צפייה משולבת

  1. #1

    התייעצות - חושב להחליף אופנוע.

    אהלן - היום אני רוכב טיפלה פחות מ200 קילומטר ביום, בכבישי הערבה - על הונדה NC750X 2014 אוטומט אני לא - לא מרוצה ממנו, אבל הכבישים האלה מותחים את תקרת הביצועים שלו למעבר ל'קו האדום' של המכלולים שמחברים אותי לכביש - הבולמים והבלמים - הפתרון הפשוט הוא להחליף אותם, אבל זה תהליך לא מהיר ויהיה יקר משמעותי מלמכור אותו -בעבר רכבתי בעיקר על גדלנועים אדוונצ'רים בינוניים וגדולים כמה טנרה 660ים ,הונדה ורדרו, סופר טנרה האופנוע שהתאים לי בעבר למשימה מבחינת נוחות היה סופר טנרה 1200, שהוחלף מאחר והיה מאוד לא חסכוני בדלק אפשר 1 ל21 אבל זה מתיש, לרוב 1 ל16, וצמיגים אחוריים. כל השאר היה מושלם - אני לא מחפש בהכרח אופנוע עתיר כוח וביצועים אלא אחד אמין, שלא יתקע אותי במדבר, עם מכלולי שליטה טובים; ושיעשה את זה בנוחות - דרייבשאפט זה בונוס רצינ
    ספורט טוררים לא נוחים לי בגלל בעיות גב.
    אני חושב להכניס אותו לטרייד כדי לקצר את תהליך המכירה, אבל בגדול התקציב עומד על 45- 50אלף כולל הטרייד
    מה לא על השולח
    יסטרום 650 מאוד לא אהבת - אופנוע סופר לא נעים, מאוד לא גמיש בביצועים. יותר עגלה מהNC
    ויסטרום 1000, אופנוע כבד להחריד.
    ב.מ.וו GSים למינהם - התנסתי רק עם הדור הראשון של ה1200, והרגיש לי מוזר, בנוסף מדד האמינות הלוקה בחסר שלהם עומדת נגדיהם בדגמים חדשים יותר
    אני למעשה, נשאר עם רשימה קצרה מאוד של או סופר טנרה או קרוסטורר של הונדה ישנים או שפספסתי משהו? (בשניהם אני חוזר לבעיית צריכת הדלק והצמיגים שנגמרים אבל ניחא ).
    רעיונות?
    נערך לאחרונה על ידי Lord byron; 07-05-2020 בשעה 22:26. סיבה: הקידוד מחורבן וזה פורסם עם חלקי סקריפט בכל מקום

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    שושני, במקהלה?

    וורסיס 1000, כמובן.

  3. #3
    את הורסיס לא ניסיתי, ולא הזכרתי פה מאחר והוא מציע חבילת ביצועים דומה לשניים האחרים שאני שוקל, כשלו אין דרייבשאפט, שעבורי ובקילומטרים שאני טוחן, זה פלוס רציני שיש.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lord byron צפיה בהודעה
    את הורסיס לא ניסיתי, ולא הזכרתי פה מאחר והוא מציע חבילת ביצועים דומה לשניים האחרים שאני שוקל, כשלו אין דרייבשאפט, שעבורי ובקילומטרים שאני טוחן, זה פלוס רציני שיש.
    מה ששושני כתב.

    בנוסף: "חבילת ביצועים" זה על הנייר. לפני הוורסיס היה לי סופר טנרה 3 שנים. אולי על הנייר יש להם חבילת ביצועים דומה, אבל בפרקטיקה ממש לא.

    את הבעיה של תחזוקת שרשרת (שגם אותי הטרידה במעבר מסופר טנרה לוורסיס) אפשר לפתור בקלות עם משמנת חצי אוטומטית. השרשרת שלי עברה מתיחה ראשונה מאז הקנייה (כ-30,000 ק"מ) והיא במצב מעולה.
    או, בק"מ שאתה עושה, הברשה קצרה עם מברשת וקצת שמן גיר כל יום לפני שאתה יוצא או אחרי שאתה חוזר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ברוך שובך. ורסיס 1000 תפור עליך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    סדרת ה- F800 אמורה להיות די חסכונית (אם כי לא באיזורים של ה-NC), גם שם המיכל מתחת למושב. הבנתי מהפורום כאן (לא מניסיון) שמשמנת טובה מאריכה פלאים את חיי השרשרת.

    ב-45K יש לך F800GT ביד2, רצועת קוולאר במקום שרשרת. הוא ספורט טורר אבל לא עם קליפונים כמו ה-VFR, אז אפשר להגביה את הכידון למשל.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ה NC הרגיש לי בסדר עד 140 וברכיבה רגועה אין לו מתחרים בצריכת דלק.
    שום טענות לגבי הבולמים והבלמים. בטח שלא הטובים שיש אבל עושים את העבודה.
    הויסטרום חזק יותר ב - 50% על הנייר.
    אם נוחות ועלות תחזוקה הם העניין אני חושב שבולמים משודרגים (בלמים בערבה?) הם פתרון שכדאי לשקול. אולי אפילו רק לבדוק לראות שהם בכלל תקינים.
    המגן רוח של GIVI מומלץ בחום. המבט מעל ואף שערה בחזה לא זזה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ה NC הרגיש לי בסדר עד 140 וברכיבה רגועה אין לו מתחרים בצריכת דלק.
    שום טענות לגבי הבולמים והבלמים. בטח שלא הטובים שיש אבל עושים את העבודה.
    הויסטרום חזק יותר ב - 50% על הנייר.
    אם נוחות ועלות תחזוקה הם העניין אני חושב שבולמים משודרגים (בלמים בערבה?) הם פתרון שכדאי לשקול. אולי אפילו רק לבדוק לראות שהם בכלל תקינים.
    המגן רוח של GIVI מומלץ בחום. המבט מעל ואף שערה בחזה לא זזה.
    הבולמים תקינים לחלוטין, הם פשוט פשוטים מאוד, ואפילו על פס האטה זה לא מאוד נעים לעלות איתו ( במהירות נמוכה ), בשביל אופנוע בן 6 הוא לא נסע כלום (בערך 40 אלף), הוא לא הכי נוח בעולם בנסיעות ארוכות המושב לא הכי מפנק, ועשיתי נסיעות של 18 שעות על אופנוע שטח עם הפסקות דלק ומים בלבד ככה שאני לא מפונק, אני לא אוהב את העובדה שיש רק דיסק אחד מקדימה.
    החיסכון שיש באופנוע הזה ברמת דלק ותחזוקה נוחה - לא מפצה על איכות החיים שהוא לא מספק. ( ויש עליו מגן רוח גבוה, ופול סיסטם, ועדיין )
    הויסטרום 650 לא מרגיש חזק יותר, ומרגיש כבד יותר ופחות 'זריז' בפן הדינמי של הרכיבה.
    לא מחפש לנסוע 140, בטח לא בכביש הערבה כשמשטרת התנועה חנכה סניף חדש באילת לאחרונה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אין לך ממש אופציות טובות יותר בתקציב הזה.
    אם הויסטרום כבד לך אז גם הוורסיס ירגיש אותו דבר.
    הכי קרוב למה שאתה מבקש זה הטרייסר 900 וקצת עבודה על המושב.

    אני בכנות לא חושב שיש אופנוע בתקציב הזה, שיהיה קל, אמין ועם מכלולים טובים בצורה מורגשת מהNC.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ניסיתי לחשוב לרגע למה התשובה כמעט לכל מי שמחפש אופנוע "למרחקים" עולה תמיד כ- ורסיס 1000, האמת בגלל שיש לי אחד כזה אני
    אוטומטית נחשד כמשוחד.

    בבקשת פותח השרשור חסרים נתונים של גובה ומשקל, ה-NC ידוע כאופנוע למאותגרי גובה ויתכן כי איום הגובה של אופנועי האדוונצ'ר יוצרים
    תחושה של כובד,

    היתרון הגדול בתנוחת האדוונצ'ר היא היכולת לגמוע מרחקים בנוחות ובביטחון על כל קשת המהירויות, זה פשוט אופנוע שמתאים למרחקים,
    משלל ההצעות שקיבלת כחבילה שבנויה לכביש במסגרת האופנועים העממיים הורסיס נותן את החבילה הטובה ביותר.

    רכבתי על רוב ההצעות שניתנו לך כאן מעבר לורסיס, ה-MT טרייסר נחות ממנו ממנו בנוחות במתלים ובמנוע שנשמע עסוק כל הזמן וזה
    מתיש ברכיבות ארוכות הגנת רוח פחות טובה ואיכות כללית נופלת במעט, רכבתי עליו בשתי טיולים בחו"ל, את האחרון החלפתי אחרי
    שנשברתי באפריקה טווין 1000. זה אופנוע פעלולים תקיף חד חזק אבל אין מה לחפש כאופנוע מרחקים.

    על הויסטרום רכבתי מעט בתוך העיר אם ניתן לקורא לת"א עיר, ההתרשמות שלי שהוא לא שונה מהותית מהורסיס לא מצאתי שהוא כבד
    או מאיים אבל להגנתי זה היה בדיוק אחרי שהיה לי וי-מקס ענק.

    ישנה האופוזיציה מאירופה המולטיסטרדה יקרה גבוהה, BMW על שלל הדגמים הרפתקה אוונגרדית, KTM שאני אישית פחות אוהב.

    באפריקה אתה מאבד קצת מכיוון הכביש לטובת "שטח" שזה תחום אפור להגדרה אם אתה מתכוון לרדת עם כל אדוונצ'ר לשטח אתה צריך
    להיות מיומן ונכון לספוג נזקי נפילה, לורסיס אין מה לחפש בשטח בכלל ולכן הוא נותן 100% כביש-טיול.

    כחבילה אחת הורסיס נותן את התמורה הטובה ביותר בתוך תחום נפח הליטר פלוס מינוס הוא האופנוע החזק ביותר 120 כ"ס טהורים,
    מתחת ל 4500 סל"ד תקבל אופנוע מתקשר גמיש ובלתי מאיים נהדר לעיר ולפרוורים לרכיבה מנהלתית, תלחץ עליו קצת ותעלה עד 7000
    ותתחיל להרגיש את האדמה נעה תחתיך, תהיה מהיר מרוב התנועה ותחייה בחשש ממשטרת התנועה. כל סיבסוב מצערת קל יטיס אותך
    למהירויות שה- NC היה יורה את השסתומים דרך האגזוז, מעל 7000 תוכל כבר להתחבר למימד החמישי וליהנות מהמטריקס. והכל בקלות
    בלי דרמות, ובנימוס של גיישה יפנית.

    ועד לא סיפרתי לך על רכיבות בשתיים עם ציוד ומזוודות.

    בשבילי אופנוע הוא לא פנקס חשבונות, ולמרות זאת הוצ' ההחזקה המצטברים של הורסיס כבר 32000 ק"מ הם לא משמעותיים וזולים יחסית
    ואני מאלה שעושים טיפולים במוסך כל חצי מהזמן מחליף צמיגים לפני הסוליות, ולא בורר צורת נהיגה לפי צריכת הדלק.

    במקדם הפאן/שימושיות/תמורה במשוואה שלי הורסיס לוקח בגדול, הבעיה היחידה שהוא מציב לי היא שאני לא מוצא לו מחליף לאופנוע הבא,
    אז כנראה שגם הבא שלי יהיה ורסיס חדש.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רומנטיקה
    שושני
    תמיד היית רומנטיקן חסר תקנה כשמדובר באופנועים.
    להשתוות נתוני אחזקה קצת קשה מאחר ו32 אלף קילומטר זה בערך 8 חודשים אצלי, לא שנתיים - ועלות האחזקה המתגלגלת היא הדבר היחידה שאני זוקף לטובת ההונדה.
    אבל גם אם זו צפרדע שאני בולע, הוא לא משמעותית עדיף על סופר טנרה או קרוס טורר מאותם השנים - חוץ ממחיר הקנייה, מאחר וחשובה לי יותר איכות החיים על האופנוע ולא כוח גס או ביצועים דינמיים במהירות פלילית.
    למרות זאת, לא זכור לי שרכבתי על ורסיס, ואכניס את זה לרשימה.

    TundraOG
    לשדרג את הבולמים יקח זמן, ולא בטוח שישפר את ההרגשה של האופנוע.

    Zohar
    הXADV נשמע כמו אחלה פתרון עבורי, וזה אחלה רעיון.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם אתה לא מחפש לעבור את ה-140, אני לא רואה סיבה לא להישאר עם ה-NC. הוא חסכוני להחריד וזו מהירות נוחה לו.
    לדעתי? אוהלינס מאחור, רייס-טק/סוניק ספרינגס מקדימה, מושב אפטרמרקט, מגן רוח גדול וסע לשלום.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    מה ששושני כתב.

    בנוסף: "חבילת ביצועים" זה על הנייר. לפני הוורסיס היה לי סופר טנרה 3 שנים. אולי על הנייר יש להם חבילת ביצועים דומה, אבל בפרקטיקה ממש לא.

    את הבעיה של תחזוקת שרשרת (שגם אותי הטרידה במעבר מסופר טנרה לוורסיס) אפשר לפתור בקלות עם משמנת חצי אוטומטית. השרשרת שלי עברה מתיחה ראשונה מאז הקנייה (כ-30,000 ק"מ) והיא במצב מעולה.
    או, בק"מ שאתה עושה, הברשה קצרה עם מברשת וקצת שמן גיר כל יום לפני שאתה יוצא או אחרי שאתה חוזר.

    בוא ונוותר גם על זה, 32000 ובבדיקה גם השרשרת וגם גלג"ש במצב מצויין לא נדיר לפגוש כאלה שעברו גם 50K פעם ב-500 ק"מ ואחרי כל שטיפה
    ספריי שמן טוב, ופעם ב-1500 ניקוי עם מברשת ו-WD40 לא מאתגר אף אחד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    אם אתה מתחבר לפלטפורמה של ה NC אבל לא מרוצה מהמכלולים אז אולי (גדול כי זה תלוי במבנה הגוף שלך) ה XADV יתאים?

    ובגזרת האופנועים עם דרייבשאפט יש את הגוצי v85

    לא בטוח ששתי האפשרויות האלו נכנסות בתקציב שלך. מאמין שהראשונה אולי, אם מתיחה קלה.

    מקווה שעזרתי

    Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    בערך כל כלי עם 600 סמ"ק ומעלה הוא אופנוע טוב יותר מה-NC.
    רק מה - כל אחד מהם יהיה יקר יותר באחזקה (במעט או בהרבה), וממה שאני מבין - אתה רוכב כרגע על ה-NC כי זה פרמטר חשוב עבורך.

    מוזר לי מאוד שלא התחברת לויסטרום 650, אני חושב שהוא טורר מעולה. רכבתי על כזה (מודל 2012, דור שני) כ-1500 ק"מ ביוון, בכל סוגי הכבישים ובשבילים מהודקים ונהנתי מאוד.
    ובכל זאת... אם אתה מחפש אופנוע שייתן שילוב מוצלח בין קול ההיגיון (צריכת דלק, עלויות אחזקה) לבין זריזות והנאה מרכיבה - אני חושב שהכלי המתאים ביותר עבורך הוא הימאהה MT-07 TRACER. הוא נוח, זריז, לא כבד - ומגיע עם מתלים/בלמים טובים יותר מה-NC.
    כנראה שהוא יעלה לך איזה 200 שקל לחודש יותר מההונדה (טיפולים יותר יקרים, צריכת דלק מעט יותר גבוהה) - אבל הוא עדיין יכול להחשב אופנוע חסכוני, אמין ועם זאת - מלהיב יותר מה-NC.

    עוד אופציה (הרפתקנית מאוד) זה לחפש מוטו-גוצי V85TT מיד ראשונה - צריכים כבר להיות כאלה בשוק. אני מעריך שמחירם יהיה סביב ה-70 אלף שקל.
    לצערי עוד לא יצא לי לרכב עליו, אבל רק מלשבת על האופנוע - התאהבתי. נוח, לא מרגיש כבד, כל חלק מרגיש איכותי ומהודק כמו שפרמיום אירופאי צריך להיות.
    מבחינת דלק אני מאמין שיראה 1/20 ברכיבה בינעירונית לא מהירה במיוחד. אני לא ממש יודע למה לצפות מבחינת אמינות, אחזקה ומחירי חלפים, אבל מניח (מניסיון של חבר עם ה-V7) שזול ו/או נטול תקלות זה לא יהיה.
    אבל - זה אופנוע מ-ג-נ-י-ב.

    עוד אופציה לשקול זה הטרייסר 09. פחות מתאים לך לדעתי, כי אלא אם אתה רוכב מאוד רגוע, הוא יפתיע אותך לרעה בצריכת הדלק (לא שזה כזה משנה כל עוד הדלק עולה 5 שקלים לליטר) ובבלאי של צמיגים/שרשרת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. הגיע הזמן להחליף אופנוע
    על ידי Natis בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 06-08-2017, 09:44
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2017, 05:07
  3. התייעצות - האם כדאי להחליף וריאטור לTMAX
    על ידי MotoGP בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 09:04
  4. חושב לקנות מעלית
    על ידי shaig בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 05:23
  5. חושב לקנות aprilia pegaso 650
    על ידי ran632 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-07-2015, 12:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO