בערך כל כלי עם 600 סמ"ק ומעלה הוא אופנוע טוב יותר מה-NC.
רק מה - כל אחד מהם יהיה יקר יותר באחזקה (במעט או בהרבה), וממה שאני מבין - אתה רוכב כרגע על ה-NC כי זה פרמטר חשוב עבורך.
מוזר לי מאוד שלא התחברת לויסטרום 650, אני חושב שהוא טורר מעולה. רכבתי על כזה (מודל 2012, דור שני) כ-1500 ק"מ ביוון, בכל סוגי הכבישים ובשבילים מהודקים ונהנתי מאוד.
ובכל זאת... אם אתה מחפש אופנוע שייתן שילוב מוצלח בין קול ההיגיון (צריכת דלק, עלויות אחזקה) לבין זריזות והנאה מרכיבה - אני חושב שהכלי המתאים ביותר עבורך הוא הימאהה MT-07 TRACER. הוא נוח, זריז, לא כבד - ומגיע עם מתלים/בלמים טובים יותר מה-NC.
כנראה שהוא יעלה לך איזה 200 שקל לחודש יותר מההונדה (טיפולים יותר יקרים, צריכת דלק מעט יותר גבוהה) - אבל הוא עדיין יכול להחשב אופנוע חסכוני, אמין ועם זאת - מלהיב יותר מה-NC.
עוד אופציה (הרפתקנית מאוד) זה לחפש מוטו-גוצי V85TT מיד ראשונה - צריכים כבר להיות כאלה בשוק. אני מעריך שמחירם יהיה סביב ה-70 אלף שקל.
לצערי עוד לא יצא לי לרכב עליו, אבל רק מלשבת על האופנוע - התאהבתי. נוח, לא מרגיש כבד, כל חלק מרגיש איכותי ומהודק כמו שפרמיום אירופאי צריך להיות.
מבחינת דלק אני מאמין שיראה 1/20 ברכיבה בינעירונית לא מהירה במיוחד. אני לא ממש יודע למה לצפות מבחינת אמינות, אחזקה ומחירי חלפים, אבל מניח (מניסיון של חבר עם ה-V7) שזול ו/או נטול תקלות זה לא יהיה.
אבל - זה אופנוע מ-ג-נ-י-ב.
עוד אופציה לשקול זה הטרייסר 09. פחות מתאים לך לדעתי, כי אלא אם אתה רוכב מאוד רגוע, הוא יפתיע אותך לרעה בצריכת הדלק (לא שזה כזה משנה כל עוד הדלק עולה 5 שקלים לליטר) ובבלאי של צמיגים/שרשרת.


ציטוט ההודעה בתגובה