האם הדגם החדש F750GS שנת 2019 שכיר כמו הדגמים של ה1200?
בקיצור, רוצה להחליף את שלי F750GS, לגדול יותר, האם יש מצב לקבל מחירון בשוק של היום. לא רוצה לפרסם מודעה כדי לבדוק מחיר ולעצבן אנשים רק כדי לברר.
האם הדגם החדש F750GS שנת 2019 שכיר כמו הדגמים של ה1200?
בקיצור, רוצה להחליף את שלי F750GS, לגדול יותר, האם יש מצב לקבל מחירון בשוק של היום. לא רוצה לפרסם מודעה כדי לבדוק מחיר ולעצבן אנשים רק כדי לברר.
קנייה ומכירה של כל אופנוע היא פונקציה של טיימינג, סבלנות ומחיר נכון לשני הצדדים, אין כללים אין חוקים והכל פתוח.
אם פרסמת מודעה בדיוק כאשר מישהו מחפש את האופנוע שלך רוב הסיכויים שאחרי מו"מ הוגן תמכור את הכלי, במידה
ולא יהיו טלפונים כי אין מתעניינים אז פיתוי קונה פוטנציאלי יגיע עם מחיר נמוך.
ה-1200 שכירים ויש להם קהל שבוי ואוהד, כרגע יש צלילה מסוימת במחירים שלהם כיוון שלשוק נכנס דגם ה-1250
ורבים מחליפים, מדובר בשוק של בעלי אמצעים שזה יכול לשחק במו"מ לכאן ולכאן מצד אחד מוכר עמיד לא יתקשקש איתך
על אלף ש"ח לכאן או לכאן, ומצד שני יש כאלה שלא לחוצים למכור שלא במחיר שלהם. במחיר משומש בן ארבע שנים עדיין
תוכל לקנות כלי חדש מהחברה אבל לחובבי המותג זה באמת לא משנה. בעוד שנה או שנתי המחירים יפלו מדרגה נוספת כאשר
דגמי ה-1250 יתחילו לחזור לשוק כיד 2 בכמות גדולה יותר. דבר נוסף שמאפיין את השוק הספציפי הזה שכלים טובים נמכרים
בין חברים, והם מחלפים אופנועים דוגמת המשחק של הכיסאות המוזיקליים...
הרבה כלים מוחלפים בטרייד איין בסוכנות, כי הבעלים שלהם רוצים להימנע ממגע אם הקונה הישראלי, המחיר הוא הורדה
משמעותית במחיר המכירה לסוכנות ודיל בקניית חדש. לפעמים עדיף למוכר למכור בשוק החופשי מתחת למחירון ולהגיע
לסוכנות עם מזומן, לכן שווה להציע למוכר קצת מעל מחיר שהיה מקבל בטרייד.
לרוכב הבימר גם צריך להיות ניסיון רכיבה טוב הוא לא אופנוע למתחילים, הוא צריך להיות בעל מידות וחזק, וצריך כיס עמוק ותקציב
לטיפולים.
אופנועי ה- BMW הם חלום יקר ואוונגרדי, תבדוק רק שזה באמת מה שאתה צריך על מנת שהחלום לא יהפוך לסיוט יקר ומיותר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה על הפירוט, אם שמת לב יש לי בימר קטן והחלום זה אחד גדול, רכבתי עליו בחו"ל שבוע ומייד האהבה התחילה לפרוח. כנראה, אחרי כל הייעוץ אשאיר את שלי עוד שנה עד שתגמר האחריות. מכווה שהיחס בין השנים (2019 שלי ו-2017 שאני רוצה לקנות) בשנה הבאה לא יגדל.
אין מקום להשוואה בין שני האופנועים, למעט הסמל על מיכל הדלק, מדובר בשני אופנועים שונים לחלוטין.
אם רכבת על ה-1200 אתה בטח מבין.
שים לב שאם תקנה בעוד שנה מודל 2017 כאשר תמכור תספוג נפילה גבוהה נוספת, בכלים יקרים מאד זה כואב.
ממליץ לך להיכנס ולהירשם לאתר מועדון האופנועים הישראלי רבים מהם רוכבים על בימרים, תערבב קצת איתם צא לטיולים
ונסה למצוא אחד שמתכוון למכור לסוכנות ותמצאו את שביל הזהב, חבר יקר קנה בצורה כזו אופנוע נהדר מתחת למחיר מחירון
ואף אחד מהצדדים לא הפסיד בעיסקה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
""שים לב שאם תקנה בעוד שנה מודל 2017 כאשר תמכור תספוג נפילה גבוהה נוספת, בכלים יקרים מאד זה כואב."""
לא הבנתי, אני עם הכלי הזול יותר אספוג נפילה גדולה יותר מאשר הכלי היקר?
אחרי רכיבה עלBMW1200 של איזה יום או יומיים או יותר, אני יכול להגיד בכמעט ודאות מוחלטת שאין לו שום דבר שמשתווה לכל כלי אחר בעל נפח מנוע מעל 1000סמ"ק. זה הכלי הכי למתחילים שיש. אין לו כח מתפרץ, הוא לא יגרור אותך לעשות שטויות, והכי חשוב אחרי שזה יהיה הכלי הראשון שלך כל כלי אחר יראה לך זול להחזקה.
בקיצור הכלי המושלם למתחילים.
המוצר שמתומחר גבוה נופל יותר כואב בדרך כלל וראשון. זה נכון לדירות מכוניות ואופנועים. יחד עם זאת, הסיכוי ש- 1200 במצב טוב יימכר מעל המחירון גבוה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
הבנתי נכון,אתה מתקוון להכלי המושלם למתחילים.BMW1200?
כן כן, הבנת נכון. די נשבר לי לשמוע את כולם שמספרים עד כמה האופנוע שיש לו 1200 סמ"ק הוא לא למתחילים כשבעצם בינו לבין GS500 אין שום הבדל.
רק בגלל שיש לו יותר כ"ס או מומנט מGS500?
השאלה גם איך הכח נבנה לא רק כמה יש.
היה לי BMW 1200 ובGS האומללה שהייתה לי לפני יותר מדי שנים היה אותו כח מתפרץ (או יותר נכון החוסר שלו)
בתקופת הBMW וגם עכשיו עדיין יש לי אונדה רוצחעת!! בעלת 106 כ"ס שמה לעשות יש לה קצת פחות מומנט קצת פחות סוסים ועדיין בגלל צורת המנוע ואלוהים יודע עוד אי אלו פרמטרים את הBMW הייתי נותן לרוכב מתחיל ואת ההונדה לא.
עברתי היום מהדיאלים 125 חזרה לNC750
בחיי הNC ג'ון בריון תלש לי את הידיים מהכידון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI